06.04.2023 | 02:58
Supruga također ima Samsung, Galaxy S22. Uvijek je imala Samsung, jednostavno ih voli.
Ovako, postoji Samsung account, on naravno ima poveznicu na mail adresu i ima lozinku. Treba znati podatke za taj account, bez toga nema dalje. On se obično izrađuje prilikom postavljanja novog telefona, ali nije obvezan.
Postoji i drugi account, Google, naravno, on je ipak obvezan u Android svijetu.
1. Trebalo bi na računalu otići na Samsung stranice i ulogirati se pomoću podataka o Samsung accountu i tamo ODJAVITI uređaj. Sve treba potvrditi putem Google accounta, jer se na Gmail dobivaju obavijesti i potvrde o privolama.
2. Nakon toga uređaj treba ODJAVITI na Google servisu sa Google accounta.
3. Napraviti HARD RESET i tada se ponovno ulogirati sa gore postojećim računima. U tom sličaju, gubitak podataka je neminovan, jedino akk ne postoji neki oblik backupa u cloudu (Samsung ili Google), pa kasnije to povući nazad.
4. Ako ništa od navedenog ne upali, a trebalo bi, posjeta servisu, kako i Davor preporučuje je neizbježna.