Automator pitanje...workflow
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automator pitanje...workflow

07.04.2011 | 20:52
Pozdrav,
Novi ovdje...imam pitanje u vezi automatora i kako napraviti jedan workflow.
Znači imam word dokument koji sadrži bezbroj tablica sa ponavljajucim podacima i ja te tablice trebam kopirati u Excel.
Sada jel netko ima kakav prijedlog ili slicno, ako treba jos informacija reci cu samo ne znam sto treba.
Eto nadam se da me necete odmah napasti, potpuni sam laik sto se tice automatora i programiranja.

Hvala!
07.04.2011 | 21:20
Teško da će ti Automator u tome moći pomoći. Macov Office 2008 je ostao bez podrške za VBA (Visual Basic for Application), ali može ga se skriptati preko AppleScripta. AppleScript se, u teoriji, može izvršiti i preko Automatora, ali Automator je u toj priči potpuno suvišan s obzirom da se isti AppleScript može izvršiti i samostalno.

Može li AppleScript obaviti to što ti treba? Dok god je u pitanju parsanje Word dokumenta na način da skripta locira tablicu, pročita željene podatke i kopira ih u Excel onako kako si zamislio - vjerojatno može.

Ako je Word dokument pun identičnih tablica, zadatak je jednostavniji nego ako se parser mora "boriti" s detekcijom (različite) strukture svake tablice.

A koliko je zapravo komplicirano to napraviti, ovisi o odgovoru na sljedeće pitanje: kada bi kolegi delegirao da odradi to "pješke", umjesto tebe, možeš li mu, u točno definiranim koracima (algoritam!) zadati što TOČNO mora raditi?

Ako je, ponavljajući definirani algoritam (bez ikakvih dodatnih "pretpostavljanja" i rješavanja problema u hodu), moguće doći do rješenja, onda je jednako trivijalno (ili pak komplicirano, ovisno o tome kakav ti je algoritam) i u kodu (AppleScript).

"Loša vijest" je da parsanje isključuje "jednostavno rješenje" pa ako tražiš neku magiju s kojom bi, u Star Trek stilu, rekao Automatoru "kopiraj sve tablice iz Worda u Excel" - ne postoji. Još.
07.04.2011 | 22:45