alfisti :D
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

alfisti :D


17.12.2017 | 23:37
Ja bi pohvalio TRW diskove i pločice. Meni su se kroz godine vožnje pokazale kao dobar izbor za Ford, Audi i Toyotu. Svašta sam isprobavao i kad sam njih prvi put ugradio, to je bilo to.

A kaj se tiče dizelaša. Vozio sam 5 godina Audi B4 1.9tdi, karavan. Prije mene ga je stari vozio 7g. Taj auto je bez greške odvozio 350 000km, a za dalje neznam jer je 2008g otišao nekom mesaru u Karlovac. Da je imao klimu, mislim da bi ga dan danas vozio. To je bio nevjerojatno, pouzdan, kvalitetan i udoban auto. Kad ih vidim na cesti, pogotovo karavana, ......sjetim se lijepih uspomena iz mladosti.
17.12.2017 | 23:41
@ Đuro, jel to tjeraš vodu na moj mlin?
18.12.2017 | 06:09
JOHN kaže:
Ja bi pohvalio TRW diskove i pločice. Meni su se kroz godine vožnje pokazale kao dobar izbor za Ford, Audi i Toyotu. Svašta sam isprobavao i kad sam njih prvi put ugradio, to je bilo to.

A kaj se tiče dizelaša. Vozio sam 5 godina Audi B4 1.9tdi, karavan. Prije mene ga je stari vozio 7g. Taj auto je bez greške odvozio 350 000km, a za dalje neznam jer je 2008g otišao nekom mesaru u Karlovac. Da je imao klimu, mislim da bi ga dan danas vozio. To je bio nevjerojatno, pouzdan, kvalitetan i udoban auto. Kad ih vidim na cesti, pogotovo karavana, ......sjetim se lijepih uspomena iz mladosti.


Hm, da, a karavan je trebao jer si ženske bario po gradu?
Nisu lijepe uspomene iz mladosti zbog stvari,vec jer smo bili mladi!
18.12.2017 | 07:02
smayoo kaže:
Moja najozbiljnija zamjerka Alfama je - da su grozno neudobne.


hallo Smayoo, ti voziš FORD-a! Alfa je scheiße, ali brate FORD.... Cijela Rijeka se šprada tobom . Djeca u školama govore "jesi li vidio onoga s FORD-om, ono mora da je neki turčin kojemu je crkla mašina i sad čeka na zamjensku iz Köllna". Hallo, čuj Alfa neudobna, a vozi FORD

Da ti nisu ovo neki rođaci?
Prilozi:
18.12.2017 | 07:55
E, Tino, sad si najebo.
Ne moram ni pustiti Djuru na tebe. Samo ću stati sa strane i uzeti kokice...
Kako god bilo, ti se s VW ne smiješ ni javljati na teme o autima.
18.12.2017 | 08:04
Ovo je sve Volkswagen.
A Ford? Šta je Ford?
Prilozi:
18.12.2017 | 09:13
Ford nije ništa posebno. To je marka auta koji trenutno vozim, jer mi je trebao auto te veličine, a njihov je bio sveukupno najpovoljniji (ne samo po cijeni) u tom trenutku. Nisam ja za Ford oženjen...
18.12.2017 | 09:40
zabac kaže:
JOHN kaže:
Ja bi pohvalio TRW diskove i pločice. Meni su se kroz godine vožnje pokazale kao dobar izbor za Ford, Audi i Toyotu. Svašta sam isprobavao i kad sam njih prvi put ugradio, to je bilo to.

A kaj se tiče dizelaša. Vozio sam 5 godina Audi B4 1.9tdi, karavan. Prije mene ga je stari vozio 7g. Taj auto je bez greške odvozio 350 000km, a za dalje neznam jer je 2008g otišao nekom mesaru u Karlovac. Da je imao klimu, mislim da bi ga dan danas vozio. To je bio nevjerojatno, pouzdan, kvalitetan i udoban auto. Kad ih vidim na cesti, pogotovo karavana, ......sjetim se lijepih uspomena iz mladosti.


Hm, da, a karavan je trebao jer si ženske bario po gradu?
Nisu lijepe uspomene iz mladosti zbog stvari,vec jer smo bili mladi!

Moš mislit kako su se komadi lovili na karavane.
Uglavnom, meni auto nije bio potreban za komada, al svejedno prostran auto nije na odmet.
18.12.2017 | 10:10
Kad si mlad i pun testosterona, komadi se hvataju i na stojadina...
Picolovci trebaju samo starcima i kenjcima.
18.12.2017 | 10:27
E tako. Karavan je sam zaokružio priču.
18.12.2017 | 15:14
tino1 kaže:
Ovo je sve Volkswagen.


Samo ovo - ako je kvantiteta jamac kvalitete onda je:
a) coca cola najbolji proizvod čovječanstva
b) naša državna uprava zaslužuje vođenje svemira
18.12.2017 | 15:37
tino1 kaže:
smayoo kaže:
Moja najozbiljnija zamjerka Alfama je - da su grozno neudobne.


hallo Smayoo, ti voziš FORD-a! Alfa je scheiße, ali brate FORD....


