10.02.2012 | 20:57
Moje iskustvo, a imam ga svakodnevno, nekad i više puta na dan.
Iako politika firme na neki način utječe na sistem funkcioniranja, ipak nije toliko bitan naziv, da li je on HP, Overseas, Intereuropa, ...
Najbitniji je čovjek koji dostavlja - Marko, Nikola, Miro, Jasna, ...
Oni su bitni, a odijelo i logo koji nose na jakni su sekundarna stvar. Ja isto izbjegavam HP, nekima je dobar.
Znam da je nekad na dubrovačkom području City Express bio najpoželjniji, Intereuropa nikako,
u Istri prevladavaju Overseas i Intereuropa, ali imaju i Trust i Zum i Agit i ... svakakvih kombija se vidi na cesti.
Dostavljači nisu baš previše plaćena radna mjesta, pa se često mijenjaju, onda se s time zna promjeniti i kvaliteta dostave.
To se zna primjetiti kad netko od njih ode na godišnji ili na bolovanje, pa uleti zamjena. Kao da je došla druga tvrtka na dostavu.
Dobro kaže Smayoo, ako nešto ne valja treba o tome obavijestiti firmu, na čim višu instancu i čim jače.
Jedino se tako može utjecati na rad, trebaju dobiti povratnu informaciju.
Isto tako ako su korektni i dobro rade, ne treba zaboraviti ih pohvaliti kad se nađe prilika za to.