08.05.2018 | 11:42
Bilo kakvo nanošenje zaštite traži određene predradnje. Mehanička i kemijska dekontaminacija, korekcija laka. Kad to napraviš, onda slijedi zaštita(vosak ili sealant). Kad naneseš zaštitu onda se treba pridržavat načina pranja vozila. Svi šamponi koji nisu ph neutralni skinut će zaštitu. To znači također, da ako odeš na ručnu i automatsku praonicu gdje se koristi program šamponiranja 100% skidaš tu zaštitu. Znači, đaba si krečio.
Ako želiš sve to sam odraditi, potrošit češ oko 1500kn bez polirke. Polirku, dual action, možeš vjerojatno unajmit ili posudit u Rijeci. Od spomenutih 1500kn imat češ dovoljno sredstava (za cca 5g).
Ako će ti netko drugi obavit predradnje a ti češ samo trackat zaštitu i sam prati vozilo, onda nekih 600kn i vjeruj mi da će ti to (sva ta sredstva) trajati također godinama. U Rijeci ima DLS-detail i prodaju kvalitetnu uglavnom englesku robu (Bilt Hamber). Ja recimo preferiram od svega pomalo. Od voska bi izdvojio Soft99 fusso coat kao allrounder (neka vrsta sintetičkog voska, proizvod cijenjenog proizvođača iz Japana), Meguiars gold Carnauba wax, Meguiars #16 Mirror Glaze. Od sealanta, Jet Seal, proizvođač Chemical Guys.
Osobno koristim kombinaciju Jetseal i Mirror Glaze, a zimi samo Soft fusso coat.
Svaki vosak ili sealant je priča za sebe, od toga kako se nanaša, kakav daje gloss, dubinu, wet look, beading i sheeting.
Sva navedena i hrpa ostale vrlo kvalitetne robe može se naći u:
Rijeka
dls.com.hr/
Zagreb
forea-ocd.hr/
www.chemicalguys.hr
ph-detailing.hr/
partes.hr/ -od ovih je stranica jako grozna, nepregledna za search proizvoda.
Svi proizvodi su detaljno objašnjeni. Za dodatna pitanja slobodno ih nazoveš, a mogu ti i ja dati pokoji savjet. Bitno je da se ne zaletavaš. Neke stvari nisu jeftine. A sve je uzaludno ako se ne drži uputa za korištenje. Bitan je proces vezanja(bonding) zaštite na lak.