28.12.2022 | 16:07
Pozdrav ljudi,
Nisam siguran imam li problem, ali evo da pitam.
Prije mjesec dana sam privatno kupio u Njemackoj iPad Pro 12.9 M2. Neotpakiran. Aktivirao sam ga, datum kupnje pise 28.11.22, garancija i sve ostalo na apple stranicama ok.
Jucer sam ga koristio, zaklopio cover i ukljucio na punjac koji je original iz njegovog pakiranja. Kada sam otvorio cover da pogledam koliko je sati, nije se desavalo nista. Apsolutno nista. Nema svjetla, nema zvuka, nema vibracije. Potpuno mrtvilo. Probao sam drugi punjac, probao ukopcati ga u Mac, nista.
E sad... Ocito je da ga moram nosit u servis. Vjerovatno Mannheim, Frankfurt ili Kaiserslautern.
Ne brine me sta je sa iPadom jer je nov I pod garancijom. Brine me sto mi lik koji mi ga je prodao nije poslao originalan racun.
Hoce li mi to traziti u servisu i sta mi se moze desit ako im kazem da nemam racun, niti znam gdje je originalno kupljen.
Ako neko zna nesto o tome, pogotovo ovdje u Njemackoj, zahvalan sam na svakom savjetu.
Hvala lijepa i srdacan pozdrav