Renault F1 na Macu
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Renault F1 na Macu


09.02.2010 | 14:32
Haha, evo baš me Big Papi razveselio, da ne bude da sam ja ovdje jedini "Alfa čudak".
09.02.2010 | 15:49
Bilo kuda alfa svuda. Meni su nudili sluzbeni golf al reko nema sanse, vjerojatno bi me se stari odrekel da me vidi u tak necemu Taj isti golf na kraju vozi koleg s posla (on je ZG cijelo vrijeme) i u nekih cca. 50tkm otisla prvo druga brzina, pa rikverc pa se na kraju raspala getriba. Novi auto kupljen pocetkom 2007.g. Das auto
09.02.2010 | 18:29
Dečki, sve je OK. Auti su ko i žene: netko voli plave, netko se kune u crnke, nekom su drža mršavice, neko bi da su oble itd... Svako se vozi u onom što si može priuštit i kaj ga čini sretnim.
Ne velim da od auta tražim nevidljivost ko od toyote, ali me izluđuju sitnice na alfama. Furt nekaj cvili, škripi, lampice se pale, ali auto uglavnom ide, to je istina. Sad, drugo je to kaj svi alfisti razviju neku ravnodušnost prema tim sitnicama koje furt za....ju. No, nagledal sam se svega i nitko nije savršen. Ja samo gledam kolko kaj košta u startu i kaj se za to dobiva. A tu je alfa JAKO precijenjena. Da ne velim koliko izgubi na vrijednosti, a 159-ka je skupa ko dragi kamen, teška ko svinja i tijesna iznutra ko kutija Eva sardina...
09.02.2010 | 19:41
E, da, ali samom svojom pojavom izaziva spontano lučenje, kako testosterona, tako i progesterona u onom dijelu populacije koji aute dijeli na Alfe i one ostale. A to im je neprocjenjivo...
09.02.2010 | 19:44
Ha! A moja zamjerka 159-ki je što nije dovoljno klaustrofobična! Kada sjednem iz fighter-jet cockpita u nju izgleda mi kao da sam sjeo u kakav kombi ili monovolumen! Dakle, da, kriteriji su očigledno vrlo različiti.
09.02.2010 | 19:47
Paaa, i to je stvar za raspravu. Ako se netko pali na 33-jku, onda je slučaj za promatranje u Vrapču...
Mene pali impreza STi... Ide bolje, leži bolje, ima bolja sjedala, udobnija je i nemjerljivo brža. Ima karakter u vidu bokser motora i NE za....va i ne kvari se ko alfa.. Dakle, može se i to.... A kad se otvori spulja, zvuk impreze STi mi izaziva trnce na leđima:kiss:
09.02.2010 | 19:49
Davore, nemoj miješati kile i litre volumena. 159-ka je teška ko kombi, to je istina. Ja sam govoril o prostranosti na stražnjoj klupi koja je samo malo bolja nego na tvojoj GTV-jki. A ona smiješna ručica mejnjača u 159-ki?
09.02.2010 | 20:23
Ništa to mene ne smeta, meni je bilo cool i što je 33-ica imala kontakt bravu s lijeve strane! Dan danas s frendovom modificiranom radimo đireve po Grobniku kada je prilika i još uvijek mi je to jako drag auto.

A 159 je poslovni kruzer sa stilom i da sam poslovnjak koji mnogo putuje mislim da bih bez razmišljanja kupio baš 159 kao auto za radni tjedan. Minus joj je pomalo germanizirani cockpit koji ne priliči pravoj Alfi, ali što sad... Ja sam inače ljubitelj malo većih auta, pa bih svakako ciljao na nešto iznad 159, ali što kada su 166 unakazili ovim zadnjim redizajnom. Originalna "ammiraglia" mi je dan danas naljepše dizajnirana limuzina u toj klasi!

Koliko si visok? Ja nisam primjetio nikakav problem na 159 od iza (ja sam 180) i činilo mi da ima jednako mjesta kao u 156, a u 156 ga ima sasvim okej i za odrasle.

