14.04.2011 | 01:02
pikolo kaže:
Daklem ovako, potvrdu nije uzela jer nije tražila ispis papirića, koji godinam ne uzimam zapravo imamo opciju biraš ispis ili ne, tako da gotovo uvijek izaberemo opciju ne.
Mda. Ja osobno zaista držim do ekologije, ali papirić iz bankomata uvijek uzmem i čuvam sve dok se ne uvjerim na mZabi da je sve proknjiženo korektno.
Zatražila je uvid u tu snimku jer oni tvrde da je samo jednom ubacila karticu a ne dva puta. To možemo jedino preko policije i mi ošli na policiju. Oni će dobiti snimke pa će nas pozvati za kojih osam dana da pogledamo.
To je totalna glupost. 7 godina sam radio u securityju, prilično toga za banke, ali ovo prvi put čujem.
Kamera snima, a ne slika, tako da slaganje nekih sličica da bi dobio potpuni uvid je notorna glupost, to nam je odgovorio i kriminalist koji se bavi bankomatima.
Čovjek iz banke se trapavo izrazio, ali stvar je vjerojatno u tome da je on pregledavao videozapis u nekom browse modu koji prikazuje niz sličica na preskoke (slično kao iMovie), a ne u normalnom reprodukcijskom modu, tako da nije skužio da je bilo n sekundi radnje između dvije sličice koje je gledao. To je vjerojatno htio reći. I to nije notorna glupost. A o "kriminalistima" bolje da ne započinjem.
Žena se nije sjetila da nam to napismeno pošalju pa šeljem pismeni zahtjev da mi se pismeno očituju i potpišu.
Zašto uopće gubite vrijeme ako se ne sjetite najvažnije stvari? Naknadno očitovanje vrlo vjerojatno nećete dobiti.
Što se tiče logova bankomata to je nemoguća misija, čak ni policija ne može do njih, jedino u slučaju nekih napada kada je ugrožen nečiji život ...
A kakva je tek ovo pi...
Policija svakako može do njih, i to bez problema, samo što se njima to ne da za 400 kn štete. Niti su po zakonu dužni.
Naravno postoji mogućnost da oni jave da snimke više nema, jer navodno disk kad se napuni briše stare i snima preko toga nove cca. nakon 30 dana, u jednom slučaju su im tako javili, no zakonski oni moraju arhivirati snimke na duže vrijeme
Zakonski se videozapis mora čuvati 168 sati, bilo gdje, osim u kockarnicama, gdje je dvostruko dulje. Arhivirati se moraju samo snimke spornih situacija (ako tako određuje unutarnji pravilnik banke, odnosno silom zakona u slučaju kockarnica) i kaznenih djela.
No, zašto mi osoba iz banke poručuje: "ne odustajte banka je kriva", što ona zna a ne smije reć????
Možda zna da bankomat (te serije, ili na toj lokaciji, ili u to doba dana) učestalije radi slične probleme (da traje jako dugo da ispljune novac, ili ispisuje čudne poruke na ekranu, ili oboje) radi kojih se ovakve situacije često dešavaju. To je moguće. I u tom slučaju, bilo bi etično da banka riješi te probleme. Banka vjerojatno i radi na njihovom rješavanju, ali u međuvremenu, oni se ograđuju u ovakvim situacijama. Tražio si lovu, učinilo ti se da dugo čekaš ili si krivo protumačio poruku na ekranu (možda je pisalo "greška u komunikaciji, molim pričekajte", a tvoja žena je percipirala kao "greška u radu bankomata, ne dam ti novac"), otišao si, netko je drugi uzeo novac. Zakonski, odgovornost nije na banci, nego na korisniku. Točka.
Da ponovim još jednom - ako su napravili inventuru bankomata, i nisu ustanovili višak, tih 400 kn više
nećeš
vidjeti.
Videozapis će ti to samo potvrditi.
Inače, ima masa bankomata koji nisu pokriveni videonadzorom prikladnim za ovakve analize pa svejedno ljudi bez problema dobiju svoj novac kad nešto zašteka s brojalicom (tražiš 500, on knjiži 500, a ispljune 400 ili 300 kn). Napravi se inventura, ustanovi se višak i klijentu se isplati traženi iznos bezpogovorno. Nije nijedna banka blesava da si napucava takvu reputaciju. Ali uvjerljivo najčešći slučaj je upravo ovaj - iz nekog razloga misliš da ti nije dao novac, a njemu je samo trebalo dulje vremena - odeš, i netko drugi pokupi novac. Banka je tu čista. Problem je tvoj što nisi bio strpljiv.
Žao mi je, ali ja mislim da ti je trud uzaludan.
Preboli ih i zaboravi, to ti je najbolje.