Tamo negdje 1999.-2000. je ford focus bio po statistikama ADAC-a, DEKRA-e jedini nejapanski auto koji je zasjeo na prvo mjesto nakon x godina.
Od onda na ovamo su svi proizvodi VW-a (Porsche ne brojimo u to, jer je to ipak nešto posve drugo, tehnološki dvije klase iznad) u tim, nota bene njemačkim!, anketama pri dnu poretka i konstantno iza tog Forda s kojim se ti sad tu sprdaš.
Možda bi sad mogli spomenuti i JEDINI sustavni slučaj korporativne prijevare u povijesti auto industrije popularno znan kao dieselgate koji je osmišljen i proveden baš od strane VW-a? Samo za podsjećanje, nakon što je ustanovljeno da 2.0 TDI motor ne može ispuniti američke norme o ispuštanju NOx-a, sustavno je razvijana paralelna struktura razvoja uređaja koji će te manjkave emisije prikazati dobrima. Dakle, to je netko zatražio, netko je razvio sustav, on je testiran, pušten u seriju.
Da se sjetimo golfa IV i njegovih podizača prozora (i svih klonova te generacije poput škode octavije i ostalih) na kojima sam se sjetio slika iz mladosti i stojki sa šarafcigerima uglavljenim da drže staklo? Ispravak, vidjeh škodu octaviju sa malim, stilskim kajlicama. Vlasnik je priznao da mu je ovaj kvar, četvrti po redu!, došao u nezgodno predbožićno vrijeme. Octavija je tad bila stara 5 godina, ako se ne varam...
Možemo i o poglodanim bregastim vratilima na 1.9 TDI motorima, i 1.8 benzincima sa 20V. Ponekad i prije 100.000 km. Probaj u aftermarketu (Tokić, Intercars, CIAK) kupiti bregasto vratilo za bilo koji motor. Nema. Za VW-ove motore ih imaju ne samo u ponudi, već i na stanju (tj. lageru). Dosta zanimljiv podatak, zar ne? Tko zna zašto ih drže na lageru, ako se to nikad ne događa....?
Globalno zatopljenje je činjenica. Sva sreća, jer po niskim temperaturama su VW-ovi benzinci obujma 1.4 litre masovno umirali prilikom hladnog starta prije 10-ak godina.
Mogli bi se spomenuti i 2.0 TDI motora koji su pokretali tada novi passat uz čuvenu pumpe-düse tehniku koju nije koristio nitko osim VW-a. Pred Božić je sinkronizirano stalo (kod nas, da ne bude zabune!)skoro 200 passata zbog problema s tim injektorima (Siemens-VDO). Pa su mijenjani na brzinu. Isprva samo onaj koji je krepal, ali onda su ih, zbog pritiska iznimno zadovoljnih kupaca, mijenjali po 4 odjednom. Pa kad ni to nije dalo rezulata, mijenjalo se ožičenje i ostala prateća elektronika da bi se ugradio drugi tip od Boscha. Kasnije se saznalo da je Bosch ponudio svoje, ali je VW naručio Siemensove jer su bili - jeftiniji. VW je nakon toga te injektore isključio iz jamstva i mijenjao ih i nakon isteka jamstva.
Možemo se prisjetiti i prednjih osovina na passatu B6? Kompletan prednji ovjes je trajao cca 50-70 tisuća km (ovisno o težini motora, njegvooj snazi i cestama po kojima se vozilo). Iz tog je vremena anegdota iz servisa: filter ulja? nemamo na stanju, moramo naručiti, doći će sutra. Prednji ovjes? Imamo za odma'...
I tako, ima tih priča koliko hoćeš. Da se razumijemo, ne tvrdim da je VW smeće koje treba izbjegavati, već da je riječ o autima koji nisu ništa bolji od ostalih s kojima se njihovi ponosni vlasnici sprdaju pri čemu rado zaborave da su oni na svoj VW platili PDV - dvaput. Naime, VW je u prosjeku za tih 20-ak posto skuplji od ostalih suparnika koji nude isto što i on, često pouzdanije i dugovječnije.
VW ima jednu kvalitetu koju treba priznati: izvrsnu antikorozivnu zaštitu. Ali odgovorno tvrdim da je mehanika Forda robusnija i trajnija od VW-ove.
18.12.2017 | 19:27
Evo, Tino... Reko sam ti da si najebo...
18.12.2017 | 20:06
Djuro genijalac kaže:
tino1 kaže:
smayoo kaže:
Moja najozbiljnija zamjerka Alfama je - da su grozno neudobne.


hallo Smayoo, ti voziš FORD-a! Alfa je scheiße, ali brate FORD....


