Renault F1 na Macu
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Renault F1 na Macu


29.01.2010 | 16:52
Fly by wire se koristi jer se FUNDAMENTALNO mijenja upravljanje radom motora. Dok s klasičnom sajlom samo određuješ količinu zraka koja ulazi u motor (beniznac) odnosno količinu goriva (dizel), pritiskom na fly by wire papučica zapravo od motora zahtijevaš određenu količinu okretnog momenta. Onda elektronika prema svim parametrima koji su joj dostupni (temp rashladne tekućine, zraka, opterećenje, ispušni plinovi itd....) dozira zrak, gorivo, određuje pretpaljenje itd... A zadrška o kojoj govoriš je danak euro4 tj. euro5 normi ispuha. Sve mora biti usklađeno, λ se uvijek drži na jedan i zato su motori malo tromiji. Ako želiš trenutni odziv na gas, nek ti Davor, kao pravi alfista, omogući vožnju u nekoj spiderici s frgama. Kud ti okom, tu auto skokom. BMW 320is (kockica, za talijansko tržište sa 190 KS) je bil zadnji sportski motor koji su napravili bez brige o ispuhu, jer talijani tad još nisu tražili katalizator.
A premium brandove nećemo dirati da ne čačkamo mečku...
Toyoti se dogodil fuck-up. No, budimo realni, oni nisu proizveli niti jednu od navedenih komponenti; samo su ih kupili i naletjeli...
I nemojte mi Smayu dirat:P !!!!!!!
29.01.2010 | 20:20
Ekipa, nemam pojma o čemu pričate. Sve moje Toyote rade ko violine. Iskreno, boli me q što se miče kad pritisnem gas, dokle god sve radi. A meni sve radi.

Međutoa, žalostan sam da baš nitko nije pogledao link na Zeitgeist koji sam gore stavio...
29.01.2010 | 21:11
Smayo govorimo o opozivu Toyota, bilo je danas i kod nas na Dnevniku ili nekim vijestima pa provjeri malo da ti nebi pukla zica na tvojoj violini

serafin to je upravo ono na sto ja ciljam, skuplji auto ne znaci nuzno i bolji a svima se moze potkrasti greska sto upravo dokazuje i svemocna Toyota sa ovim povlacenjem 4 milijuna!!!! vozila. Znaci u principu placas manju sansu da ti se dogodi s*anje, naravno da placas i bolje materijale, razvoj i blablabla ali to vecina ljudi ni ne percipira.
btw da nebi bilo da ja sad nesto mrzim toyotu, dajem obadva jaja za jednu Celicu zadnje, 7me generacije
29.01.2010 | 22:05
Bo. Nisu me zvali, niti opozivali. Nadam se da niti neće...
06.02.2010 | 16:47
@smayoo:
Sporni modeli

•• Aygo (veljača 2005. - kolovoz 2009.) •• IQ (studeni 2008. - studeni 2009.) •• Yaris (studeni 2005. - prosinac 2009.) •• Auris (listopad 2006. - siječanj 2010.) •• Corolla (listopad 2006. - prosinac 2009.) •• Verso (veljača 2009. - siječanj 2010.) •• Avensis (studeni 2008. - prosinac 2009.) •• RAV4 (studeni 2005. - studeni 2009.)
06.02.2010 | 19:24
Ah, za mene su auti kao i kompjuteri - volim i nastojim koristiti one koji mi izvlače osmijeh, a ostale, koji tek uredno obavljaju svoju dužnost, samo respektiram.

Toyota je na glasu kao ultimate u kvaliteti, čak se često pozicionira više od drugih, daleko skupljih marki. Isto tako mislim da je ova negativna "senzacija" s tim problemom s gasom daleko pretjerana, neš' ti opasnog problema, opasan je samo ako si zadnja plavuša, ali onda ima i opasnijih stvari koje se mogu dogoditi u prometu.

S druge strane, meni je Toyota dosaaaadnaaaa. Zadnja Toyota na koja sam nešto osjetio bila je Celica. Ne znam radi li uopće Toyota sada neki model koji nije samo "sigurno i pouzdano od A do B"?
06.02.2010 | 22:44
U stvari treba voziti rikše. Svako toliko se promijeni motor za malo novaca i to je to. Troši po potrebi, a i ne mora.
07.02.2010 | 00:10
Joskocurkovic, hvala na info. Izgleda da sam ih sve uspješno mimoišao. Avensis je 2007, Corolla Verso je 2006, a Carina je ful izvan konkurencije - 1995 .

dpasaric je napisao:
S druge strane, meni je Toyota dosaaaadnaaaa. Zadnja Toyota na koja sam nešto osjetio bila je Celica. Ne znam radi li uopće Toyota sada neki model koji nije samo "sigurno i pouzdano od A do B"?


