14.03.2012 | 12:05
Sinoć sam sa istom Amex karticom kojom sam, primjerice, prošli mjesec kupio aplikacija u vrijednosti 100 USD - pokušao kupiti iPhoto i još neke appove ukupne vrijednosti 19 USD.
Nije zgorega za spomenuti da, kad god obavim neku kupnju, maknem Amex brojeve sa accounta i stavim se u "None" verziju pod karticu.
No, sinoć sam se najnormalnije ulogirao sa njom - (da nešto ne valja ne bi mi dali pristup već tu, zar ne?)
Downloadao iPhoto, Mass Efect, Farm Frenzy 2 i još dvije aplikacije i prije nego što su se sve uspjele skinuti (mislim da sam tu pogriješio), jer Mass Efect se skidao duže i jedini je ostao - krenuo na profil maknuti brojeve i prebaciti se na none.
Uspio sam, ali mi je odmah počeo javljati "payment method was declined". Sada nemam opciju vratiti se na none, brojeve ne prihvaća kao ispravne, i pošto sam im dužan ne daju mu na prao na update ili downloadanje čak i free appova.
Poslao sam poruku iTunes problem opisavši je na engleskom Appleu Europe (naglasio zemlju jer sam imao tu opciju), i dobio upute da će mi za 15 minuta stići mail kako je poruka primljena. Ako ga dobijem, istim putem će me kontaktirati netko iz njihova supporta kroz 24 sata.
Malo sam roštao po netu, i ljudima se zna desiti taj problem, samo ne znam zašto.
Reecimo, nakon n-tog ukucavanja brojeva sinoć mi ije ubacio uobičajenu poruku "payment method declined" već "might problem with our servers, try again later)...
Da, to se sve dešava na kompu... Probao ukucati i na mobu, ništa...
Zanima ne vaše mišljenje i jeste li ikada čuli za ovako nešto?