A Impreza je fora (tj. modeli prije ovog zadnjeg dizajna za domaćice kojem se i Clarkson smijao) i zaista ima kultni racing image, čak mislim da bih je vozio da je dobijem (plavu sa žutim 555) , a to je od mene veliki kompliment - jer bih većinu toga odmah prodao ako mi nije po guštu! No, da mogu birati između npr. debeloguze i trome Brere i atletičarske Impreze, razmišljao bih jedno nula sekundi i odvezao Alfu...
09.02.2010 | 20:49
Ova zadnja Impreza je stvarno smijesna, vidjam jednu srebrenu svaki dan kad idem na posao i svaki put se iznenadim kad vidim znak na njoj i skuzim da to nije neki jeftilen koreanac od prije 15 godina. Vidio sam par puta i novu plavu STi i da nije to sto je nebi je ni pogledao. Ali zato novi Evo X...
Inace ja sam fan malih zvrkova, Clio Sport, 306gti i sl. mada priznajem da mi je gust voziti i mrcine kao zenin Mi16 ali nije mi to to, nemam taj osjecaj brzine u velikim autima.
BTW Davore ne znam da li znas ciji je auto ali vidio sam par puta u Zg crvenu (nego kakvu nego crvenu) Alficu SZ i jao kako to brutalno izgleda uzivo.
09.02.2010 | 22:20
Naravno da znam, samo je jedna SZ u Hrvatskoj! Divan auto, svojevremeno poznat po ekstremnim lateralnim silama koje dozvoljava. Bila je jedne godine s nama na pisti na Grobniku, ali nije ju previše ganjao - a ne bih niti ja jer to je vrlo skupa igračka danas i postiže visoke cijene među kolekcionarima.

Thumbs up za Mi16! Diskretan, a moćan!
09.02.2010 | 22:29
Dečki, nemojte kuditi konja kojeg niste jahali;)
Impreza izgleda korektno; ako mi netko uspije sad dokazati da je auris zavodljivo dizajniran auto, idem pješke na Grobnik ove sekunde. Stara je bila i ostala kultni auto, ali kako su rekli sami, vrijeme je bilo da Subaru od fan cluba postane proizvođač automobila. Istina, mislim da su manual za estetsko oblikovanje limuzine izgubili negdje pa su napravili ovaj novi legacy ( ). Ja alfu 159 uspoređujem s ostatkom ponude u klasi i otraga je pretijesno. Ja sam visok (nizak) 176 cm i sjedim relativno blizu volana (da ne velim relijaški, jer bu to zvučalo ko prekenjavanje) i test koji me nikad nije iznevjerio je da si narihtam vozačko sjedalo i onda sjednem 'iza sebe'. U 159-ki ne bih baš htio putovati dalje od Samobora, ako nije jaka priša....
Inače, MoschuS, iznimno cijenim sve uradke Renault Sporta i clio RS je jednostavno NEMOGUĆE dobar auto u apsolutnom iznosu, a kad pogledaš cijenu onda se možeš samo duboko nakloniti. Recimo, MiTo sa 150 KS je čak i skuplji od clija RS, a usporedba je uvredljiva za clio; to je auto bolji za sedam klasa.....
Evo X? Treba ti sponzorstvo INA-e/MOL-a ako se misliš voziti, jer je pod motorom pipa. Na dobar dan je 20 l/100 km. Čak ni ne rogoborim zbog love (i CO2), nego čisto s praktične strane: tankanje svakih 250 km!?!??! Malo naporno. Inače, ležanje i pogon s aktivnim difovima je za duboki naklon...Tu nema spora.
Najgori auto po pitanju potrošnje ipak je bio stilo abarth: s razmetljivih 170 KS iz peteorcilindraša (troma mrcina) uspijevao je trošiti više od alfe 156 GTA (što je samo po sebi uspjeh, jer je ona cugala 16 l/100 km za dobar dan). Urbana legenda veli da je tipo sedici valvole bil još i gori, ali to je bilo prije mojeg doba pa o tom nemrem suditi, ali temeljem iskustva sa stilom, vjerujem u sve:S
11.02.2010 | 02:02
Evo za Djuru jedna lijepa boxer 33-ica sa 180 ks!



