22.12.2008 | 18:44
Ponukan clancima na apple.com:
support.apple.com/kb/TS1725
support.apple.com/kb/TS1977
odnio sam nasa "dva strujna adaptera-ispravljaca" (radi se o magsafe adapteru od MBPro i "Barrel type" adapteru od iBooka) na servis i sukladno navedenim dokumentima zamolio zamjenu (na oba adaptera na dijelu koji dolazi u racunalo evidentan je "strain relief")
Cijela prica (mailovi i tel. pozivi) traje od konca 8. mjeseca, ali mogu reci da je uspjesno zavrsena jer su me danas zvali iz Powercom servisa da dodjem po nove adaptere. (drugima bi trebalo biti rjeseno puno brze jer je "led razbijen"
Napominjem da u navedenim dokumentima pise IN or OUT of WARRANTY (nasa oba su izvan garancije). Trazili su me samo serial No od racunala.
Pisem ovo u nadi da ce nekome sa slicnim problemima ovo pomoci.
Puno pozdrava Mac zajednici.
Tomislav Burgund