04.09.2009 | 14:39
Poštovano općinstvo,
imam jedan problem o kojem razbijam glavu već neko vrijeme. Molim sve koji bilo što znaju da mi pomognu. Unaprijed hvala.
E sad ovako. Vlasnik sam tiskare sa 10 zaposlenih ljudi. Problem koji me muči je taj, da izdavanje ponuda, odnosno pronalaženje istih, koje su stare mjesec, dva ili više, ponekad zna biti jako mukotrpno i mučno. Naime, kako smo do sada i brat i ja radili ponude, što u excelu, što u filemakeru, što na ruke pa javljali telefonom (kao nije bitno), dešava nam se da gubimo puno vremena dok pronađemo nešto (nije to konstantno, ali se dogodi).
Ono što bih ja volio implementirati i napraviti bi ukratko bilo ovako:
1) kalkulacije i izračuni
2) ponude
3) radni nalozi
4) otpremnice
5) financijsko knjigovodstvo
6) praćenje financija i tijeka poslovanja
--
Drugo, ja bih volio da se to vrti na nekom serveru i da se može pristupiti sa bilo koje lokacije u bilo kojem trenutku na server i sve lijepo pregledati. To bi značilo preko web-a. Obzirom da radim sa Macovima, a ovakva rješenja su uglavnom na PCima...
Pretražujući net, naišao sam neka rješenja, odnosno firme i tvrtke koje se bave s tim problemom. Nekim redom to su:
www.4d.tm/home.asp
www.infosistem.hr
www.datalab.hr
www.sap.com/croatia/index.epx
www.enel.hr/
www.poslovnapodrska.com/
Ova zadnja, Poslovna podrška, čini mi se nekako najprihvatljviji jer se plaća samo 300,00 kn mjesečno, sve stoji na serveru i nema kupovine same aplikacije.
Kako mi je to prvo susretanje s tako nečim, svaka informacija će mi dobro doči. Stoga, svima zahvaljujem na bilo kakvoj pomoći.