Ljudi su masovno skidali elektronsko ubrizgavanje na njima i vraćali četverostruke karbove!
11.02.2010 | 10:18
Pa kaj se čudiš tome? Prvo pravilo strojrastva kaže: čega nema, to se ne kvari! A Italija je ionako vrlo kasno prihvatila zakone o katalizatorima pa im elektronika nije bila ni potrebna.
A da su frge posebna priča, jesu. Sjeti se samo bertoneove juniorke s dvolitrenim motorom. Na njega su išla dva webbera 40DCOE (dvostruko tijelo, defacto je svaki cilindar imal svoju frgu). Dakle, za taj auto ne znaš jel bolje zvuči, ide ili troši! Možeš ga voziti i s cenerom, ali ako stisneš, onda je pipa....
BTW, taj je auto onda (govorimo o prije 35 godina minimalno) imal četiri diska, pet brzina, DOHC motor... To su bile Alfe...
11.02.2010 | 12:44
Eeee nije to čuđenje, to je ushit! Naime, ne vidim kako vozači nekog dosadnog vozila s oduševljenjem rastavljaju perfektno dobar auto, skidaju modernu tehnologiju i vraćaju na njega "otpisane" karburatore samo radi užitka!

Juniorku je bio komplet restaurirao moj frend (isto je ovdje na Jabučnjaku, ali povremeno). Nažalost, imao je nesreću ne svojom krivnjom, pa je taj divni projekt propao, ali bila je tako sexy...

A taj duh kod Alfista nije nestao niti danas - česte su modifikacije, ali ne "seljačija", nego one suštinske - evo npr. kolega Alen s foruma je instalirao Q2 na GTV - evo snimka s Alenove test vožnje



To je njegova lokalna cesta, da ne uznemirimo moguće policajce ne forumu!
11.02.2010 | 13:51
A jel? Njegova lokalna cesta? A ti što ih je mimoišao na njoj su njegovi gosti i baš se voze od roštilja do garaže?

Mislim, dosta ga opako zanosi u jačim zavojima, nije baš da ulijeva povjerenje, al ajde kad je već "njegova" cesta...

Ima i tu u mom selu takvih pilota kojima je to "njihova" cesta pa se ovako igraju rallyja i izbjegavaju djecu koja idu u školu cestom bez nogostupa, širine 5,5 m. Jednom sam jednog prisilno zaustavio (izvezao sam svoju staru toyotu poprijeko na cestu pa je morao stati), našamarao ga i obećao mu da ću mu drvenom batinom lomiti sve kosti u tijelu, jednu po jednu, ako se mom sinu nešto dogodi. Boli me Q za policiju, sud i uvjetne kazne. I snimao bi ga dok mu lomim kosti i stavio na youtube za primjer ostalima.
11.02.2010 | 14:48
Ja bi koju ostavio i cijelu. Tek toliko da zna cijeniti cijele kosti, za razlikuod oni slomljenih. Ipak imamo preko 200 njih u tijelu. Bio bi to bogme dosta tezak fizicki posao (misli, slomiti bas sve). LOL
12.02.2010 | 01:27
Smayoo je u pravu, ovakva vožnja, pa makar i na "njegovoj" lokalnoj cesti jest rizik. Dobrim dijelom sam to i ostavio kao provokaciju jer sam očekivao bijesne komentare. Ne podržavam takvu vožnju javnim cestima, pa čak i kada ih netko poznaje "kao svoj džep", ali neću glumiti nevinašce - i ja ponekad vozim prilično van propisa, ali zaista se to trudim činiti na cesti koju dobro poznajem i u vrijeme minimalnog prometa. Za ostalo postoji Grobnik, ali onda se opet vraćamo na to da je Grobnik skup i da si ga malo ljudi može priuštiti ako ima višak energije tog tipa...

