Servis Apple opreme, moje iskustvo s Tomm.om!
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Servis Apple opreme, moje iskustvo s Tomm.om!


20.04.2011 | 16:53
Prvo da unaprijed kazem da mi nije drago sto moj prvi post ide s ovom problematikom ali msilim da je potrebno i svrsihodno da se iste informacije objave radi dobrobiti svih korsinika...

O cemu se radi.. Visegodisnji sam clan mackorisnik foruma, s nekoliko napisanih tutorijala vezanim uz iOS i nazalost duboko razocaran ponasanjem moderatora na istom forumu. Kako isti forum dopusta spominjanje samo jednog servisera, vjerovao sam da je upravo on rjesenje za moj problem. Kako sam se doticnom serviseru obratio iskljucivo zbog prisutnosti na mackorisniku smatrao sam da svoje neugodno iskustvo s njim imam pravo podijeliti s otalim korisnicima istog foruma. Ah koja zabluda.. Moj post bio je obrisan u roku nekoliko minuta sa smijesnim obrazlozenjima..

A post glasi ovako:


Evo da se javim ponukan iznimno neugodnim iskustvom od strane "servisera" tomma. Opisati ću svoju situaciju što je objektivnije moguće te odgovorno tvrdim: bez ikakvog lažnog prikazivanja ili neistinitog blaćenja..

Unaprijed se ispričavam zbog dužine posta, no želio sam što bolje opisati kako sam prošao pa prosudite sami..

Dakle 25.og 2011. sam poslao telefon poštom Tommu prethodno mu opisavši situaciju koja se desila sa mojim uređajem. Nakon što mi se nije javio u dogovoreno vrijeme nazvao sam ga da bi mi rekao da će se javiti kad ga rastavi no opet dakako nije. Sutradan ujutro ga zovem; ništa, pa opet za par sati da bi mi hladno rekao kako se telefon ne isplati popravljati i da mi je najpametnije njemu ga prodati za dijelove bez ikakvog daljnjeg objašnjenja. Kako on uopće na temelju odokativne provjere može zaključiti takvo što??? Pa mislim, nije li u redu reći što ne valja, koliko košta pa da sam procijenim a ne mi se kao nekom balavcu s visoka obraćati i reći što je "najbolje"?!?! Nisam mogao vjerovati u to što čujem pa sam ga pitao kako on zna da li se meni telefon isplati popravljati ili ne?!? Rekao mi je da je to skupo na šta sam ja dao komentar da on ne zna koliko je meni skupo te da mi je trebao lijepo reći cifru jer se meni MOŽDA (!!!! da naglasim MOŽDA) isplati dati i 2000kn. Razgovor smo završili dogovorivši se da će mi poslati slike na mail i dati procjenu vrijednosti telefona. Naravno, opet se nije javljao sve dok ga ja nisam nazvao i pitao koliko nudi za telefon na što je lupio cifru od 600kn!!!! Pobogu, radi se o skoro novom telefonu na kojemu nije bilo niti najmanjeg traga korištenja a svi dobro znamo koliko koštaju kućišta, ekrani i baterija za Iphone 4. Tu moram napomenuti da je rekao kako to nije istina i da je moj Iphone izgreban no kako sam reagirao burnije procijenio je da mu nije pametno tako očigledno lagati pa je rekao: Aaa, da da, tvoj je onaj sa folijom. Ili je jednostavno pred sobom imao totalano drugi uređaj i opisivao što ne valja na njemu da bi se sekundu poslije toliko "izgrbavio" i nastavio kao da takvo što uopće nije niti spomenuo. Rekao sam mu da na tu cijenu ne pristajem iskreno mu saopćivši da ga za 600 kn sam bacim u smeće..

Naravno da sam odmah nazvao par servisa i pitao ih za otkup telefona koji je oštećen vodom i u oba su mi ponudili 1000kn. Na to je on počeo nabrajati još neke stvari koje su navodno otišle a u prijašnjim razgovorima ih nije spomenuo. Rekao sam mu da mi sastavi telefon jer ga nosim u t-mobile da vidim što će mi oni reći. E tu se on počeo vrlo čudno ponašati, kao da nije očekivao da neću pristati na njegov "otkup". Naglašavam da sam po načinu njegove komunikacije vrlo brzo primjetio da bi to što mi priča, kao i informacije koje spominje, mogle biti neistinite.

Ovdje on inzistira da se strpim, da pozna nekoga u Mobisu i da će nazvati te provjeriti koliko bi me popravak koštao u slučaju kad bih ga nosio u T-mobile (uopće mi nije jasan njegov motiv ovdje ali dobro, kao da mi time pravi neku uslugu???). Kako sam već debelo imao osjećaj da gadno mulja nisam se želio svađati s njim strahujući da bi mi mogao napakostiti i ubaciti dijelove s drugog pokvarenog uređaja pa sam pristao da sačekam "informaciju" o cijeni popravka. Naravno opet sam ja njega morao zvati.

E da, napomenuti ću još jednu simpatičnu anegdotu; nakon što dotičnog zovete pa odustanete jer se ne javlja, pošaljete mu poruku da vam se javi kad bude mogao, gospodin vam kad njemu odgovara vrati SMS sadržaja: "nazovi me". Tko je tu lud? Radi li se o ozbiljnom serviseru ili ciganu koji žali potrošiti 2kn na poziv?? No krenimo dalje..