Tamo negdje 1999.-2000. je ford focus bio po statistikama ADAC-a, DEKRA-e jedini nejapanski auto koji je zasjeo na prvo mjesto nakon x godina.
Od onda na ovamo su svi proizvodi VW-a (Porsche ne brojimo u to, jer je to ipak nešto posve drugo, tehnološki dvije klase iznad) u tim, nota bene njemačkim!, anketama pri dnu poretka i konstantno iza tog Forda s kojim se ti sad tu sprdaš.
Možda bi sad mogli spomenuti i JEDINI sustavni slučaj korporativne prijevare u povijesti auto industrije popularno znan kao dieselgate koji je osmišljen i proveden baš od strane VW-a? Samo za podsjećanje, nakon što je ustanovljeno da 2.0 TDI motor ne može ispuniti američke norme o ispuštanju NOx-a, sustavno je razvijana paralelna struktura razvoja uređaja koji će te manjkave emisije prikazati dobrima. Dakle, to je netko zatražio, netko je razvio sustav, on je testiran, pušten u seriju.
Da se sjetimo golfa IV i njegovih podizača prozora (i svih klonova te generacije poput škode octavije i ostalih) na kojima sam se sjetio slika iz mladosti i stojki sa šarafcigerima uglavljenim da drže staklo? Ispravak, vidjeh škodu octaviju sa malim, stilskim kajlicama. Vlasnik je priznao da mu je ovaj kvar, četvrti po redu!, došao u nezgodno predbožićno vrijeme. Octavija je tad bila stara 5 godina, ako se ne varam...
Možemo i o poglodanim bregastim vratilima na 1.9 TDI motorima, i 1.8 benzincima sa 20V. Ponekad i prije 100.000 km. Probaj u aftermarketu (Tokić, Intercars, CIAK) kupiti bregasto vratilo za bilo koji motor. Nema. Za VW-ove motore ih imaju ne samo u ponudi, već i na stanju (tj. lageru). Dosta zanimljiv podatak, zar ne? Tko zna zašto ih drže na lageru, ako se to nikad ne događa....?
Globalno zatopljenje je činjenica. Sva sreća, jer po niskim temperaturama su VW-ovi benzinci obujma 1.4 litre masovno umirali prilikom hladnog starta prije 10-ak godina.
Mogli bi se spomenuti i 2.0 TDI motora koji su pokretali tada novi passat uz čuvenu pumpe-düse tehniku koju nije koristio nitko osim VW-a. Pred Božić je sinkronizirano stalo (kod nas, da ne bude zabune!)skoro 200 passata zbog problema s tim injektorima (Siemens-VDO). Pa su mijenjani na brzinu. Isprva samo onaj koji je krepal, ali onda su ih, zbog pritiska iznimno zadovoljnih kupaca, mijenjali po 4 odjednom. Pa kad ni to nije dalo rezulata, mijenjalo se ožičenje i ostala prateća elektronika da bi se ugradio drugi tip od Boscha. Kasnije se saznalo da je Bosch ponudio svoje, ali je VW naručio Siemensove jer su bili - jeftiniji. VW je nakon toga te injektore isključio iz jamstva i mijenjao ih i nakon isteka jamstva.
Možemo se prisjetiti i prednjih osovina na passatu B6? Kompletan prednji ovjes je trajao cca 50-70 tisuća km (ovisno o težini motora, njegvooj snazi i cestama po kojima se vozilo). Iz tog je vremena anegdota iz servisa: filter ulja? nemamo na stanju, moramo naručiti, doći će sutra. Prednji ovjes? Imamo za odma'...
I tako, ima tih priča koliko hoćeš. Da se razumijemo, ne tvrdim da je VW smeće koje treba izbjegavati, već da je riječ o autima koji nisu ništa bolji od ostalih s kojima se njihovi ponosni vlasnici sprdaju pri čemu rado zaborave da su oni na svoj VW platili PDV - dvaput. Naime, VW je u prosjeku za tih 20-ak posto skuplji od ostalih suparnika koji nude isto što i on, često pouzdanije i dugovječnije.
VW ima jednu kvalitetu koju treba priznati: izvrsnu antikorozivnu zaštitu. Ali odgovorno tvrdim da je mehanika Forda robusnija i trajnija od VW-ove.


Uf što me nagazi Ja sam vozio sve golfove (osim 6) neke i po dva put. Svaki od njih je prošao pod mojom nogom >200.000 km, u nijednom (osim 4-vrtice) nisam imao ama baš nikakvih problema. 4 vrtica je bila stvarno smeče i riješio sam ga se sa 80.000 km, ali svi ostali modeli su bili fantastični, zadnju 5- icu sam prodao sa 430.000 km za 6.000,00 €. A jednu 3-u sam prodao sa 330.000,00 km 2001-e godine i novi vlasnik još uvjek vozi bez problema. Sad imam Hybrida 1.4 benzin i struja, fantastično je auto, ide ko metak a troši 3,4 litre na 100 km.
Ford je nekad bio jedno dobro i pouzdano auto, ali sad ima žestokih problema, nezna kojih a ni zašto, ali nije ni blizu tako omiljen ko nekad.