Sve što si napisao je točno. Slažem se da je Toyota dosadna. Dosadno predvidljiva. Ja upravo to od auta očekujem. Da bude dosadan. Da ga znam na pamet (i on mene). Ne želim da me auto iznenađuje.

Ti si alfista. Alfa je točno to što ti od auta želiš i točno to što ja ne želim. Imali smo jednu službenu Alfu 159, kako se to kaže "tuniranu" (čitaj: s pun q... plastike po njoj i u njoj i par kW muzike). Vrlo strastven auto. Nabijen emocijama. Ali mogu reći da mi je prilično išlo na živce da svaki put kad zakočim zanosi lijevo. Zadnji koji mi je to radio je bio stojadin '86. A da ne govorim kako mi je strastveno strgao kičmu svaki od tih par puta što bi se njime prevezao do Zagreba ili Pule. Nedajbože da sam se u tome vozio do Beograda ili Sarajeva, ili Milana... Ali da grize kad ga nagaziš - grize. Da je strastven - jest. Ali meni više nije 23...
08.02.2010 | 10:29
Nevoljama za Toyotu nije kraj. Upravo je izbila vijest da u SAD i lexus (hibridni) ima probleme s bremzama, isto kao i prius. Bome su Japanci sad gadno natrčali, a GM i Ford nanjušili krv i dodatno spuštaju cijene kupcima koji se s Toyote odluče za njihove aute...
Ne bih htio biti zloguki prorok, ali navlas isto počinje Debt of Honor by Tom Clancy. Samo kaj je tam problem s korozijom spremnika za gorivo neimenovanog japanskog proizvođača automobila koji ne može biti nitko doli Toyota....
Za neupućene: stvar eskalira otvorenim ratnim sukobom Japana i SAD....
Ne velim da se bu to dogodilo, ali ne lezi vraže...
08.02.2010 | 15:58
Popušit će Amerikanci. I zadnji put bi popušili da im nisu njemački Židovi napravili atomsku bombu.
08.02.2010 | 16:02
A nemreju poljugat dok imaju Jacka Ryana na svojoj strani. Kaj je sve zamislil u Debt of Honor.....
08.02.2010 | 18:43
Prilično je nemoguće da bilo koji moderniji auto zanosi pri kočenju. Čak i da nema četverokanalni ABS to bi bilo teško izvesti, a i deset godina stare Alfe imaju takav. Alfa 159 je smislu stabilnosti i dinamičkih karakteristika vrhunski auto u svakom pogledu, dakle, ako ti se zanio, to nema veze s autom. Da stvar bude bolja ona ima čak i VDC (Vehicle Dynamic Control) tako da moraš biti totalni huligan da je izbaciš iz ravnoteže.

Zanošenje pri kočenju tipčno je za aute koji nemaju ABS i koji imaju pokvaren zadnji regulator kočnica - npr. ostane zaglavljen u položaju kao da je vozilo puno tereta, pa pušta ulje iza i kada ne treba, pa dolazi do notornog i opasnog efekta da se zadnji kotači zablokiraju tren prije prednjih - što dovodi do zanošenja. To je bio npr. čest kvar na Alfama 33, ali to je bilo prije 3 desetljeća.

Kada auto ima ABS teško da može zanositi jer bi ABS otpustio onaj kotač koji bi zablokirao i dovodio do zanošenja. Dakle, ako se auto zanio pri kočenju - ili je bio opasno neispravan ili se radilo o toliko nenormalnoj podlozi da ABS to nije mogao korigirati, a onda bi se to dogodilo baš svakom autu.