Kad sam ga napokon dobio rekao mi je da se čuo s Mobisom te se počeo razbacivati ciframa od nekoliko tisuća kn (4,5,6..) na što sam mu rekao da mi lijepo sastavi mobitel i da ga sam nosim u t-mobile. I sad opet počinje odugovlačenje; da neka sačekam malo, da mu za koji dan MOŽDA(!!!) dolazi neki Iphone za dijelove pa bi mi (MOŽDA!!!) mogao popraviti telefon. Kako nisam iz Zagreba i taj dan nisam mogao naći nikoga da telefon preuzme, pristao sam neka bude kod njega još dan-2 dok se ne snađem za preuzimanje.

I tako ja gospodina nazovem u srijedu 3.2.2011. da mu kažem da mi telefon sastavi i da dolazim po njega. Na to će on: OK, servis ti je 120kn. Rekoh: za šta? Pa kaže: znaš, mi ti slikamo telefon i slike šaljemo na mail! Napominjem da drugi servisi diagnostiku vrše besplatno što je provjerena informacija. Jedva se suzdržavši od komentara rekoh: dobro, 120kn. Navečer on mene zove da mu je stigao telefon za dijelove i da mi još večeras ili sutra ujutro može sve složiti uz cijenu od 2000kn. Kako to da mu treba 4 sata za rastavljanje mog telefona kao što je rekao kad je cura došla po njega a za sastavljenje istog (i rastavljanje ovog s kojeg je rekao da će skinuti dijelove) duplo manje.. Zanimljiva je i cifra; 2000 kn je identičan iznos s početka naše komunikacije iako popravak nakon tog prvog razgovora uopće nije spominjan!

Kako mi treba telefon za tele2 mrežu, mijenjanjem matične bih izgubio JB i unlock pa nisam pristao na to, no ionako sam mu rekao da se ajfon može naći već od 2500kn i da ću radije prodati svog za minimalno 1000kn u dijelove i doplatiti 1500 nego plaćati toliko za popravak. Tek sad (!!!) mi počne pričati nebuloze tipa: pa znaš, baterija isto nije u nekom stanju, vidi se na slikama koje sam ti poslao.. Gospodine Tomm, kojim slikama!! Čuvam ja vaš mail, nikakvu sliku baterije ja nisam dobio.. Tu me je opet počeo nagovarati da idem na popravak jer da je nemoguće naći Iphone po toj cijeni. Kažem: Ne, tko zna što mu se nakon toga može desiti, opet može otići neki dio, a on mi odgovori da daje garanciju na svaki ugradeni dio, očigledno sve s ciljem da se ja predomsilim. Kako sam već odlučio da s njim ne želim imati nikakvog posla zahtjevao sam da mi ga konačno složi i da sutra netko dolazi po njega.

Dolazimo do šećera na kraju; cura i frend oko 16.30 odu po mobitel; cura mi javlja da ju traži 180kn (!!!) iako je dan ranije spomenuo 120. Pa za koga on mene smatra?!?!? Nevjerovatno koji bezobrazluk.. Naravno da nakon toga tražim Tomma na telefon te ulazimo u raspravu nakon čega dotični gospodin govori da je potrošio 4 sata na rastavljanje te s visoka govori da nije on pekar, njegov radni sat košta 250kn bla bla ovo, bla bla ono. Uz to kaže da mi je na tih 120kn zaračunao i 40kn čišćenje. Halo!! 120+40 = 180 !!!! Očigledno mu matematika nije jača strana jer ako je tako, onda bi njegova "dijagnoza" trebala koštati 1500kn!!

Zamislite situacije: on se pred njima pravi uvrijeđen i oštećen jer je kao naručio (!! iako je prije rekao da mu MOZDA dolazi neki ip4 s kojim, kao niti njegovom nabavkom ja nemam apsolutne veze) dijelove za 5 000 kn (!!!) a sve kako bi, jadan, meni iste, skupa sa cijenom rada ugradio za 2 000 kn. Kladim se da bi nažicao još koju stoticu da sam pristao na popravak po toj cijeni izmislivši još koji neispravni dio.. Još jednom se pitam; tko je tu lud?? "Sveti" Tomm koji radi za 3x manji iznos od uloženog ili ja koji sam odbio tako "povoljnu" priliku da popravim telefon. Žešći pokušaj spina..

I najgore, što je prelilo svaku čašu; telefon mi uopće nije sastavio kako smo se dogovorili već ga je dao rasipanog u hrpi dijelova !!! (sastavljao bi ga on ispred mene majke mi, samo da sam ja išao po njega no nisam želio djevojku dovoditi u neugodnu situaciju).

Toliko napuhanog sugovornika davno nisam sreo.. Izabrao sam tomma upravo iz razloga jer sam vjerovao u njegovu stručnost te bio spreman platiti i više samo da mi se telefon popravi u što kraćem roku. Ono što sam doživio od njega upravo sam želio izbjeći pa nisam slao telefon nekom "neprovjerenom" serviseru..

Nakon ovog iskustva, posavjetovao sam se s nekoliko PRAVIH servisera i par prijatelja koji se time bave (usput su me s pravom izribali što njima nisam povjerio servis no kao što sam rekao; sve s ciljem da dobijem najkvalitetniju uslugu) te su isti potvrdili moje sumnje nakon što sam im prenio iskustvo s navedenim lumenom.. I sami su rekli da oštećenja koja dotični nabraja nisu mogla nastati u tolikoj mjeri s obzirom na blagi kontakt s vodom i korake koje sam promtno poduzeo netom nakon nemilog događaja (istresao vodu - svega par kapi, stavio u rižu i držao u toploj prostoriji). Očigledno s Tommom dobijete samo najveću cijenu usluge uz gratis uobraženog pristupa..

