26.11.2012 | 00:27
smayoo kaže:
Eto, hvala na obrazloženju.
Nema na čemu
Možemo se složiti da Ubuntu 12.04 nije najbolji izbor linuxa za ikojeg znalca, ali za korisnika vulgaris je dovoljno dobro, a istodobno ništa teže za snalaženje u odnosu na novu verziju Windowsa. Kako si i sam rekao - radi se o korisnicima kojima je i promjena s XP na 7 "grbava", o 8 da ne pričamo, pa onda po tome niti ona sa Win na Ubuntu nije ne znam što. I nije bitan Ubuntu, ako ima bolje - dapače, zašto ne bolje.
Glede grešaka koje iskaču, iskaču one i na Windowsima. Nema tu nikakve razlike. Tu su troškovi uvijek isti.
Upravo sam zbog ove zadnje rečenice i spomenuo Debian kao primjer, jer bi s njim korisnici imali puno manje grešaka i talasanja, a i sučelje mu je puno više user-friendly (GNOME 2). Kad smo već svjesni da su korisnici indolentni i da ne vole promjene, puno je lakše složiti kvalitetan softver nego mijenjati navike ljudi.
Još moram reći da ne smatram kako je poslodavac dužan snositi 100% troškova educiranja IT profesionalaca. IT profesionalac koji drži do sebe neće ni dozvoliti da ga poslodavac mora tjerati da se educira sam. Meni (kao VSS kadru) niti jedan poslodavac nije omogućio plaćenu edukaciju niti za i jedan alat i računalnu platformu koje sam profesionalno koristio, pa i administrirao.
Mislim da ovo dosta ovisi od slučaja do slučaja. Ako si kvalitetan IT profesionalac normalno je da ćeš uvijek kupit znanja sa strane i sam radit na sebi, ali ako se poslodavac odluči uvesti nove tehnologije, onda je u redu da te isti i certificira za to jer si se do sada već dokazao. Također mislim da to više vrijedi za sistemaše nego za programere.
Završio si školu. Imaš glavu. Imaš manual. Izvoli - čitaj. Ne snalaziš se? Imaš forume. Izvoli - pitaj. Sorry. To su jako skupo plaćeni ljudi. Neka zarade svoju plaću.
Jako skupo plaćeni ljudi uglavnom budu oni koji su svjesni toga što si napisao. Oni koji ne razumiju uglavnom ne dođu do te razine, posebno ne u vremenima recesije