19.09.2012 | 01:55
ako ce se dobro prodavati, a ne sumnjam da hoce, u pravu su bili.
cisto govorim iz svoje perspektive, i tu se ocito radi o trzisnoj segmentaciji, u pravu si smayoo.
prodavac ne mora reci rijesenje sudoka, ali bilo bi lijepo da zna reci stranci da se rjesenja upisuju olovkom ili kemijskom.
malo se salim, ali brdo ljudi (ali brdo) ne zna prebaciti pjesmu na ipad, instalirati aplikaciju, itd. takvi naravno ne znaju ni traziti, jer im je komp SF.
kome da se kupac u hrvatskoj javi ako ima kakvo pitanje vezano za proizvod kojeg je kupio za soma €? samo trgovcu.
nisam siguran da postoje upute na hrvatskom negdje na netu, a potraznja za uputama ocito postoji.
dijete koje sad ima 7 godina ne mogu uzeti za primjer jer se radi o generaciji koja odrasta uz internet, kompove, iphone i sl, ali moj tata koji ima 60 i nije odrastao sam tim stvarima, a voli ih koristiti... da nema mene, koga bi pitao?
sad ce on spontano sjesti za komp, instalirati itunes, ubaciti unutra muziku, srediti tagove, syncati uredjaje?
mozemo tim ljudima i reci "odjebi nisi ti za to" (sa cime se ne slazem), ali onda treba reci u startu, prije same prodaje. ovako prodas stvar, i koga vise briga za tebe.
tu se ne radi samo o ipadu. na zalost skoro cijela trgovina je takva, ali zadrzavam si pravo da mi se to ne svidja.
za ostale je mozda i dobro to sto narucis uredjaj a ovaj bude dostavljen u kiosku da tvoga stana.