Uglavnom, stekao sam dojam da je dotični dijelove iz mog telefona iskoristio za popravak drugog još prvih dana kad mi je ponudio otkup a sve nakon toga je vrrrrllo čudno ponašanje i izbjegavanje vraćanja telefona natrag meni, sa dijelovima i u stanju u kojem mu je dostavljen.. Svakim razgovorom pričao je za nijansu drugačiju priču.. Naravno, ne mogu biti 100% siguran da je to učinio ali po ponašanju i razgovorima koje smo vodili, ne mogu donijeti drugačiji zaključak.

Postavlja se pitanje; zašto mi je prvih 5 dana uporno govorio da se popravak ne isplati i nudio otkup a nakon inzistiranja da ga želim natrag i da ga šaljem u t-mobile odjedanput mjenja priču i zdušno nagovara i inzistira da ga on popravi?

E sad, gospodine Tomislave, ako VI niste pekar (mada ne vidim potrebu podcjenjivanja ove profesije), nisam niti ja naivac kakvim me očigledno smatrate pa ću vas, sukladno MOM školovanju, znanju i struci upozoriti na par zakona koje ste, onako usput, prekršili (iako bi ih se dalo navesti još nekoliko):

Kao serviser, dobro ste postupili pitajući mene kao stranku pristajem li na iznos popravka no kako sam ja taj trošak odbio platiti vi ste bili DUŽNI uređaj, koji se nalazio kod vas na popravku, dovesti u prvobitno stanje tj. sastaviti ga!

Za svaku uslugu koju ste pružili, DUŽNI ste izdati račun a isto niste učinili! Dakle time ste postupili protivno Zakonu o porezu na dodanu vrijednost, prekršivši članak 15.st.1:

Članak 15. (1) Porezni obveznik mora ispostaviti račun za isporučena dobra ili obavljene usluge te na računu posebno iskazati porez na dodanu vrijednost. Ako se isporučuju dobra ili obavljaju usluge koje su oslobođene od plaćanja poreza na dodanu vrijednost na računu treba navesti da porez na dodanu vrijednost nije zaračunan.

...čime se izlažete sankcijama navedenim u čl. 29, st. 1 istog zakona..

Više puta ste ponovili da imate "ozbiljnu" firmu, no takva si ne bi dopustila svjesno kršenje tako očiglednih zakonskih regula. Nadam se da ćete svoj "ozbiljni" image podići potpomognuti mojim novcem te kupiti bon kako bi bili u stanju komunicirati sa svojim strankama na dostojanstven način bez slanja poruka, po vas sramotnog sadržaja..

Sigurno će se naći korisnika koji su bili zadovoljni s tommovom uslugom no tu se vjerovatno radilo o manjim popravcima ili o vidljivim, fizičkim oštećenjima gdje gospodin nije imao prostora zavaljati.. Nakon komunikacije s još nekoliko ljudi koji su imali posla sa dotičnim, došao sam do informacija da je u jedan telefon ugradio servisiranu matičnu ploču iako je rekao da je ugrađena nova (kao što će vjerovatno učinio i s mojom jer ne vjerujem da se u onoj hrpi dijelova nalazi ploča izvađena iz mog ip4). Drugi slučaj za koji sam saznao je ugradnja neoriginalnog ekrana (iako je tvrdio suprotno) no siguran sam da bi se više njih moglo javiti i potvrditi tommovu "stručnost" i "profesionalnost" u pristupu kako radu kojeg obavlja, tako i komunikaciji sa strankama..


I jos nesto da kazem, kad sam otisao u normalan servis ciji se broj (za razliku od tommovog) moze naci bez aktiviranja SOA-e, POA-e i slicnih organizacija, prva reakcija bila je: "tko vam je ovo rastavljao??".

Kad sam im rekao o kome se radi svi su se okupili i s podsmjehom potvrdili da znaju tog napuhanog sarlatancica koji, zamislite; njima donosi ajfone na kojima se treba iole ozbiljnije poraditi. Pritom naravno, vlasniku naplati duplo ili makar 50% vise od cijene koje plati ljudima koji, za razliku od njega, znaju raditi svoj posao.

Doticni Tomm je potrgao dijelove u vrijednosti parsto kuna prilikom svog "strucnog" rastavljanja (vjerovatno me zato silom i odgovarao od slanja u ovlasteni servis) i time jos jednom dokazao svoju (ne)sposobnost a nesretnicima koje zadesi nuzda da traze adekvatni servis savjetujem izbjegavanje tomma u sirokom luku..
Tema zaključana.
20.04.2011 | 17:40
Žao mi je zbog problema koje si imao. Ne zamjeri što ću primjetiti da si, umjesto da toliko vremena potrošiš post festum, trebao potrošiti isto toliko unaprijed da se raspitaš o tome tko je najbolji serviser za iPhone.

Korektno bi bilo od tebe da si napisao točno zašto su ti ovaj post izbrisali na MacKorisniku, a i da si na ovu kritiku svrnuo pažnju i uredništvu MacKorisnika, i samom serviseru. Jer, svatko ima pravo reći nešto u svoju obranu.