Ono što sam zapravo želio reći jest to da su razni vozački entuzijasti ovog tipa zapravo sigurniji od "Običnog Štefeka", "Standardne Plavuše" i "Tatinog Sina". Pratim naše i strane auto-forume godinama i ne mogu se sjetiti niti jednog primjera incidenta takvih ljudi - dakle, mislim na one koji ulažu mjesece i godine da modificiraju i slože auto prema svom guštu. Oni vole taj auto, vole vožnju, imaju iskustva i generalno se može reći da voze bolje od prosjeka. Oni, ako imaju nesreću, obično nisu krivi - ili se dogodila banalno u normalnim uvjetima i pri normalnoj brzini, često u gradu.

Dakle, znam da će me netko možda razepeti zbog ovoga, ali ja držim stranu Niki Puliću kada ne vozi 50 po propisu kao "običan građanin", ali sam zato protiv Keruma koji radi to isto, a nema takav trening, znanje i sposobnost - ima samo sposobnije vozilo (ok, i to nešto znači). Zakon je vrlo krut i podešen je na najmanju moguću granicu, za najgori mogući auto i vozača. Da, razumijem da to tako mora funkcionirati, ali stvarnost je drugačija, pa onda dolazimo do paradoksa da i gradski autobusi voze većinu vremena van propisa.

Opasni su 18-godišnjaci s jakim autima i malo iskustva, pijani i drogirani, huligani s neispravnim kramama, a pogotovo žutokljuni tatini sinovi s velikim mrcinama, a bez osjećaja za fiziku i kontrolu kada im tatica uvali mrcinu s 1.5 tone i 200 ks. Posebno poglavlje otvorio bih i za "Zemljačine" koje karakterizira poseban stil vožnje (ne neophodno spor ili brz, ali uvijek bahat, sirov i sebičan) i specifičan vozni park. Upravo ove skupine pune valjda 90% crne kronike, a ne istinski ljubitelji automobila.
  • Law
  • Korisnik
  • 6
12.02.2010 | 01:36
smayoo je napisao:

Mislim, dosta ga opako zanosi u jačim zavojima, nije baš da ulijeva povjerenje, al ajde kad je već "njegova" cesta...


Ne zanosi ga slučajno tip to namjerno radi, drifta kroz svaki veći zavoj. To je standardna praksa po brdskim utrkama ili relyima. Nije to lako za izvesti pa moram priznat da tip ima znanja.... slažem se da je to opasno izvoditi po cestama gdje ima ikakvog prometa... to je za trke ili nedaj bože izvlačenje iz opasnih situacija ok (ja sam to napravio par puta da ne izletim po snijegu)...

en.wikipedia.org/wiki/Drifting_(motorsport)
12.02.2010 | 01:39
Law, da, dobro si primjetio, a ja sam zaboravio reći da je on jedan od poznatijih driftera-entuzijasta s ovih prostora i zaista je dobar u tome!
12.02.2010 | 01:46
Možemo sad filozofirati o tome koliko znači vozačko iskustvo (kojeg mi ne manjka), refleksi (koji su me do sad 3x spasili vjerojatne smrti u prometu), bolje ili lošije vozilo, itd. Ali ne bih.

S druge strane, cesta kojom si prošao tisuće puta i koju znaš napamet. Totalno napamet. Zatvoriš oči i odvezeš je cijelu u realnom vremenu. Bez pol frke je možeš (u idealnim vremenskim i prometnim uvjetima) proći 2-3x većom brzinom od one koju postižu prosječni vozači, da i ne govorim o ograničenju.

I onda jednog dana, jedne nedjelje oko pola 8 ujutro. Sunce sija, cesta je suha, nigdje nikog, sve je savršeno. Ulaziš u svoj omiljeni zavoj sa 100 na sat (ili 80, nije bitno koliko, ali bitno je da je to 2-3 puta preko ograničenja) i izlazeći iz njega imaš jedan mali, minijaturni i beskonačno dug djelić sekunde da pogledaš u oči djeteta na biciklu kojeg ćeš ubiti. Jer njemu je baš jučer bio rođendan i dobio je novi bicikl i cijelu noć nije mogao spavati, jedva je dočekao da svane pa da napravi krug na svom novom biciklu. I izjurio je na svom biciklu ravno kroz dvorišna vrata (nije se ni mami javio jer je znao da ga ne bi pustila prije doručka van) da bi mu idući trenutak tvoja šoferšajba rascopala lubanju.