Ovde su neki od Auta koje sam vozio. Z aovu Alfu sam bio uvjeren da je bila 1,6 l mašina ali nije nego 1,75 l. A ova folcika je imala porsche mašinu.
Prilozi:
18.12.2017 | 21:17
Hoćeš moja iskustva?
U 28 godina za volanom, dvaput sam ostao u kvaru na cesti, kao brabonjak na cjedilu. Prvi put u VW Polo 1996. godište, kad je imao 2 godine i nepunih 60.000. Raspala se getriba. Na cesti. Drugi put u VW Passat 1999. godište kad je imao 5-6 godina. Ugasio se u vožnji, na A6 autocesti, pri 150 km/h, na nizbrdici (onoj prije Vrbovskog u smjeru Zagreba). Dizel. Preživio sam SAMO zato što nije bilo nikog na cesti.
Spomenuti Polo je u jamstvu dvaput bio na nekom popravku. Jednom je bilo nešto s brtvom glave, a drugi put nešto s auspuhom. Nakon tog mog doživljaja dogodilo se još jednom isto te još dvaput nešto drugo radi čega je čovjek isto tako ostao na cesti .
Spomenuti Passat je OD PRVOGA DANA *ZVIŽDAO* pri brzini većoj od 120, prije navedenog događaja je pri jednom zaustaljvanju na semaforu "počastio" putnike padanjem kompletnog tapecirunga s krova, (zaslugom "ovlaštenog" servisa) je preko 130 dimio kao legendarni autobus Firme Krstić i trošio preko 10 l (1.9 TDI - ovaj problem je riješio Bosch servis zamjenom injektora, pazi sad - na MANJE OD 80.000 km!!!). Na kraju je, kad je bio 8 godina star i imao debelo manje od 200.000 km, u vožnji, pri 120 km/h na A1 autocesti, OTPAO PREDNJI LIJEVI KOTAČ. Srećom, barem su se airbagovi pootvarali pa je sve završilo s jednom slomljenom ključnom kosti kao najtežom ozljedom. Također srećom, to je čudo njemačke tehnike, tom zgodom doživjelo totalnu štetu, prije nego je uspjelo nekog ubiti.
Također sam imao često prilike voziti golfa jedinicu od jednog prijatelja. Istina, taj se auto nije dalo uništiti. To jest - moglo ga se vječno održavati u kliničkoj smrti. Ali, on je već 3-4 godine nakon što je proizveden - bio totalna krama, da sad ne nabrajam...
Tu sad svakako moram dodati - svi znamo pojam "best buy" - to je ono čijom kupovinom dobivaš najviše za uloženi novac. VW Golf je definitivno *SUPROTNO* od toga.
18.12.2017 | 21:25
Tako da... evo moje "bottom-liste" robnih marki:

Western Digital
Hewlett Packard
Microsoft
Siemens
Volkswagen
Ballantines
Marlboro
Milka

Pri čemu je WD definitivno najmanje loš od svega tu navedenog jer se njega barem može podmetnuti pod nogu od stola...
18.12.2017 | 21:30
@tino1

Ma sve pet. Ja ti samo tvrdim da si rob (germanskih) predrasuda. Ponavljam, nije VW loš, ali nije ništa bolji od Forda. Evo, ti sad spominješ žestoke probleme. Koji su to? U tom sam biznisu, uvijek se nađe pojedinačni slučaj da nekom nešto ne radi, ali serijskih problema na koje ti aludiraš nema.
Golf II je vjerojatno najkvalitetniji dostupan auto na ovim prostorima ikad. Trojka je mehanički bila solidna, ali je hrđala bolje od dvojke. Posljedica: danas je u prometu vjerojatno jednak broj II-ki i trojki.
No, ponavljam, ako zbilja hoćemo o statistikama pouzdanosti i kilometražama, onda su japanski auti proizvedeni u Japanu krajem stoljeća najkvalitetniji proizvodi koje je čovječanstvo osmislilo.
Subaru forester kojeg ima jzeljko tu je auto koji se pokvari jedino ako ga (dovoljno jako) zabiješ u zid. To je činjenica. Honda civic 6. generacije (1995.-2000.)? Znaš kako se taj auto kupuje rabljeni? Gledaš u kakvom je stanju karoserija. Kilometraža nije uopće bitna. 180, 280 ili 330 tisuća km? Nebitno. Toyota corolla sličnog godišta? Ista stvar.
Sad dolazimo do onog bitnog: to su motori sa velikim specifičnim snagama (1.5 l sa 115 KS, 1.6 sa 120 KS i slično) u koje idu nezamislivo male količine ulja. Dok u jedan VW ide 4,5 - 5,5 litara ulja, u motor istog obujma proizveden u Japanu ide 3,3 litre ulja. I motor radi i radi i radi i radi....
Svatko vozi ono što ga veseli. I to je u redu. Ali neke istine ipak postoje. Iako ti misliš da to nije tako, je. VW je auto koji je u prosjeku ponude svjetske autoindustrije. Sličnih je dimenzija, slične je potrošnje, slične je pouzdanosti, ali je skuplji 20-ak posto.
To su činjenice. Sve ostalo je marketing.
18.12.2017 | 21:43
smayoo kaže:
Tako da... evo moje "bottom-liste" robnih marki:

Western Digital
Hewlett Packard
Microsoft
Siemens
Volkswagen
Ballantines
Marlboro
Milka

Pri čemu je WD definitivno najmanje loš od svega tu navedenog jer se njega barem može podmetnuti pod nogu od stola...