Ja u ovom trenutku (kao moderator) neću izbrisati tvoj post, ali molim one koji su u njemu prozvani da nešto odgovore, kao i neke druge koji imaju neka slična iskustva s istim serviserom (što bi ovom postu dalo neku veću vjerodostojnost) da se jave. Ako se to ne dogodi - što ćemo onda? Imaš li ikakav stvaran dokaz kojim možeš potkrijepiti svoju priču?
Tema zaključana.
20.04.2011 | 17:56
Ovo je tema nastala netom prije ostvaranja teme u kojoj opisujem navedeno iskustvo, a nastavila se sa reakcijama ostalih korisnika nakon brisanja teme:

www.mackorisnik.com/forumi/#/discussion/17370/brisanje-postova/

Urednistvo je upoznato s mojim kritikama kao sto se vidi po postovima u temi s linka a i osobno sam izrazio svoje negodovanje moderatorima te ih obavijestio da saljem ovaj tekst na druge forume sto nisu pokusali sprijeciti.

Sto se tice Tomma, slobodno se moze javiti ovdje da nastavimo raspravu, vjerujem da ce mu njegova ekipa s foruma skrenuti paznju na moj post..

Ja nemam nikakvog interesa u ovoj prici, moj interes je pogazen danom kad je Tomm primio moj uredaj. Isto tako, mozete primjetiti da niti jednom nisam reklamirao drugi servis te iza mene ili mojih rijeci ne stoji nitko, osim iskustva kojeg sam nazalost imao s istim..

Kao sto sam napisao tamo: zapitajte se koliko sam ja morao biti iziritiran njegovom komunikacijom i postupcima te razocaran uslugom da mi se dalo pisati toliko teksta..
Tema zaključana.
20.04.2011 | 17:59
@rak21

Jel ti mobitel zbog tekucine prestao raditi?

Ako je tako servis toga traje max 2h (ako si pazljiv). Servisera na kosta nista rezervnih dijelova osim ako iPhone nije opran u vesmshini onda treba ekran mjenjati koji kosta 15£ na ebayu (3G).
Serviser moze prodati maglu da je tu izglorilo tko zna sto i da je telefon za smece, kupi za sicu, sredi u gore navedenom vremenu i proda za 4-5x visu cifru od one koju je platio za njega.


Savrsen zlocin
Tema zaključana.
20.04.2011 | 18:03
smayoo kaže:
Imaš li ikakav stvaran dokaz kojim možeš potkrijepiti svoju priču?

Može staviti mail sa slikama koje mu je gospon serviser poslao.
Tema zaključana.
20.04.2011 | 18:06
Mogu Zamislite, ovo stoji ispod texta poruke:

Sadržaj ove poruke i eventualno priloženih datoteka je povjerljiv i namijenjen je samo osobama ili subjektima koji su navedeni u adresi. Ukoliko ste primili ovu poruku greškom, molimo Vas, obavijestite pošiljatelja, a poruku i sve njene privitke odmah, bez čitanja, trajno uklonite s računala. Bilo kakvo prenošenje, kopiranje ili distribucija informacija sadržanih u poruci trećim osobama je zabranjeno i može biti zakonski kažnjivo. Sadržaj samo kao informacija i ne smije se umnožavati, distribuirati, te se na njega pozivati bez pismenog odobrenja xxxxxxxxxxx (uklonio sam). xxxxxxxxxx (uklonjeno) ne prihvaća nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove poruke i priloga držanih u poruci.


P.S. Pogledajte i reakcije sa news grupe: hr.alt.cellular.gsm.iphone
Tema zaključana.
20.04.2011 | 20:17
<izbrisao moderator>
Ajde, ako ti je to jedina pušiona u život, jeftino si prošao. Uživaj.
Tema zaključana.
20.04.2011 | 21:25
Ja sam svojevremeno kod njega mjenjao ekran na 3G-u i nije bilo nikakvih problema.

Ali bitna razlika je ta da sam igrom slučaja bio doma u njegovom kvartu i telefon sam mu predao osobno sa poznatim kvarom (očigledno puknuti ekran).

Nije bilo prostora za muljanje sve i da je htio.

Ja sam bio zadovoljan.
Tema zaključana.
20.04.2011 | 22:50
Naravno da covjek nije svaki posao uradio kao meni.. I rekao sam da ce se sigurno naci zadovoljnih korisnika. <izbrisao moderator>
Tema zaključana.
20.04.2011 | 22:57
Opce ne zelim ulaziti u raspravu da li je u pravu Rak ili Tomm o kojem sam do sada cuo iskljucivo dobre stvari <izbrisao moderator>
Tema zaključana.
21.04.2011 | 00:01
Khm...

Kao moderator, ali i član, s kraćim "stažem" na Jabučnjaku od mnogih ovdje korisnika, lijepo vas molim da održite ono što Jabučnjak čini ugodnim mjestom - dakle, konstruktivnost diskusije i dobru namjeru u pristupu.

Destruktivnim kritikama na račun MacKorisnika zaista nije ovdje mjesto. Tko god ima što god od kritika uputiti MacKorisniku, neka to učini tamo. Javno ili moderatorima na PM. Ili neka jednostavno više ne ide tamo. Ali čemu sad ta javna pljuvačnica, i to baš ovdje?

Kritike na račun spomenutog servisera, iako jesu potanko obrazložene, i dalje su samo subjektivno gledište oštećenog. Još se ovdje nije javio nitko tko bi iznio slično iskustvo. Iz vlastitog iskustva znam koliko nevjerojatno različito mogu biti shvaćene iste, identične rečenice izmijenjene u razgovoru, a pogotovo telefonskom. Tako da sam i dalje skloniji misliti kako se zaista radi o kardinalnom nesporazumu, nego o hotimičnoj prijevari (naglašavam da nemam iPhone, nemam pojma tko je taj Tomm, niti me zanima, a isto tako ne znam ni tko je rak21, niti me zanima).