U takvoj situaciji isto bi se desilo i tebi, i meni, i Niki Puliću, i Kerumu. To se desilo čovjeku koji je ubio sina moje kolegice s faksa. Razmisli o tome.
12.02.2010 | 02:32
Znam, da, to su tragedije. Opet, tako gledano sve može biti "u jednom trenu jest, u drugom nije", a ako sve što radimo u svojim kratkim životima počnemo gledati kroz apsolutno minimiziranje svih mogućih rizika na kraju bismo završili kao biljke - ili velika sterilna mrežna svijesti u nekakvom virtualnom svijetu budućnosti.

Da, slažem se da negdje treba postaviti granice, ja nisam hazarder, ali nisam baš niti ziheraš-štreberčina. Možda je granica baš ta - vozi uvijek 50 km/h no-matter-what jer možda naleti dijete na biciklu iza zavoja... a opet, možda na to dijete naletiš i ubiješ ga i s 50 km/h, a da si npr. išao 80 slučaj bi htio da prođeš malo prije i uopće ga ne sretneš? Ja sam imao ovaj slučaj s 50km/h i starim gluhim gospodinom van pješačkog. I ubio bih ga i s tih 50 da nisam skrenuo u zid i totalirao auto. Da sam tog jutra išao 80 ne bih ga uopće sreo. Ne bih se time opterećivao, nego jednostavno treba biti razuman i kako se kaže: "prilagoditi vožnju uvjetima na cesti", a ostalo je valjda kozmička sudbina.

Evo Čačić, ubio je dvoje nevinih i upropastio dobrim dijelom i vlastiti život. Zašto je morao voziti preko 130 po magli? To nije bila vožnja "iz gušta", kao na snimci gore, to je bila bahatost i nepažnja, ništa drugo.

Zapravo, najbolje pravilo do kojega mnogi dođu (nažalost) iskustvom je da se u svemu na cesti gleda potencijalna opasnost. Da se cijelo vrijeme igra zamišljena igra: "Svi su protiv mene i čekaju da me zabiju kako bi bio Game Over". Mislim da je takva ekstra-paranoja dobra stvar u prometu.

A evo i jedan od crtića iz naše serije "Minuta u prometu" kojom se pokušava preventivno djelovati na vozače... ovo smo izradili po, nažalost, stvarnom događaju na Zametu:

12.02.2010 | 08:58
Evo jedna meni draga:
www.arrivealive.vic.gov.au/files/video/TAC6591onlineesit.mpg
12.02.2010 | 10:39
Da. Tako je poginuo nećak moje supruge. Oduzeo mu kombi prednost. Vozač se poslije kleo da ga nije vidio i da se "stvorio niotkuda" i svejedno je osuđen uvjetno. Vještak je rekao da je motociklist vozio brzinom većom od 150. Po gradu. Tko je kriv? Zakon kaže - vozač kombija. Razum kaže - u najmanju ruku obojica. Da li je to sada važno? Zapravo i ne.

Davore, ovo što si ti napisao sve stoji, ali nije poanta u tome da li bi ti toga dana mimoišao gluhog starca da si vozio 80. Poanta je da se svakom s dovoljno kilometara godišnje prije ili kasnije SIGURNO dogodi da naleti na nepredviđenu okolnost na cesti - bilo da je to dijete na biciklu, dijete koje je istrčalo za loptom ili psom, gluhi starac, mrlja od ulja ili diesela na cesti, puknuće nečeg bitnog na ovjesu vlastitog auta...

Ja sam imao dvostruku sreću. Prvo, da mi se takvo što desi vrlo, vrlo rano u mom vozačkom životu - tek godinu-dvije, odnosno 2-3000 km nakon dobivanja vozačke. Drugo, da sve prođe takoreći bez posljedica.

