30.10.2003 | 05:25
Jel mi netko moze objasniti kako da to rijesim na najbolji moguci nacin??
<prstohvat zloće> Treba voljeti svaki font. Ne samo poznavati ga. nedajbože hametično prepisati. Pogotovo ako kvalitetni font platiš (iz uvjerenja) kod uglednog font vendora... stanovite stvari ne mogu se dogoditi. AKo ga sam lokaliziraš - mogu. Ali onda je stvar pod kontrolom jer znaš što je bilo zadnje.
Pa onda nešto naučiš i ispraviš. I greške ne ponoviš.<prstohvat zloće/off>
S fontovima je bilo uvijek - da moraš znati. Bilo je nekoliko (pod MacOS 7-8-9) aplikacija tipa Fire-And-Forget kao Font Harmony i sl. Bilo je i problem resolvera... ali ta su vremena za nama. Ima dvije vrste problema s fontovima: identifikacija (tu se aplikacije ruše kao lude) i nedovršen posao.
Prvo je dvojako: identifikacija fontova po imenu i po PostScript ID broju. Font management alatkama poput Suitcasea i ATM-a možeš ukopčavati i iskopčavati tone fontova na raznim mjestima. Pa i istoimene. To zna sluditi aplikacije koje fontove prepoznaju po imenu (Altsys/Aldus/Adobe).Druge ih prepoznaju po FONT ID broju... Tu zna biti konflikata - identični brojevi - kod prerađenih fontova (Quark). Konzervativno rješenje svodi se na pokušaj/pogrešku. Start s aplikacijom pod samo sistemskim fontovima, pa onda dodajući - nađeš krivca (to su navodno slatke brige bogatih koji ne znaju što imaju).
Druga vrsta problema je da je u prerađivanom fontu ostala poneka "nemogućaa" PostScript situacija: nezatvorene krivulje, ponka šlampavo ostavljena točka... pogotovo kod trejsanih ručnih predložaka, a posebno pogotovo gdje to rade autotraceri iz Illustratora, FreeHanda ili sam Adobeov Streamline.
Ima toga još...