10.04.2009 | 22:04
Ajmo redom, vidim da je bilo pitanje japanaca i talijana. Za talijane,a ko isključimo egzotiku tipa Ferrari, Maserati, Lambo i slično, ostajemo na Fiatu, Alfi i Lanciji. Fiat je dostupan, a ne žuđen pa mislim da o tome nema smilsa raspravljati. Lancia je do prije 15 godina bila predivan brand (ah, da mi je jedna delta integrale....), ali onda je očito bila tema nečijeg diplomskog rada na temu 'Kako totalno sjebati brend u deset godina'. Sad se pokazuju neki znakovi namjere oporavka,a li to je još uvijek daleko od ozbiljne firme. Tako nam ostaje Alfa. Za nju mogu reći jedno: ona je ko super cura koja je famozna u krevetu, ali je inače totalno neurotična i nepouzdana. Veli da bude nekaj obavila, ali zaspi, ili ne dođe itd.. Dakle, za nju treba imati živaca i novaca...
A Japanci? Tu ima svega. Od kuruze kojoj je jedina kvaliteta pouzdanost, a sve ostalo je ubi Bože pa do dragulja koji su po mnogočemu najbolji auti na svijetu.Micek evo? neko ga je psomenul. Predivan stroj, ali ti treba ugovor s INA-om, ako se malo popeljaš. Ispod 18 l/100 km nema razgovora. Znam, tko ima za miceka, ima za bengu, ali problemu pristupam praktično: uz toliki potrošnju ima radijus kretanja od 300-najk km kaj mene osobno raspi..i. Impreza STI? Malo preuglađena, auto se uopće ne čuje, ali ovjes, motor.... Bremze bi mogle biti bolje.
A nissan? OK, možda je Xtrail otišel rahmetli na cesti, ali ista firma radi i GT-R, po mnogočemu najbolji auto koji sam ikad vozil... Kakvog li auta!
A sad natrag na temu: bi bilo uvredljivo da sad krknem sliku i druge lampe koju sam dobil za badava kao neispravnu, a doma ju spojil, zaštekal i vooooing! Radi! 800 MHz, 256 MB, 60 Gb, superdrive! Na njoj je panther, ok, treba rama, ali radi i nije koštala niš! Evo da se jednom i meni nekaj lijepo dogodi u životu....