28.12.2005 | 16:49
elektro je napisao:
Morat ću detaljnije još malo istražiti, eventualno pitati profesore kakav je program rada i koje ćemo programe učiti, i dal bi mogao koristit Mac.. i tako, eh
ZABORAVI! Isto se meni desilo kad je izašao Powerbook 17\" - raspitivao sam se kod ostatka arhitektonske populacije i stvarno
nitko nema pojma o Macu! Pogotovo nemoj pitat Baletića & co na faksu jer su tek oni neznalice, ne samo oko Maca, nego i oko ArchiCADa! Što god ti treba, javi mi se pa ću te uputiti... inače ćeš završiti s hrpom beskorisnih i/ili krivih informacija.
Iako sam zabrinut jer mislim da cijela generacija prije mene radi sve u AutoCADu... i sâm sam početnik u tome, a negdje advanced level u ArchiCADu od kojeg sam baš radi te opće \"AutoCAD popularnosti i insistiranja na njemu\" odustao.........
Toliko o tome kako profesori/asistenti u kompjuterskom kabinetu na faksu rade svoj posao: uče studente radu na naprednom softverskom paketu prilagođenom baš za njihovu struku, a oni se nakon tih kvazi predavanja i vježbi prebacuju na tehnički softver kojim crtaju dvodimenzionalno umjesto da modeliraju virtualnu građevinu direktno u 3D-u?!
Za naučiti osnovnih 10-15 komandi u AutoCADu ti treba max. 2 sata, a za naučiti pošteno ArchiCAD barem mjesec dana, ali nakon toga si brži od bilo kojeg crtača u AutoCADu!
BTW, zaboravi priču o standardiziranom softveru (tj. AutoCADu) - za par godina će ZAKONSKI standard biti 3D modeliranje pa ćeš s odgodom morati savladati ono što si trebao na faksu. Savjet: uhvati se ArchiCADa jer će ti zlata vrijediti i na faksu, a pogotovo nakon diplome kad kreneš raditi. Zaboravi ljenčine koji ti kažu da kreneš s AutoCADom jer ćeš na kraju izgubiti puno više vremena i opet ćeš biti prisiljen učiti neki od alata za 3D modeliranje/projektiranje...
A to za ArchiCAD verziju studentsku od 200 kuna nisam ni znao
hvalaaaa!
Zastupnik ne radi svoj posao jer bi to pisalo po cijelom faksu - ovako je to kao tajna koju si studenti došaptavaju!