Gazio sam svog stojadina nekom cca stotkom donjom ulicom po Rastočinama (neupućenima: radi se o gradskom kvartu od nekih 3-4000 ljudi stisnutom na uski potez ispod Obilaznice, duljine niti 1km, s jednosmjernom regulacijom prometa - donja ulica prema istoku, a gornja prema zapadu - pri čemu su obje ulice toliko uske da se na kraju odustalo od 30 godina obećavane autobusne linije jer autobus jednostavno ne može proći tuda), bila je subota oko 10h ujutro i divio sam se sebi kako "vješto" klizim kroz zavoje i smijao se zaprepaštenim licima prolaznika.

Na mjestu gdje se donja i gornja ulica spajaju (prema istoku) i gdje nikad nitko ne nailazi iz gornje ulice jer je jednosmjerna u suprotnom smjeru se, slijeva odozgo sjurio, naravno, klinac na biciklu, s vjetrom u kosi, i on se divio sam sebi kako je dobru brzinu uhvatio po nizbrdici, kao stvorenoj za brzinski BMX spust u to sunčano subotnje jutro. Vidio sam ga, vidio me je. Vidjeli smo se taman na vrijeme da nas uhvati panika.

Sreća (zaista sreća!) je bila u tome što osim nas dvojice u tom času baš na tom mjestu nije nigdje bilo nikog drugog, ni pješaka, ni vozača, pa čak ni auta parkiranih na nogostupu, što je gotovo nemoguć događaj za kasno subotnje jutro na Rastočinama.

Sreća (definitivno ne ni pamet, ni iskustvo, ni refleksi) je bila i to što nisam nagazio kočnicu jer bi ga onda sigurno ubio, nego sam uletio u punoj brzini desnim kotačima na pločnik (razrezao obje desne gume) i zaustavio se par sto metara dalje.

Mali je zakočio, zanijelo ga je (opet, srećom!) u lijevo, ali je napravio dobar manevar pa nije preletio preko bicikla nego pao pod njega i oderao lijevu nogu.

Toliko se uplašio da je htio pobjeći, jedva sam ga stigao. Kad sam vidio da nije ništa strašno, pustio sam ga. Kasnije tog dana, dok sam s frendom mijenjao gume na autu, naišao je njegov otac i pitao da mi plati štetu. Ja sam ga samo zamolio neka objasni sinu što znači "jednosmjerna ulica".

Uglavnom kad mi se nešto slično dogodilo ponovno desetak godina kasnije, samo na drugom mjestu, na široj cesti, u gluho doba noći, kad ne bi očekivao ni psa na ulici, a s druge strane naiđe pijani klinac na neosvijetljenoj vespi - nije se desilo ništa, jer sam vozio 40 i, naravno, stao na vrijeme.

Da - da sam vozio 80, ne bi ga ni susreo. Ali bi sigurno u tih 10 godina susreo nekog drugog, a tada možda ne bi imao toliko sreće.

