19.05.2014 | 11:45
Eto Smayoo, a i ostatak poštovane ekipice koja bi mi mogla pomoći razriješiti ovaj gordijski čvor - da počnem:
Kada sam kupio Mac, ISP mi je bio T-Com, i sve je valjalo - flat rate, e-mail adresa (odnosno ukucavanje postavki iste) - da bi mi idilu prekinuo prelazak na drugi ISP (navodno najgori, ne znam za sigurno) H1.
Iz početka je sve bilo ok, znači kada bih upalio komp ukoliko bih imao novi mail taj se app instatno otvarao, kao što me i obavještavao kada bih radio na lapu a stigla bi mi e-pošta.
Odjedanput, primjetio sam da mi već duže vrijeme ne stižu nikakvi mailovi, čak ni spamovi kojih sam se of 98 kada sam registrirao t-com adresu na Windowsima nakupilo poprilično.
Uglavnom, nisam tutle, probao sam ponovno ukucayi POP incoming mail server pop.t-com.hr, te outgoing mail server mail.t-com.hr.
NIšta, eventualno bi poslao mail koji sam šibnuo sam sebi na gmail i t-com adresu, i na potonju mi naravski, nije stigao...
Onda sam zvao ekipu u T-Com-ovoj podršci, koji su mi promijenili password, i predložili da pod odlazni server ukucam mail.h-1.hr, što mi se činilo logično - no ni tu rezultata nije bilo.
E onda sam, lagano već na rubu živaca, vidio da si nekome (Smayoo) savjetovao kako da resetira Mail aplikaciju ukucavši one tri naredbe u Terminal. To sam napravio i sada je, barem što se toga tiče, app zaista na tvorničkim postavkama.
Eto - to je to. Ima li itko kakav savjet jer ja više pojma nemam, i zaista bih bio zahvalan onome tko mi "otključa" ovu misteriju.