U tom smislu, brišem iz dosadašnjih postova sve što je pljuvački, destruktivno i svađalački intonirano (neka se uvrijedi tko hoće), a samom threadu dopuštam još nekoliko dana života da se javi barem još nekoliko korisnika koji su imali slična negativna iskustva (što bi donekle objektiviziralo situaciju). Ukoliko se to ne dogodi - rak21, reci mi ti sam što da onda zaključim?
Tema zaključana.
21.04.2011 | 00:23
ajde smayoo pusti malo ljude da se jadaju i izraze nezadovoljstvo drugim forumom, to je samo plus ovoj zajednici
nego zasto bi se nesto dogodilo ukoliko se ne dokaze da je tocno ovo sto je rak napisao? Koliko znam Tomm nije tu na forumu tako da sigurno necemo cuti iz prve ruke drugu stranu price. Rak je to dozivio tako i gotovo i mozda je stvarno jedini koji je imao negativno iskustvo kod Tomma iako i ja vjerujem da je sve ovo jedan debeli nesporazum. Sto se sad dize tolika hajka oko toga? Pa ima svaki dan postova kako ne valjaju ekrani na iMacovima kako pucaju plastike na starim bookovima itd pa nikome ne pada na pamet provjeravati da li je svaka ta prica tocna a isto tako negativno utjecu na ugled jedne firme. Prema tome cak i da Rak potpuno laze i da je zapravo serviser konkurent tu je ostatak zajednice iz cijih iskustava ce se zakljuciti kako je Tomm ipak fer.
Tema zaključana.
21.04.2011 | 00:48
Sad sam bio na MK i pod "Novo na forumu" ima i "iPhone Tomm". Kad klikneš na njega dobiješ:
Screen_shot_2011_04_20_at_23.png
Tema zaključana.
21.04.2011 | 00:52
boris ma pusti ih u k..., slazem se sa Smayoom da ovdje ne trebamo ispoljavati nezadovosljtvo i frustraciju sa drugim forumom. Jednostavno ih ignoriraj, obrisi iz fovoritesa i bok, rijeseno!
Tema zaključana.
21.04.2011 | 01:15
@MoschuS- ne ispoljavam nezadovoljstvo, sasvim mi je svejedno. Od 100, 95 sam na Jabučnjaku, 5 na MK tek toliko da vidim ima li kakav zanimljiv članak. Imam iP, ali tamo je to prešlo u opsesiju. Što je previše, ni s putrom nije dobro. Ovdje imam što za pročitati a da je napisano pametno i pismeno. Htio sam samo pokušati provjeriti rakove navode o brisanju.
Bok!
Tema zaključana.
21.04.2011 | 01:39
slazem se smayoo da nema potrebe pljuvati po mK forumu, uostalom nisam to ni ucinio vec samo izrazio svoje razocarenje istim. Nisam tamo od jucer da mogu popljuvati donedavne kolege.

Sto se tice dokaza kako kazes, sto ja mogu ponuditi kad ni njegov broj ne mozes pravo dobiti a kamoli neke druge informacije..
Tema zaključana.
21.04.2011 | 01:41
smayoo kaže:
da se javi barem još nekoliko korisnika koji su imali slična negativna iskustva (što bi donekle objektiviziralo situaciju). Ukoliko se to ne dogodi - rak21, reci mi ti sam što da onda zaključim?
Tema zaključana.
  • Sank
  • Moderator
  • 221
21.04.2011 | 06:22
@rak21 žao mi je da si imao takvu neugodnost sa servisom svog iPhonea, ali ako se uređaj odluči predati u ruke nekom ko se prestavlja kao serviser, a nije na službenoj listi ovlaštenih servisa, onda se svjesno riskira moguće nesporazume i neugodnosti. Ovlašteni servisi su navedeni na stranicama Apcoma:

store.apcom.hr/servisijamstvo-i-45.html

Ne znam da li su to svi ovlašteni servisi u Hrvatskoj, pa slobodno dopunite listu. Ovdje na jabučnjaku često se još spominje

www.iservis.hr/iServis.html

kao solidan servis za Apple proizvode.

Pisati pak ružno o nekom forumu na drugom forumu niti je potrebno niti je ok. Uostalom, ako se nekome neki forum više ne sviđa, nitko mu ne brani da se preseli negdje drugdje. Sam taj čin prelaska već je dovoljan da nikakva druga kritika nije potrebna zar ne?
Tema zaključana.
21.04.2011 | 11:07
Moja namjera nije bila ocrniti forum vec ukazati na neugodno iskustvo sa serviserom koji je na forumu, od strane svoje ekipe, nahvaljen na sva usta. Naravno da bi bilo bolje da je ovaj post ostao na tom forumu ali nije i to nije u redu sto, kao sto vidite, nije samo moje misljenje. Moderator je osobno upoznat sa mojim postupcima netom prije no sto sam se registrirao ovdje i objavio post. Nista se ne dogada iza leda jer smo vecina nas vec napisali tamo sto mislimo o takvom serifovanju.

Dakle eto, molim nezadovoljne korisnike da se suzdrze od napada na MK, sve je tamo vec napisano i dovoljna im je kazna odljev korisnika..