Nije mi jasan alkohol i čokolada?
Što ti skrivio Balić i ljubičasta krava?
18.12.2017 | 21:55
Sve na toj listi su imena za koja (barem kod nas) vrijedi opće uvriježen stav kako se radi o nešto jako dobrim proizvodima, a zapravo su goli mediokritet, pa čak i ispod toga, tog prosjeka kojeg spominje Djuro.
Nije mi Balić ništa skrivio, to je jednostavno cuga koja nije ni jednu malu mrvicu bolja od mitskog Badelovog "mirogojca". Na jednako je umjetan industrijski način napravljena. A kod nas ima status ne znam čega. Kao i Johnny Walker ili Jack Daniels. A ništa od navedenog ne može nadmašiti bilo koju prosječnu šljivu iz domaće radinosti.
Slično tako i s Milkom. Kraševa Dorina nije ništa posebno, ali je bolja od Milke. O sastavu da i ne govorimo. Milka nema skoro ništa kakaovca. Lecitin, šećer, boja, aditivi, plastika... Svakom tko je makar jednom probao pravu čokoladu, ne treba posebno objašnjavati.
18.12.2017 | 22:17
smayoo kaže:
Tako da... evo moje "bottom-liste" robnih marki:

Western Digital
Hewlett Packard
Microsoft
Siemens
Volkswagen
Ballantines
Marlboro
Milka

Pri čemu je WD definitivno najmanje loš od svega tu navedenog jer se njega barem može podmetnuti pod nogu od stola...


Hmmm, hajdemo redom.

WD - nekad davno kultna firma sa čuvenim hard diskovima kao što je serija ST sa, tada nezamislivo velikim kapacitetom od 20 Mb, po vrlo prihvatljivoj cijeni, a to što si po zvuku i kroz 1-2 zatvorena vrata mogao raspoznati da li čita radndom ili sekvencijalno, da li je PC konačno boot-ao ili ne, to je relativno mala cijena za sve ono lijepo što je pružao.

hp - o njima bi se svašta moglo reći i napisati, imali su i svojih svijetlijih (prije) i manje svjetlijih (kasnije) trenutaka, ali za ta dva slova sam sentimentalno vezan iz samo jednog razloga, RPN, RPL tj. njihovi neuništivi programabiln kalkulatori, i zato ništa protiv njih dok ne potroše 'kredit'.

Microsoft - opaqa ekipa, čovjek nekako ima osjećaj da su njihovi programeri napravili više bugova i zakrpa nego korisnog koda, ali jednom prilikom im je i sam Charles Moore ('otac' Forth-a) odao priznanje rekavši da njihovi programeri pišu poprilično kompaktan kod, a Moore je poznat po tome da je u novije vrijeme unaprijedio Forth (Color Forth) koji programera 'prisiljava' na pisanje vrlo gustog tj. kompaktnog koda. Ako pišu tako kompaktan kod, valjda ne mogu biti loši, ili ...

Siemens - otkud oni na ovoj listi, rade sve i svašta od igle do lokomotive, doduše u kompjuterskom svijetu praktično ne postoje (otkad ih je pojeo Fujitsu). Ali moram priznati da me i za njih vežu lijepa sjećanja, prvi mobitel koji sam imao (i jedan od najskuplje plaćenih) bio je S-25 sa ekranom u boji, dobro ne baš u boji ali u 3 boje plus siva pozadina.

Volkswagen - reći na Balkanu nešto protiv ovoga Švaba ravno je svetogrđu, osobno nisam imao direktnih kontakata sa njima, ali indirektno, već 18 godina vozim Škodu Octaviu, i nisam imao ovih problema koji neki spominju u svojim komentarima, kvarova je bilo, ali ništa kardinalno, i ništa više (ni manje) od prosjeka.

Balantines - i ja se pitam otkud ovaj jeftini whiskey ovdje?!

Marlboro - hmmm, valjda negdje u klasi VW-a, precjenjeno gov#o koje svi troše, dok sam pušio uvijek sam preferirao Dunhill, mada vjerujem da je isto gov#o kao i ovo prvo.