To da to nisu auti kojima je udobnost na prvom mjestu - apsolutno se slažem. Ja budem mrtav umoran i od kratkog puta Rijeka-Zagreb.
08.02.2010 | 20:29
Sorry, krivo sam napisao - ne 159, nego 156. Ali inače ne mora kotač blokirati da bi se auto zanio. Dovoljno je da lijeva strana koči jače od desne (ali ne blokira kotače).
08.02.2010 | 20:32
Smayoo je u pravu, Davore, bojim se. BTW, dobil sam upravo obavijest iz Toyote. Kod nas je 7385 auta koji trebaju popravak gasa..... Nadam se da Smayoo nije zahvaćen tom akcijom...
08.02.2010 | 20:53
Wow... Dosta popularna postade Toyota. Ne, ja nisam zahvaćen - niti su me zvali, a niti mi je i jedan od auta u onim problematičnim grupama koje je gore naveo joskocurkovic
08.02.2010 | 22:16
Ako pretpostavimo da auto radi kvara nejednako koči na prednje kotače (naravno, ne bi prošao tehnički, ali recimo da je problem nastao kasnije) onda se postavlja pitanje koliko se jako mora zakočiti da bi došlo do zanošenja, a vjerujem da se mora prilično intenzivno kočiti da bi se to dogodilo, a onda se opet vraćamo na točku jedan gdje bi ABS to korigirao čim bi se jedan kotač zablokirao, a drugi i dalje vrtio.

Dakle, teoretski to je nekakav scenario u vremenu od početka kočenja do aktivacije ABS-a. Da, moguće je, ali koliko je vjerojatno da bi takav kvar nastao i da vozač ne bi hitno auto odveo na servis? I što bi uopće mogao biti uzrok - eventualno napola zablokirana kliješta ili značajna razlika u potrošenosti guma lijevo/desno. Jesam li nešto propustio? Nećemo računati ekstremne scenarije tipa "otpala pločica" i "napukao disk".

Inače, novije generacije 156 također su imale VDC kao trenutni 159 model.
08.02.2010 | 22:34
Gle, jbt, ko da sam ti dijete napao...

Bilo je nešto s mehanizmom koji stišće pakne oko diska. Ta je Alfa inače bila na servisu parnim datumom popodne, a neparnim ujutro. Svaki put bi nešto poštelali, bilo bi dobro 100-200 km i onda opet isto.

Ja inače nikad ne kočim osim kad je nužno (kad netko ispred mene naglo zakoči, kad mi nešto izleti na cestu, i sl. te kad se zaustavljam na semaforu, parkiram itd, ali to je vrlo blago). I kad god kočim, kočim s potrebnom mjerom. ABS mi se na bilo kojem autu vrlo rijetko aktivira.

Uglavnom, na toj alfi, kad god bi prikočio, auto bi trgnuo lijevo. Ništa katastrofalno, ali dovoljno da se mora korigirati volanom. Dovoljno da se osjećaš jako nesigurno.

Ali ne sekiraj se... Nije to sve. Bilo je tu svašta još. Auto se svaki 3. ili 4. put nije mogao upaliti (negdje je bio problem sa strujom). E, kad ne bi htio, onda bi trebalo počekati 5-10 minuta... To je naročito super kad kasniš na sastanak, a stao si pišati na pumpi da ne bi kod klijenta odmah morao juriti na WC.

Pa čudnih zvukova koje je ispuštao ovjes, a i karoserija pri većim brzinama.

A jesam li spomenuo da je klima radila samo na temperaturama ispod 20 stupnjeva?

Ma, parodija živa...

No, pokoj mu u duši, sad negdje mirno pase travu, sprešan u kocku...
08.02.2010 | 22:43
smayoo je napisao:

Ja inače nikad ne kočim osim kad je nužno (kad netko ispred mene naglo zakoči, kad mi nešto izleti na cestu, i sl. te kad se zaustavljam na semaforu, parkiram itd, ali to je vrlo blago).

Kako mislis da ne kocis?
Da nisi jedan od onih koji kilometar prije semafora puste gas i prepustaju se silama prirode da zaustave auto?
08.02.2010 | 22:52
Kud ste vi otisli? Fala bogu da mi posao nije vezan uz prokleto cetverokotacno limeno cudoviste. Glava je u torbi svakim kilometim na asfaltu. Moj je doseg 12.000km godisnje i to cisti hedonizam i 0km posao (mada sam puno po terenu, ali lokalno).
09.02.2010 | 00:13
Haha, da, pa meni su Alfe nešto što doživljavam jako emocionalno! Čudi me ovo što kažeš za 156 jer osim što je to bila izabrana za najbolji europski auto kada se pojavila, glasila je za model koji je bio toliko uspješan da je Alfa otvorila novo poglavlje nakon nje i opet postala profitabilna unutar grupacije. To je model koji je donio i niz inovacija, pogotovo je značajan common-rail u dizel modelima. Baš je ovjes Alfe 156 jedna od njenih najboljih strana i bio je jedan od najboljih, ako ne i najbolji u klasi, kada se auto pojavio. 156 je uzeta i kao osnova za DTM i kasnije iTC natjecanja. IMHO divan auto - kako inženjerski, tako i dizajnom.