Na news grupi hr.alt.cellular.gsm.iphone imate reakcije nekoliko ljudi koji su imali kontakte sa doticnom osobom pa procitajte. Dovoljno je samo da spomenem da stalno mijenja brojeve telefona i lokacije na kojima radi da bi vam bilo jasno kakav je tip..
Tema zaključana.
21.04.2011 | 14:43
Ako nekom može pomoći, moj iPhone predan u T-com na popravak otišao je u

www.mesc.hr/

za koji mislim da je ovlašteni servis za iPhone u RH.
Bilo je riješeno relativno brzo. Uglavano pozitivno iskustvo.
Za ostali Apple hardware Sank je rekao sve.
Tema zaključana.
23.04.2011 | 15:11
smayoo kaže:
Kritike na račun spomenutog servisera, iako jesu potanko obrazložene, i dalje su samo subjektivno gledište oštećenog. Još se ovdje nije javio nitko tko bi iznio slično iskustvo. Iz vlastitog iskustva znam koliko nevjerojatno različito mogu biti shvaćene iste, identične rečenice izmijenjene u razgovoru, a pogotovo telefonskom. Tako da sam i dalje skloniji misliti kako se zaista radi o kardinalnom nesporazumu, nego o hotimičnoj prijevari (naglašavam da nemam iPhone, nemam pojma tko je taj Tomm, niti me zanima, a isto tako ne znam ni tko je rak21, niti me zanima).


Smayoo, ukoliko imaš dojam da je ovo sve iskljucivo subjektivno, pretpostavljam da je to zbog toga sto su se korisnici nalazili uvrijeđeni tvojim nastupom prema njima pa braniš princip.
Moram reci da mislim da je u pitanju bezobrazluk sa tvoje strane. Otvoreno sumnjati u iskaz osobe koja se javila na forum u korist osobe koja se ne ocituje je, u najmanju ruku, pristrano, a u najgorem, gore spomenuti, bezobrazluk.
Mišljenja sam da su razni forumi mjesta za razmjenjivanje iskustava. Ukoliko je netko imao neugodno iskustvo sa određenim serviserom, meni je drago da to svoje iskustvo podijeli sa korisnicima foruma koji se poglavito dotice tog i takvih proizvoda. Doista ne vidim razlog za cenzurom osim ukoliko nije u pitanju interes (kao sto je, ocito, slucaj sa MK).
Brisati ovaj post ukoliko se unutar par dana ne javi netko tko je imao slicnih iskustava je neukusno.
Jasno je da je svatko od nas tko je prosao neugodno iskustvo, u pocetku bio vrlo emotivan sto se tice te situacije, stoga su moguce i burnije reakcije. Međutim, bez obzira na "burnost" reakcije, smisao cijele price ostaje nepromijenjen, tj. osoba je i dalje doživila štetu na svoj račun i to želi podijeliti sa drugim, potencijalnim, korisnicima tih usluga. Zar to nije smisao potrošačkog društva? Kvaliteta usluge bi morala biti dosljedno nagrađena.
Da je netko napisao nešto pozitivno (koristeći, pritom, euforicne tonove) dali bi ti, kao moderator, i takav post obrisao nakon nekoliko dana bez slicnih iskustava i reakcija?
Tema zaključana.
23.04.2011 | 20:53
Evo da ja probam reknut koju. Nemam iPhone i ostao sam sasvim imun na te izljeve euforije i ne znam čega prema tom uređaju. Da, vjerujem da je u pitanju sjajan proizvod, ali ono što on nudi još mi nije neizbježno potrebno pa mi nije potreban kao takav što mi u ovom teškom financijskom trenutku štedi puno novaca.
No, da ga imam, sori rak21, ne bi mi padalo na pamet da idem k nekom žmukleru koji nije na listi ovlaštenih. Ok, dopuštam da je čovjek na forumima nahvaljen, i posve je moguće da je to kvarna igra, ali kao takva je kratkog daha. O MK ne bih puno trošio vremena, bio sam tamo par puta, uglavnom nisam našel niš za sebe i prestal sam dolaziti. Samom odlukom tog tipa sam si uštedio sekiracije zbog sadržaja koji me ne zadovoljava. Općenito, ne sviđa mi se trendy pokret u kojem svi koji drže do sebe moraju imati iPhone koji je postao neka vrsta simbola ne znam čega, ali kad im spomeneš OSX onda počnu nemušti izgovori i kako je Mac skup....
I opet, rak21, sori, nije niš osobno, i molim te, nemoj se naći uvrijeđen, samo komentiram ono kaj viđam oko sebe.
Malo sam odlutal, ali htjedoh reći da se posve slažem s odlukom Smayoo-e da obriše dio posta koji ide protiv MK-a. To jednostavno nije tema priče ovdje i ako takva nema mjesta u našem Voćnjaku.
E sad, kaj se tiče Gospodina Tomma (jel ima i Jerry?! ) ja ti vjerujem da je on žmukler, vjerojatno netko tko se malo kuži, biop na iFixit nekoliko puta da vidi kak se stvar rastavlja i sad koristi kaj ima toliko uređaja u opticaju pa malo lovi. I mogu prihvatit stav da bi on trebao reći neku o cijelom slučaju, ali, ovo sad ide tebe Smayoo, i njegova odluka da se ne javi uopće je također poruka, sama po sebi, zar ne?
Post stoji koliko dana, on nije našao za shodno da se pokuša opravdati, da pokuša objasniti svoju stranu, a ako mu je stalo do posla, i ako ga pošteno radi, onda mu je sasvim sigurno stalo do ugleda koji ima. Nisam baš siguran da je on iz te kategorije, iako i ja dopuštam da je riječ o gadnom nesporazumu. Ne vjerujem, da budem posve jasan, ali dopuštam.
A rak21, jel taj mob sad radi ili ne?
Tema zaključana.
23.04.2011 | 21:55
I moje mišljenje je izbrisao - zato jer sam izjavio da bi frajeru noge palicom za bejzbol polomio, a bi, sigurno!