Milka - bljak, preslatka, premekana, i preskupa. Za te novce da se naći i kvalitetnija i manje razvikana čokolada daleko boljeg okusa, tako sa se tu slažem sa tobom 1000 posto.
18.12.2017 | 22:34
smayoo kaže:
Hoćeš moja iskustva?
U 28 godina za volanom, dvaput sam ostao u kvaru na cesti, kao brabonjak na cjedilu. Prvi put u VW Polo 1996. godište, kad je imao 2 godine i nepunih 60.000. Raspala se getriba. Na cesti. Drugi put u VW Passat 1999. godište kad je imao 5-6 godina. Ugasio se u vožnji, na A6 autocesti, pri 150 km/h, na nizbrdici (onoj prije Vrbovskog u smjeru Zagreba). Dizel. Preživio sam SAMO zato što nije bilo nikog na cesti.
Spomenuti Polo je u jamstvu dvaput bio na nekom popravku. Jednom je bilo nešto s brtvom glave, a drugi put nešto s auspuhom. Nakon tog mog doživljaja dogodilo se još jednom isto te još dvaput nešto drugo radi čega je čovjek isto tako ostao na cesti .
Spomenuti Passat je OD PRVOGA DANA *ZVIŽDAO* pri brzini većoj od 120, prije navedenog događaja je pri jednom zaustaljvanju na semaforu "počastio" putnike padanjem kompletnog tapecirunga s krova, (zaslugom "ovlaštenog" servisa) je preko 130 dimio kao legendarni autobus Firme Krstić i trošio preko 10 l (1.9 TDI - ovaj problem je riješio Bosch servis zamjenom injektora, pazi sad - na MANJE OD 80.000 km!!!). Na kraju je, kad je bio 8 godina star i imao debelo manje od 200.000 km, u vožnji, pri 120 km/h na A1 autocesti, OTPAO PREDNJI LIJEVI KOTAČ. Srećom, barem su se airbagovi pootvarali pa je sve završilo s jednom slomljenom ključnom kosti kao najtežom ozljedom. Također srećom, to je čudo njemačke tehnike, tom zgodom doživjelo totalnu štetu, prije nego je uspjelo nekog ubiti.
Također sam imao često prilike voziti golfa jedinicu od jednog prijatelja. Istina, taj se auto nije dalo uništiti. To jest - moglo ga se vječno održavati u kliničkoj smrti. Ali, on je već 3-4 godine nakon što je proizveden - bio totalna krama, da sad ne nabrajam...
Tu sad svakako moram dodati - svi znamo pojam "best buy" - to je ono čijom kupovinom dobivaš najviše za uloženi novac. VW Golf je definitivno *SUPROTNO* od toga.


Evo ti kontra:
Ford S-Max 2007. nakon godinu dana crko turbo jer su imali probleme sa nekim cijevima (vjerojatno ulje pošto je turbina zaribala), panoramski krov počeo propuštati+zastor se nije htio uvući nakon 3 godine od kupnje, a nedugo poslje toga nas je razveselila getriba jer se nije moglo ubacivati u prvu i rikverc.

Tad je stigao Nissan QQ, vrsni Japanac kojem je nakon (20tkm!!) prosvirao homokinetički, amortizeri propišali, pumpa goriva riknula, auto je sam od sebe palio imobilizer iako je original ključ sa puonm baterijom bio u autu (mijenjan ECU), airbag centrala riknula.

Sad nasuprot tome imamo 2 auta iz VAG koncerna:

Sharan 1.9 tdi - auto je odvrtio 740tkm kad smo ga prodali bez ijednog većeg kvara. Ono što je mijenjano je kuplung set i diskovi/pločice kako je bilo vrijeme za zamjenu (+redovni servisi). EGR, injektori, turbina i sve ono što je osjetljivo i zna krepati nije pokazivalo znakove slabosti.

Seat Ibiza 1.4 tdi - odvalila 280tkm, mijenan kuplung set i zadnje svijetlo jer me zakačila neka budala na parkingu.
Od ostalog samo rednovni veliki i mali servisi.

Po meni je to kak naletiš, niti jedna kompanija nema neki auto na kojem nije napravljen opoziv ili nešto nije serijski odlazilo, zbog takvih stvari ti imaš loše mišljenje o VAGu, ja nikad više sigurno nebum uzeo Nissana ili Forda.
18.12.2017 | 23:19
Iako ne znam zašto to meni govoriš, jer, kako rekoh, nisam ja za Forda oženjen. Ovaj kojeg vozim se kvario, svakako. Srećom, do sad (300.000), da kucnem o drvo, ništa grozno i ništa što ne bi mogao prihvatiti kao očekivano s obzirom na kilometražu. EGR je zamijenjen prije 50.000, a na turbini je napravljen servis u to isto vrijeme. Svi ostali kvarovi su bili bitno manji i lakši.
Što se Nissana tiče, moram jedino primjetiti da to nije japanac ni po čemu osim po imenu, a kamoli da je "vrsni" japanac. Vrsni japanac je Subaru, Honda. Ako mene pitaš, Toyota i Mazda već gube taj status (vozio sam jednu Toyotu, kako veli Djuro, s kraja stoljeća, proizvedenu u Japanu, ta neće umrijeti nikad, jednu made in UK 2007 koja je imala štogod kvarova, ali natukla je preko 400.000 i jednu made in Turkey 2006 koja je i dalje iznad prosjeka, ali daleko iza ove dvije).
18.12.2017 | 23:33
m@xym kaže:
Hmmm, hajdemo redom.

