02.09.2022 | 13:03
Zelja/ideja/namjera mi je eliminirati uporabu papira u poslovanju i privatnom zivotu. Ili to barem svesti na apsolutni minimum.
Sto se tice cijelog mog poslovanja u USA, to je skoro sve elektronski, jako rijetko ispisem bilo sto na papiru.
S druge strane, ljudi me zatrpavaju raznim stvarima (ponude, ugovori, racuni, promo materijali, upute za koristenje i sl.) koje bi volio digitalizirati koliko god je moguce, te se rijesiti papirnih kopija. Osim naravno za slucajeve gdje je obvezno cuvanje originalnih primjeraka.
Nisam uopce pratio trziste skenera zadnih 10-ak godina. Vidim da nude neki fancy koji u jednom prolazu skeniraju obostrano. Cijena 300-400-500e. Ne znam ni sam sta bi gledao. Neki ljudi se skroz presaltali na aplikacije pa skeniraju iPadom.
Neki kupe onaj flatbad pa skeniraju stranicu po stranicu. Jeftiniji su osjetno. Kvalitet je valjda tu negdje.
Nisam pametan sta raditi. To je uredjaj koji ce mi trebati jednom ili nijednom tjedno, nakon sto digitaliziram ovo sto se nakupilo do sada.
Moze neki savjet ili preporuke. Thx