He, he, he... vlast je slast
Tema zaključana.
  • AlanFord
  • Posjetitelj
23.04.2011 | 23:37
Pa sad sorry, ali pisati bas da bi nekome polomio noge i sl. mislim da ne spada pod civilizirano ponasanje na forumu.
Samim tim ti je i opravdano obrisano.

Sto se tice MK, taj ce forum sam sebe unistiti, prema tome nema potrebe trositi vremena na to.Forum bi trebao biti user friendly, a ona vanilla je sve samo ne to.No ocito da oni ustraju na tome.Mozda se nekome svida, mozda se naviknuo, no ono je meni uzas.

I na kraju, poanta posta.Mozda se doticni Tomm nije niti javio jer ne sudjeluje niti je registriran na ovom forumu...
U svakom slucaju sada je to manje bitno, mislim da je i rak21 izvukao pouku iz ovog svega, i da drugi puta ce ici direktno u sluzbene servis.Nazalost, iskustvo si sada dobio iz svog peha.
Tema zaključana.
24.04.2011 | 01:16
Ljudi, ajde shvatite jednu stvar. Službena Appleova servisna procedura kaže: nema rastavljanja iUređaja. Nema: mijenjanja baterija, displaya, gumba. Ima samo zamjena pokvarenog za refurbished, uz naplatu ako nije u garanciji, bez naknade ako jest.

U Hrvatskoj to - bar za iPhone - ne smije raditi ni jedan SLUŽBENI AUTORIZIRANI servis.

Zašto - zato jer nismo u EU. To kod nas zasad mogu samo ovlašteni ljudi u VIPu i T-Mobileu.

Ali! Autorizirani Apple servisi u Sloveniji to mogu, iako u Sloveniji službeno iPhonea nema.

www.epl.si/?id=5L1
Tema zaključana.
24.04.2011 | 01:22
Znači, ako vam je nekad negdje zamijenjen display na iPhoneu, to nije službeni postupak. To nije mogao napraviti službeni iPhone servis, jer takvog nema. Ima samo Authorised Service Provider, iako je i takvog malo, obično su to firme koje imaju certificiranog i manje ili više iskusnog servisera. Iako sam i ja to radio, mijenjao displaye na iPhoneima, i certificirani sam i službei serviser, to naprosto nije postupak koji je propisan od strane Applea.
Tema zaključana.
24.04.2011 | 12:44
tarik.capar kaže:
smayoo kaže:
Kritike na račun spomenutog servisera, iako jesu potanko obrazložene, i dalje su samo subjektivno gledište oštećenog. Još se ovdje nije javio nitko tko bi iznio slično iskustvo. Iz vlastitog iskustva znam koliko nevjerojatno različito mogu biti shvaćene iste, identične rečenice izmijenjene u razgovoru, a pogotovo telefonskom. Tako da sam i dalje skloniji misliti kako se zaista radi o kardinalnom nesporazumu, nego o hotimičnoj prijevari (naglašavam da nemam iPhone, nemam pojma tko je taj Tomm, niti me zanima, a isto tako ne znam ni tko je rak21, niti me zanima).


Smayoo, ukoliko imaš dojam da je ovo sve iskljucivo subjektivno, pretpostavljam da je to zbog toga sto su se korisnici nalazili uvrijeđeni tvojim nastupom prema njima pa braniš princip.


Nisam shvatio što želiš reći. Tko se nalazio uvrijeđen i o kakvom se principu radi?

S općenite, filozofske strane, "objektivno" ne postoji kao takvo - ono je samo presjek velikog broja "subjektivnih". U tom smislu, da bi bilo zaista "objektivno", treba se raditi o *VELIKOM* broju "subjektivnih" mišljenja među kojima se onda traže zajednički elementi.

Kao rating na E-bayu. Možeš tražiti koliko hoćeš, ali nećeš naći niti jednog prodavača koji ima ozbiljan broj feedbackova (desetke tisuća ili više), a da nema makar 0,1% negativnih. Ali zato su tamo predočeni *SVI* feedbackovi pa, koga zanima, neka istražuje pojedine subjektivne doživljaje.

I ja sam svojedobno imao loše iskustvo na E-bayu, kod sellera s 99,6% pozitivnim feedbackom. Ostavio sam negativan feedback. Moj jedan na 7-8000 pozitivnih. Po mom subjektivnom sudu, ja od tog čovjeka neću više nikad ništa kupiti. Ali objektivno - kupci su njime super zadovoljni.

Ovdje, međutim, imamo jedan jedini post, negativan, o serviseru s kojim su ljudi uglavnom zadovoljni, ali nema niti jednog od tih pozitivnih. Zašto? Zato što niti serviser, niti ti zadovoljni korisnici, a niti ovaj jedan nezadovoljan, uopće nisu nikad zalazili ja Jabučnjak. E, onda ovaj nezadovoljan ne dobiva priliku za iskazivanje svog (subjektivnog) nezadovoljstva tamo gdje je cijela priča počela pa najedamput dolazi ovamo s tom svojom žuči.

Ma, čekaj malo...

Nikad ranije niti jedan post, ništa. I onda, ajmo se registrirat i odmah pod prvo otvorit pljuvačnicu... I to - o kome - o nekom tko ovamo uopće ne zalazi niti se baš o njemu nešto puno zna. Čemu to uopće?

To je kao da ja dođem tebi doma na kavu i počnem ti pričati o svom susjedu kojeg uopće ne poznaješ, nisi ga nikad vidio, niti imaš pojma kakav je taj čovjek zapravo.

Moram reci da mislim da je u pitanju bezobrazluk sa tvoje strane.