Ja sa svojim Alfama nisam imao nekih neobičnih problema, a evo niti direktor jedne firme s kojim sam baš danas bio na sastanku, pa smo nekako završili na kraju na autima - pogađaš... ima 156 i to s preko 200k i kaže da je oduševljen autom, i da će kada pređe 300k opet kupiti 156, samo noviju!

Jesam li spomenuo da je jedini auto koji me ikada ostavio na cesti bio japanski? I to nov i još pod garancijom...
09.02.2010 | 00:36
Zanošenje nema veze s ABS-om iako bi on trebao ako je cijeli sustav dobro podešen trebao i u tome smanjiti efekt. Auto moze kociti unutar kriterija postavljenih od proizvođača i tehničkih stanica i zanosit. Problem je nejednakost lijeve i desne strane. Ako je riječ o disk kocnicama i ako su one ok znaci da je kvar na razini cijelog sustava kocenja i svih pomagala zajedno. Ko ima iza dobar stari bubanj pa jedan ode i zamjeni se vrlo cesta poslijedica kasnije.
09.02.2010 | 01:35
dpasaric je napisao:
Jesam li spomenuo da je jedini auto koji me ikada ostavio na cesti bio japanski? I to nov i još pod garancijom...


No, no....a neminovan pozar? A mali div?
09.02.2010 | 01:51
U epizodi "Neminovan požar" nisam ja sudjelovao, a i do nje ne bi nikada došlo da je gospodin vozač poslušao putnike koji su ga pola sata upozoravali da stane jer se osjeti miris benzina, a kvar je bio trivijalan - napukao third-party filter benzina od 20 kuna.

Epizodu "Mali div" isto tako ne računam jer sam svjesno vozio auto star 20 godina s puknutim blokom motora koji je miješao ulje i vodu. Kada si izvadio šipku za ulje bilo je bijelo, a ne crno! Pravo je čudo da je takav vozio dobra 4 mjeseca dok nije konačno zaribao, a i tada je to napravio sa stilom - taman se dokotrljao do parkirališta na Vratima Jadrana - i izdahnuo. R.I.P. good old R4!

Japansko me vozilo pak ostavilo "Bogu iza nogu" i napravilo show s eksplozijom, zatvaranjem autoceste, vatrogascima, policijom i hitnom pomoći... i onda će netko reći kako mu je nešto škriputalo na talijanskom autu, pa su oni kao nepouzdani...

Talijanski vatrogasci su mi se smijali i pričali da mi "tako i treba kada vozim tu japansku kantu umjesto kakve talijanske ljepotice"! A onda je svaki od njih izrecitirao što vozi, a vođa brigade je ponosno rekao da ima stariji Ferrari! Naravno, kada sam im objasnio da je ovaj japanac bio tek nužno zlo, a da je doma u garaži "normalan auto", odmah smo se sprijateljili!
09.02.2010 | 09:32
Nissan je japanski auto isto koliko je i Opel njemački. Ta tvoja priča s Nissanom, vatrogascima i hitnom je samo još jedan argument u prilog moje tvrdnje da je Renault smeće.

Ono u čemu se s tobom slažem (i to je davno prošla slavna povijest Renaulta) je priča o Katri. To je čudo od vozila. Apsolutno čudo. Samo da je imao klimu, nikad ga ne bi prodali!

A slažem se i s tim što si napisao za talijanske aute - osim par bizarnih priča (pukla kardanska osovina na Alfi 75 i tome slično) - 99% slučajeva talijanski auti su stalno nešto pokvareni, ali nikad toliko da te negdje ostave. Stalno nešto škripi, cvili, negdje je nešto puklo, otpalo, itd. ali idu. To je istina.

Ali meni je to jednostavno neprihvatljivo. Nemam ja auto zato da stoji kod majstora, nego zato da me vozi. Od 1996. nemam godine sa manje od 50.000. A rekordne su bile 1997. (>100.000) i 1999. (>150.000). A i prestar sam da se sam za*ebavam s tim.
09.02.2010 | 09:38
MoschuS je napisao:
smayoo je napisao:

Ja inače nikad ne kočim osim kad je nužno (kad netko ispred mene naglo zakoči, kad mi nešto izleti na cestu, i sl. te kad se zaustavljam na semaforu, parkiram itd, ali to je vrlo blago).

Kako mislis da ne kocis?
Da nisi jedan od onih koji kilometar prije semafora puste gas i prepustaju se silama prirode da zaustave auto?


