28.06.2010 | 11:28
Dilema da li D. Pavuna izreklamirao Apple me ponuknula na otvaranje nove teme.
Dakle, to što on maše Airom i Iphoneom je očito i mene osobno veseli. Jer kako bi jedan ozbiljan znanstvenik, uz pretpostavku da je genije, mogao koristiti nešto drugo, što nije niti blizu genijalnosti.
Nadalje, s jedne strane on reklamira Apple, a s druge strane HTV si diže rating s tako važnim gostom koji, eto i kroz "periferiju" pokazuje svoju nepogrešivost.
To što on govori, većini gledatelja je slabo poznato, a osluškivanjem u svojoj okolini, primijetio sam da ljude s smanjenom sposobnošću percepiranja stvarnosti on oduševljava, jer iako ga ne razumiju vjeruju mu jer "lijepo govori".
A sada Apple. U novonastaloj borbi za svakog gledatelja (NovaTV dobila prestižnu nagradu za svoj informativni program), HTV daje svojoj voditeljici u Afroviziji-SP 2010 MacBook. Jedan davatelj usluga mobiteliranja stavlja na koljeno, u svom spotu, korisniku MB s "očišćenom" jabukom ....
To su tek vidljive poruke, a što je sa subliminalnim!?