To je tvoje mišljenje i na njega, naravno, imaš pravo. Ja se, naravno, ne slažem s njim.

Otvoreno sumnjati u iskaz osobe koja se javila na forum u korist osobe koja se ne ocituje je, u najmanju ruku, pristrano, a u najgorem, gore spomenuti, bezobrazluk.


Ja, eto, smatram da to ne samo da nije pristrano, već upravo suprotno - smatram da je to pokušaj održavanja nepristranosti.

Mišljenja sam da su razni forumi mjesta za razmjenjivanje iskustava. Ukoliko je netko imao neugodno iskustvo sa određenim serviserom, meni je drago da to svoje iskustvo podijeli sa korisnicima foruma koji se poglavito dotice tog i takvih proizvoda.


Tu se slažemo - forum je mjesto za razmjenu iskustava. Međutim, ovdje iskustva nisu razmijenjena. Dobili smo samo jedno iskustvo, i to prikazano samo s jedne (subjektivne) strane. Gdje je tu razmjena?

Doista ne vidim razlog za cenzurom osim ukoliko nije u pitanju interes (kao sto je, ocito, slucaj sa MK).


Implicirati ovakvo što prema meni smatram krajnje uvredljivim i molim te da ne nastavljaš s tim.

Brisati ovaj post ukoliko se unutar par dana ne javi netko tko je imao slicnih iskustava je neukusno.


I to je tvoje mišljenje na koje imaš pravo, ali ja se s njim ne slažem. No, više me zanima imaš li kakvu valjanu argumentaciju?

Jasno je da je svatko od nas tko je prosao neugodno iskustvo, u pocetku bio vrlo emotivan sto se tice te situacije, stoga su moguce i burnije reakcije. Međutim, bez obzira na "burnost" reakcije, smisao cijele price ostaje nepromijenjen, tj. osoba je i dalje doživila štetu na svoj račun i to želi podijeliti sa drugim, potencijalnim, korisnicima tih usluga.


Osoba je doživjela štetu na svoj račun - da, to je točno i nije sporno. Međutim...

1. ta osoba sa svoje strane ima svoje vlastito viđenje te štete i vrlo je čvrsto uvjerena da se radi o zloj namjeri i prijevari, a ne o nesporazumu. Ja, međutim, nisam.

2. Ipak, vjerujem da se ne radi o tome da ta oštećena osoba želi hotimice naškoditi ugledu onoga koga napada, već se uistinu osjeća oštećenom. Ali zapravo ni za ovo nemam dokaza. Tako da, ako ćemo biti razumni, i to ostaje kao mogućnost

3. Bez obzira na to sve, ja i dalje ne želim biti jedini koji će donijeti takav sud (jer je i moje mišljenje samo subjektivno) pa pitam da li ima još takvih slučajeva (što bi potkrijepilo autentičnost takve kritike)

4. Nitko se ne javlja

5. Ja izravno pitam rak21 što ćemo onda zaključiti ako se baš nitko drugi ne javi sa sličnim iskustvo. I on mi na to nikad ne odgovara. Piše mi privatne poruke, o svemu i svačemu, ali mi na to pitanje ne odgovara, ni ovdje, niti privatno. Piše ovdje da ima još kritika na nekoj news grupi. Pa što im se onda ne pridruži on tamo? Zašto je došao ovamo (po prvi put, kao novi korisnik) iznositi kritike o nekom tko ne dolazi na jabučnjak, niti ga (kako se čini) ga itko (osim par ljudi) uopće zna?

I? Što da onda na kraju zaključimo?

Zar to nije smisao potrošačkog društva? Kvaliteta usluge bi morala biti dosljedno nagrađena.


Apsolutno. Upravo zato sam i tražio čuti da li ima još netko s lošim iskustvima. Jer to onda može dati donekle objektivnu sliku. Ovako... Svakom bi moglo pasti na pamet ovdje doći i nabacivati se blatom po bilo kome.

Možda se i to uklapa u neki model potrošačkog društva. Ali u model civilnog društva sigurno ne.

Da je netko napisao nešto pozitivno (koristeći, pritom, euforicne tonove) dali bi ti, kao moderator, i takav post obrisao nakon nekoliko dana bez slicnih iskustava i reakcija?


Već nekoliko stoljeća smatra se prihvaćenom civilizacijskom tekovinom tzv. filozofija pozivitizma. I ja čvrsto vjerujem u to. Vjerujem u afirmativni pristup i konstruktivnu kritiku.

Dakle - ne - ne bi obrisao takav post (osim ako ne bi bilo očito da netko samog sebe reklamira). A, naravno, svatko tko se s tim ne slaže bi bilo slobodan staviti uteg na drugu stranu vage (argumentirano i konstruktivno).

Iako, također bi smatrao takvu pohvalu besmislenom (u najmanju ruku) ako bi se radilo o tome da se hvali nekog ili nešto o čemu većina u tom krugu ništa ne zna. Ali pohvala je pozitivna (a afirmacija po svojoj suštini ne može biti destruktivna) pa je sigurno ne bi izbrisao. Eto.
Tema zaključana.
25.04.2011 | 02:03
Najjace mi kad Smayoo zna najbolje
Tema zaključana.
  • Sank
  • Moderator
  • 221
25.04.2011 | 02:43
Defou kaže:
Najjace mi kad Smayoo zna najbolje

A argumenti pogađaju ravno u srce Smayoo rulez
Tema zaključana.
25.04.2011 | 03:33
Toliko o slobodi govora na jabučnjaku...
Tema zaključana.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 1 sat
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.57 Seconds

Provided by iJoomla SEO