01.10.2019 | 23:34
zabac kaže:
Nije isto da li si zastupnik ili imas fransizu. Ovdje ima ljudi koji prodaju Apple proizvode ali se rijetko oglase s nekim savjetima.
Mi kao ovlašteni reseller, znači treći u tom lancu, smo u poziciji vezanih ruku, a ne bih se čudio niti da oni kao ovlašteni veleprodajni predstavnik za regiju imaju mnogo bolju poziciju, ali oni barem imaju financijsku snagu da srede stvar iz svog džepa kada nešto pođe po krivu - ako to žele. No, čini mi se da nemaju razloga za to jer se čini da ih loš PR ne brine, a formalno oni će pokvaren stroj uvijek popraviti, što je ok.
Tražiti novi stroj za onaj popravljen od ovlaštenog servisa za koji oni tvrde da je ispravan je malo vjerojatan scenario, tj. vjerujem da to neće učiniti osim pod krajnjom pravnom prislom jer vjerojatno niti Apple njima ne priznaje takve slučajeve - a ne priznaje jer im jednostavno ne vjeruje, a ne vjeruje jer ne vjeruju nikome van korporacije.
Znači nije vrijedno truda i vremena boriti se lokalno. U slučaju tih nekih nemogućih situacija, treba ići direktno. Dakle, sve situacije s hardverom smije obavljati isključivo ovlašteni servis, a oni mogu strojeve popravljati u nedogled, ali ne mogu izdati novi.
Čak trivijalne situacije tipa klijent naruči računalo s HR tipkovnicom, a onda se predomisli, pa bi ga neotvorenog(!) vratio i zamijenio za isti, ali s ENG, predstavljaju velik problem. Jedino što smo jednom sredili bez problema je bio DOA stroj, ali ne znam kako je to interno hendlano, tj. je li zapravo taj otišao na servis ili što se dogodilo.