WD - nekad davno kultna firma sa čuvenim hard diskovima


Točno. Ključno u toj rečenici je "davno".

hp - o njima bi se svašta moglo reći i napisati, imali su i svojih svijetlijih (prije) i manje svjetlijih (kasnije) trenutaka, ali za ta dva slova sam sentimentalno vezan iz samo jednog razloga, RPN, RPL tj. njihovi neuništivi programabiln kalkulatori, i zato ništa protiv njih dok ne potroše 'kredit'.


Ja im ne dajem "kredit" na takav način. Radili su (rade?) super RPN kalkulatore. Ja sam koristio njihov 42S od faksa pa sve dok mi nije crkao prije par godina. Htio sam si kupiti drugi na E-bayu pa je ispalo da je nekoliko puta jeftiniji 48S ili čak G, nego 42S jer je taj 42S iz nekog razloga "vintage" i "collector's item". Uglavnom, imam iPhone app koja emulira HP42s i zadovoljan sam.
Radili su i super, nepoderive laserske printere. LaserJet 3, 4L, 5L... 4L prije svega. JEbeno neuništivo čudo. Digitalne analizatore i razne druge sofisticirane mjerne instrumente koji su klasa za sebe...

Ali neka se ostave kompjutera jer rade smeće do smeća. Ono što im neću nikad oprostiti je što su kupili Compaq da bi ga sjebali i upropastili. Šupci.

Microsoft - opaqa ekipa, čovjek nekako ima osjećaj da su njihovi programeri napravili više bugova i zakrpa nego korisnog koda, ali (...) Ako pišu tako kompaktan kod, valjda ne mogu biti loši, ili ...


Možda im nisu programeri loši, ali su im sistem analitičari za qurac, a manageri još više.

Siemens - otkud oni na ovoj listi, rade sve i svašta od igle do lokomotive


I sve podjednako loše. Zapravo ne loše, nego ciljano ograničeno, tako da programirano izbijaju lovu svojim korisnicima. Bahata, arogantna, neetična ekipa s poslovnom strategijom nosoroga (makni mi se s puta ili ću te pregaziti). Oni su rodonačelnik te liste.

Volkswagen - reći na Balkanu nešto protiv ovoga Švaba ravno je svetogrđu


Znam, znam. Već su mi nebrojeno puta slagali drva za lomaču...

Balantines - i ja se pitam otkud ovaj jeftini whiskey ovdje?!


Zašto se pitaš?
19.12.2017 | 07:14
Siguran sam da Toyota radi isto jako, jako dobra auta. Vizio sam u Nigeriji 3 godine Landcruiser-a BJ 40 sa 4,2 litre cca 130 ks, to je ne uništiv stroj. Jednom prilikom sam ga okrenuo na bok/krov, dobra tri sata sam se močio da ga opet stavim na kotače, skinuo svječice propuhao sagornu komoru od ulja, stavijo sviječice i on starta od druge, malo zadimi plavo i punim koda ništa bilo nije.
Ali ljudi budimo realni, švabčad radi najbolje auteconcepte i gotovo. Ovi svi moji golfovi (osim četvrtice) su umrli prirodnom smrću i to je za mene jasan indikatror, šta ne znači da bi i neki drugi brend bio isto tako dobar samo ja ga nisam isprobao.
Ali brate Ford, to stvarno ne (radi Image-a).
19.12.2017 | 08:37
Ne dirajte mi Toyotu.
Globalno je to najpouzdanija marka vozila. Znam dobro valjda jedno 30-ak vlasnika koji su jako zadovoljni, član sam TCCa koji broji preko stotinu članova i koji surađuje s drugim klubovima diljem europe.Ono što čujem i vidim, Toyota je br.1
Naravno, ima nekoliko slučajeva gdje se nije pokazala, tipa 2.2 d-cat motori, sve ostalo je toči i vozi.
Tko želi kvalitetan pouzdan auto, nebi trebao zaobilazit Toyotu.
Moja me savršeno služila.
Nisu im modeli neko savršenstvo po dizajnu, ali o ukusima je teško raspravljat.
19.12.2017 | 11:16
Šta jes, jes! Toyota je stvarno za klase bolja i pouzdanija od svega ostalog, ali brate ružna. A i u cijeni tuče VW. Npr ca 130 ks auto sa automatikom 26.000,00 € ink. PDV.
19.12.2017 | 15:46
tino1 kaže:

Ali brate Ford, to stvarno ne (radi Image-a).