Od onog što si me citirao si pročitao samo prve 4 riječi. Pokušaj ponovno.


Kad kažem da nikad ne kočim osim kad je nužno, to znači da ne kočim npr. pred zavojem kad ispred mene nema nikog, niti u praznom raskrižju u kojem skrećem, itd. U takvim situacijama, da, nešto ranije pustim gas i spustim u brzinu niže, pa i dvije ako treba.

Prije, dok nije bilo autoceste, a vozio sam 1-2x tjedno za Zagreb, užasno su me ljutili vozači koji bi po Lujzijani divljački kočili pred svakim zavojem i opet divljački ubrzavali nakon njega. Oscilacija brzine 30-100. Nemoj mi reći da i ti tako voziš?
09.02.2010 | 09:50
@ Smayoo
Slažem se više manje s tobom, u branši sam od 1966 g. radio u prodaji autodijelova dosta dugo. I onda su japanci bili sinonim kvalitete i egzotičnosti jer ih je bilo malo. Gledajući, mislim da je ADACova, statistiku kvarova vidi se da se japanci najmanje kvare niz godina unazad. Treba imat nesreću da imaš loš japanski auto, a sreću da imaš dobar (bez kvarova) neki drugi. Sad zadnjih godina i taj se omjer smanjio jer su standardi kvalitete izjednačeni. A ovo sa Toyotom je prenapuhani mafijaški rat u autoindustriji, jer su i jače marke imale ozbiljnih grešaka, ali je to išlo u tišini i guralo se pod tepih. Smayoo, ne sekiraj se, a svaki je auto dobar toliko koliko je malo na servisu.
09.02.2010 | 10:46
smayoo je napisao:

Prije, dok nije bilo autoceste, a vozio sam 1-2x tjedno za Zagreb, užasno su me ljutili vozači koji bi po Lujzijani divljački kočili pred svakim zavojem i opet divljački ubrzavali nakon njega. Oscilacija brzine 30-100. Nemoj mi reći da i ti tako voziš?

Ne, ja vozim 100 cijelo vrijeme
Osim ovih koji se vuku konstantno isto me zivciraju ti koji zavoje prolaze sa 30 jer valjda misle da ce se prevrnuti a onda poslije po gasu tako da bi morao ici debelo preko ogranicenja da ih predjem. Smatram da vozim nesto zivlje od "normalnog" ali nisam od onih koji rade gluposti i voze se kao da je cijela cesta njihova, uredno dajem zmigavce i ne guram se nikada ali necu se sigurno voziti iza nekog tko ide 60 a ogranicenje je 70. Takodjer me neopisivo zivciraju oni kojima treba pola minute da krenu na zeleno, a najvise oni koji pricaju na mobitel za vrijeme voznje.
09.02.2010 | 12:41
Naravno da svatko odabere prema potrebama. Da ja radim godišnje 50k km kao Smayoo vjerojatno bih i ja poželio nešto "dosadno", ali opet toliko pouzdano da ne moram razmišljati o ekstra održavanju.

Opet, možda to i nije toliko strašna razlika u praksi - tko zna što te službene statistike pouzdanosti zapravo gledaju. Možda je mnogo i u sreći - npr. moj brat vozi Alfu (veliku dizelašicu), sada ima 350,000 km i nikada ga nije ostavila na cesti. Da, priznajem, on stalno nešto popravlja, ali auto ide, ide i ide... neću se iznenaditi ako napravi i još 100,000 km.
09.02.2010 | 13:20
Vidiš to me podsjetilo na piceke i OS X.
Kod jednoga stalno nekaj prčkaš a drugi je dosadan jer nemaš kaj prčkati, sjedneš i voziš !
09.02.2010 | 13:57
Moj stari je teski alfista od prvog auta, a ja nastavljam tradiciju On voli rec da se auti dijele na 2 kategorije - 1. alfe, 2. svi ostali.
Ja sam takoreci svaki dan na cesti (zadnje 3.5 godine), relacija VŽ-ZG, vozim 156-icu 2.4 JTD (nepoderiva masina). radim u prosjeku 50tkm godisnje, auto ima debelo preko 300.000 (kupio rabljenog) i radi ko vurica. Samo redovito odrzavanje, nikakvih vecih problme s autom nije bilo i nadam se nece biti. ove godine ako bude sve po planu sjeda neka 159-tka.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 5 sati
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Bertone, Borisone, m@xym, Riba, smayoo, VanjusOS, Anonimci (563)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.47 Seconds

Provided by iJoomla SEO