Da se razumijemo - i ja vozim brzo i ne gledam uvijek na ograničenje. Ali ako postoji i teoretska šansa da netko (osim mene) zbog toga nastradam - suzdržavam se.
12.02.2010 | 10:41
Dečki, prošel sam tečajeva i tečajeva vožnje. Sigurne, brze, sportske, kakve god hoćeš. Navozil sam se auta kojekakvih. I svi ste u pravu. Smayoo je neporecivo u pravu. Iza svakog zavoja možeš nekog skupit na cesti. I nimalo se ne slažem sa stavom da Pulić smije voziti 190 km/h, a Kerum ne smije. Ne smije nitko. Zašto? Zato što auto pri toj brzini prolazi 53 metra svake sekunde, a zaustavni put mu je otprilike 200 metara. Kinetička energija? Da ne pričamo: ako se auto koji ide 90 km/h zabije u zid, to je ekvivalent kao da padne s devetog kata. OK?! S devetog kata. Pulić smije voziti 190 kad je okružen ljudima i autima kojima je to posao kao i njemu. Na autocesti nije.
I da, ja se prvi slažem da su ograničenja prerestriktivna, da su zastarjela itd... Ali, problem na cesti nikad nije bila brzina u apsolutnom iznosu, nego delta ve tj. razlika u brzini između najbržeg i najsporijeg. Recimo, vozači formule 1 kažu da im je najteže kad se nakon utrke moraju voziti u svakonevnom prometu. Vele da im se sve odvija NEVJEROJATNO brzo. Oni na stazi, naime međusobno se sustižu za par km/h, a na cesti mogu nekog preletjet s razlikom brzine od 60-70 km/h! Paradoksalno, zar ne?
Marcus Grönholm, dvostruki svjetski prvak u reliju, jedan od najboljih koji je ikad vozio, kaže da se u svakodnevnom prometu vozi ispod ograničenja, jer nikad ne zna što će netko drugi napraviti. I to je to. Ja mogu vladati autom, mogu se sklizati i držati auto u labilnoj ravnoteži, ali kad to vidi netko tko to ne može, usrat će se da sam izgubil kontrolu nad autom. I onda on može početi raditi gluposti. A delta ve je jako velik, sjećate se?
Kako se to vani rješava? Postoje trkaće staze, vikend utrke i ljudi se tamo izdivljaju pa su ostatak vremena mirni. Šveđani imaju pak poseban sistem. Kod njih je jako rigorozno ograničenje brzine (110 km/h i nema majci) pa onda preko vikenda znaju zatvoriti neke dionice cesta u duljini od par kilometara. Murja stane na oba kraja i lijepo obavijesti svakog koji uđe u taj dio ceste da mu osiguranje na autu više ne vrijedi, ali da tu sad u sljedećih dva sata ne vrijedi nijedan prometni propis. I onda naiđeš na komade ceste koji su išarani tragovima guma i koječega od divljanja ljudi koji to žele.
A da velimo i zašto su Finci najbolji relijaši na svijetu. Zato jer djeca počinu voziti u osnovnoj školi, sa 10 godina. I ne krše zakone. Naime, svaki to čini na svojoj PRIVATNOJ cesti koja se nalazi na njegovoj ograđenoj farmi koja je velika nekoliko kilometara (kvadratnih, kubnih, dužnih, kakvih hoćeš) te se on zapravo vozi po svojem dvorištu, a ne po javnoj prometnici te ga ne kači zakon o prometu.
Zaključak:volim se voziti, ali ne odobravam ovakve jurnjave
12.02.2010 | 10:42
Law je napisao:
smayoo je napisao:

Mislim, dosta ga opako zanosi u jačim zavojima, nije baš da ulijeva povjerenje, al ajde kad je već "njegova" cesta...


Ne zanosi ga slučajno tip to namjerno radi, drifta kroz svaki veći zavoj.


PRetpostavio sam da nije slučajno kad mu se dogodilo više od jednom u tako kratko vrijeme. No, to mu, što se mene tiče, ne ide u prilog. Kreten neodgovorni.
12.02.2010 | 10:59
Zaboravih samo dodati da bih jednako kao za prebrzu kažnjaval i presporu vožnju tipa: ajmo na jednom tanku potegnuti od Praga do Dubrovnika ne plativši ni kune cestarine pa se onda vozi po D1 40 km/h i radi kolonu od 3 km:angry:
12.02.2010 | 11:30
Da Đuro, sjećam se komentara u novinama da takovi sporom vožnjom neposredno i posredno naprave veću štetu u prometu nego brzi vozači. Iznerviraju/isprovociraju na desetke drugih vozača koji tada znaju napraviti grešku.
Nisam još čuo da su takvoga negdje sankcionirali.
12.02.2010 | 11:44
Kaj je najzgodnije, zakon predviđa tu mogućnost. Tko se vozi sporije od upola dopuštene brzine kažnjava se itd.... Samo kaj ti je ograničenje na D1 ionako stalno oko 60 km/h pa se on može legalno vucarati s 30-40 km/h:angry:
12.02.2010 | 11:45
Bilo je kazni za presporu voznju...
12.02.2010 | 12:26
nisi valjda bio taj sretnik ?
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 5 sati
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Bertone, dkrstulo, m@xym, Riba, temeljnik, Anonimci (895)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.45 Seconds

Provided by iJoomla SEO