17.05.2012 | 15:56
Poštovani,
ovim putem odgovaramo na kritiku korisnika foruma koji je nezadovoljan uslugom koju nije niti dobio u našoj poslovnici. Mislim da je suludo uopće raspravljati o tome da smo mi rekli da je nemoguće promjeniti samo home tipku jer isti dio samostalno
uvozimo već godinama i prodajemo firmama i korisnicima diljem Hrvatske. Pri svakom telefonskom upitu jasno naglasimo da je najbolja solucija da se uređaj donese u naš servis na BESPLATNU dijagnostiku bez ikakvih financijskih obaveza da bi se ustanovio
točan kvar na korisnikovom uređaju.
Naglašeno Vam je da kod kvara home tipke problem može biti ILI u samoj tipci ILI do pristaništa, te Vam je točno objašnjeno što dock/pristanište kao komponenta sadrži i kako točno izgleda sama tipka i dock, te da ukoliko Vam tipka na pritisak ponekada radi znači da je vrlo velikav mogućnost da je kontakt u potpuno ispravnom stanju jer se tipka laički rečeno sastoji od dva metalna dijela koja se na pritisak spajaju i
da se tu nema puno toga za pokvariti, već da je po našim iskustvima veća vjerovatnost da je u problemu navedeno pristanište, što je i sam Apple priznao kao moguću grešku na novim uređajima, te za takav kvar korisnicima diljem svijeta daju kompletno nove uređaje u zamjenu pod garancijom.
Problem je u tome što ste Vi u svrhu istraživanja tržišnih servisnih cijena tražili što precizniju dijagnostiku telefonskim putem što je naprosto nemoguće napraviti. Na temelju toga Vam je rečena dijagnostika koja je najučestalija kod kvarova home tipke. Jednostavno nije u redu prema nama da izjavljujete da mi praktički ne znamo što je home tipka nakon što smo uz navedeni iServis već godinama br. 1 na Hrvatskome tržištu servisa iPhone uređaja.
Nadalje, o poznavanju uređaja u dušu ne dvojbeno mislimo da svaki kvalitetan serviser se može složiti s time, nakon što je popravio stotine i stotine uređaja. Svaku kritiku prihvaćamo i ne bježimo od negativnih komentara, ali iskreno, Vi niste niti popravljali svoj uređaj kod nas tako da iskustva nažalost ne možete niti imati.
Kad biste pitali gospođu koja je kod nas popravljala iPod touch, te je zbog kasnjenja od samo 2 dana radi nabavke dijela bila nagrađena zaštitnom maskicom u vrijednosti od 200 kn, ili gospodu koja kod nas redovno servisiraju dosta uređaja i dobivaju ogromne popuste, dijelove za koje ne računamo cijene popravaka jer jednostavno cijena popravka nadilazi cijenu čitavog uređaja, mali milion rješenja problema koje ljudima jednostavno zbog jednostavnosti rješenja niti ne naplaćujemo, mislim da bi primjetili da je Vaš revolt u potpunosti neopravdan te je zasnivan na temelju telefonskog razgovora u kojem je očito došlo do nesporazuma.
Isto tako želimo napomenuti da iSerivs prihvaćamo kao zdravu i pozitivnu konkurenciju, koja nas kao i u svakom drugom poslu motivira da svim danom budemo veći obujmom posla, brži, precizniji i kvalitetniji kako uslugom tako i cijenama. Svakako da težimo tome
da budemo bolji, kao vjerujemo i iServis, ali niti smo ikada koristili negativne riječi prema njima da bi namamili korisnike niti mislimo u budućnosti, jer vjerujemo da svojim kvalitetnim radom i ogromnim brojem stalnih i novih korisnika dokazujemo vrijednost svoga rada. Naglašeno Vam je da smo dosta novih korisnika dobili nakon prvotne dijagnostike u iServisu, što možemo potrvditi i ovim putem i od toga ne bježimo, dapače, imponira nam želja korisnika za drugim mišljenjem kod nas, te zadovoljstvo istog korisnika nakon brzo otklonjenih kvarova nakon odrađene dijagnostike.
Sve u svemu, vjerujemo da je dosta korisnika ovog foruma bilo kod nas na servisu barem nekog od svojih Apple ljubimaca, ili barem kupilo nešto od dodatne opreme za iste, a sličnih iskustava ne vidimo da je netko napisao. Maksimalno se trudimo biti profesionalni u svome poslu, kako u korisničkoj podršci koju nudimo na nebrojeno mnogo foruma (na hrvatskom i engleskom), brzim i cijenama prihvatljivim servisima, te premium brand gadgetima i dodatnoj opremi za sve Apple mobilne uređaje, glazbene svirače, računala za koje ovim putem naglašavamo da ovlašteno vršimo popravke, te uređaje popravljamo pod garantnim uvjetima.
Jako nam je žao što niste prihvatili telefonskim putem naglašenu Vam besplatnu dijagnostiku kvara uređaja, te sa zadovoljstvom izašli iz našeg servisa i postali jedan od naših novih zadovoljnih klijenata, te što je došlo do nesporazuma po pitanju popravka Vašeg uređaja. U slučaju da ste se osjetili izigranim, ispričavamo se zbog nesuglasica i nadamo se mogućoj budućoj suradnji i opravdanju našeg branda i obraza po pitanju Vašeg iskustva.
S poštovanjem, iKlinika.hr