04.02.2011 | 14:11
Pomoć bi dobrodošla....
Problem je sljedeci:
Spojim se na ruter preko AirPorta (sve radi kako treba, signal pun)
Nakon nekog vremena signal pada na 2-3 crtice... i veze više nema.
Otvorim Network Preferences i pokrenem assist me/diagnostic
Tu mi javlja da je:
AirPort OK
AirPort settings FAILED
Network settings FAILED
ISP FAILED
Internet FAILED
Server FAILED
Ja odaberem mrežu na koju sam do sada bio spojen i traži me pass, upišem ISPRAVAN pass ali dobijem poruku da "ništa od toga"
Nakon toga se još par puta pokušam spojit, traži pass ja upišem, ali javlja "connection timeout"
Da stvar bude zanimljivija nakon nekog vremena kad se ponovo pokušam spojit jednostavno se spoji, bez da traži pass i signal je opet pun.....
I tako to više puta dnevno. Ako ko ima kakvu ideju...?
Provjerio sam postavke u ruteru, zvao korisnicku službu 800 puta da provjere i sve je ok s routerom. U tim trenutcima dok se ja ne mogu spojiti iPhone je uredno konektiran na mreži i još jedan PC....
Puno hvala
P.S. Naravno da se to opet dogodilo dok sam ja pisao ovu poruku....