30.01.2015 | 14:37
anci81 kaže:
Da shvatila sam i prijavila sam samo hoće li itko povjerovati da je moje dijete za to krivo.....ajojjjjjj.napisala sam im reklamaciju...poslala i objasnila...izgleda, kao neka bjednica a ubiti to je puno love...ostala bez kinte...uh...a šta me snađe neće vise.i da najvjerovatnije sam još u dugu kad mi ne nudi opciju NONE JEL DA.? Opet na banku..uzas
Nema ti tu šta banka pomoć. Ako želiš zadržat taj account, plati ili čekaj da ti apple da refund. S tim da im nisi uopće morala navodit razlog zbog kojeg tražiš povrat.
Ako želiš napraviti novi account, možeš dobiti opciju none, ali na kompu, ne znam radi li na iPadu.
U iTunesu se odlogiraš, odeš na store i klikneš kao da želiš kupiti neku free aplikaciju. I onda ti ponudi opciju da napraviš novi account i možeš odabrati none.
Ali ako i to napraviš, opet se može dogoditi da se kupi nešto što se plaća. I onda će opet biti istih problema.
Jedino trajno rješenje je naučit djecu da igrice u kojima moraš svakih pet minuta kupovati zlato/srebro/dijamante/ živote/smrti/vrijeme ili nešto stoto ako želiš igrati nisu igre nego SRANJE.
I staviti opciju da iTunes za apsolutno svaku kupovinu traži potvrdu, za djecu koja više vole Kim Kardashian i Candy Crush nego vlastiti život.