Ovo mi je super argument. Gdje je to, u Donjoj Saskoj ili Bavarskoj? U Engleskoj bi to bilo skroz OK, dapače. Tu su i razni Cosworthi, RS-ovi i slični modeli... Nije ti nikad palo na pamet da je to organizirano ispiranje mozga ljudima kako bi ih se usmjerilo u 'prave', njemačke brendove? Pretpostavljam da bi Audi ili BMW bili ok, što se tiče imagea? Znaš kak to izgleda kod nas? BMW - auto za fudbalere (namjerno tim izrazom, jer uz to se konotativno veže točno određeno značenje) i kamatare?
Audi - auto za skorojeviće koji su se domogli novaca na maglovit način, a nemaju ni znanja ni ukusa da ih znaju uložiti u nešto pa kupuju ringove, jer svi znaju da je to skup auto? Ili kamarila državnih uhljeba prve i druge kategorije koji su u poziciji da mogu naručiti službeni auto pa se naručuju - opet ringovi?
A izgled je zbilja osobna kategorija. Prius je meni osobno odvratan, ali reci mi molim te, kako razlikuješ golfove 6. 7 i 7,5? Ili polo u posljednjih nekoliko generacija? Svaki izgleda kao facelift prethodnog. Da ih slikaš u crnobijeloj tehnici, nitko ih ne bi mogao razlikovati.
I opet, osobna kategorija, ali kako je davno ispravno zaključio jedan od mojih najboljih frendova: svi su lijepi i dobri auti već napravljeni, sad se štanca samo bezlična konfekcija.
No, da zaključim, ovo je lijep auto. Alfa (da se vratimo na početak teme) GT junior, djelo legendarnog Nuccia Bertonea i jedan od najljepših auta ikad. Tehnički ispred ostalih automobila tog vremena za 20-ak i više godina. Da samo nabrojim što je onda (govorimo o počecima 70-ih) ova alfa imala: motor s aluminijskim blokom i dva bregasta vratila u glavi; dvije svjećice po cilindru, ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa, disk kočnice i naprijed i straga... GTA (Grand Turismo Allegerita - olakšana) je imala i dijelove karoserije od aluminija...
U to je vrijeme VW još štancal bubu, a Giugaro mu je crtal golf I koji je u prvoj iteraciji trebao imati motor smješten straga sa stražnjim pogonom (ista koncepcija kao buba)...
Prilozi:
19.12.2017 | 15:54
DB5 moj faborit.
19.12.2017 | 17:27
Djuro genijalac fakat si zabrijao na klasiku pa se malo gubiš. Bez ikakve zamjerke, nebi se ni ja bunio popunit garažu s par klasika, al dominatno bi bilo 21st. Kao što se kaže, o ukusima se ne raspravlja. Al reč da se štanca bezlična konfekcija! Možeš mi navest godinu od kad je to po tebi nastupilo?
19.12.2017 | 17:30
Alfa junior je stvarno preljep auto. Ali brate Ford.
Još mi je lijepši Alfa Montreal to je uvjek bio moj auto san. Ali bio je jako jako ruzinav.
Ali i Volvo Amazon je lijep auto.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 11 sati
  • Yonkis: Kradljivci našli nov način krađe Apple proizvoda [link]
  • zoranowsky: Al me ložite :)
  • Yonkis: zoranowsky - kako reče jedan korisnik M1Pro-a: I think the sweet spot is M2 Pro as of right now. I really don't see a reason to get M3 Pro - it has lower memory bandwidth, less P-cores , and it costs more. But if you're on M1 Pro... Just don't upgrade, there is no point.
  • accom: [link]
  • accom: @zoranowsky, u krivu sam
  • accom: Mislim, da je baš M2Pro najslabiji od svih M Pro procesora, sa više energy efficiency jezgri...
  • accom: Ako često obradjuješ video, onda pro. Sam bi preferirao novije gen. CPU.
  • accom: [link]
  • accom: @zoranowsky Za sve DTP programe dosta ti je air:
  • kupus: protonvpn na 3 dolara mjesečno
  • drlovric: [link]
  • drlovric: Jako zanimljiva i pregledna lista korisnih Mac aplikacija.
  • zoranowsky: Znam, u pravu si. Imam thunderbolt 27
  • drlovric: Ako imas vanjski monitor u svakodnevnom radu, uzmi 14". Ja sam pogrijesio sa 16". Ogroman je to laptop :)
  • zoranowsky: Dilema je taj M2Pro ili odriješiti kesu i uzeti M4Pro ali s 14" ekranom (24GB/1TB)
  • zoranowsky: @accom - Affinity, Adobe CC, DaVinci Resolve. Imam trenutno 512GB u 2 MBPro-a tak da sam se navikao.
  • drlovric: Ja imam MBP sa 512 MB, nemam problem sa prostorom. Oko 300GB je puno mozda.
  • accom: @zoranowsky Sve ovisi o tome, što želiš radit s njim.
  • zoranowsky: Nije jedini stroj, to je neka donja granica, za sve ostalo imam externe ssd-e i synology
  • Yonkis: Ne nađoh jeftiniju cijenu (u RH) od toga.. A hoće li ti 512 biti dovoljno?
  • zoranowsky: Zaboravih napisati, trenutno je u HGShopu na akciji
  • zoranowsky: Jel se isplati uzeti MBPro M2pro 16" 16/512 za 2100eur?
  • gladhr2: zna netko neko rjesenje?
  • gladhr2: [link] problem sa bluetoothom i 4. uređajem :D
  • JOHN: Hvala na info
  • Yonkis: Imaš na adidas.hr ali do 28.11 stoga požuri
  • stefanjos: affinity je na 50%
  • JOHN: Ja jučer u CCOne kupio kćeri tenisice. Bile su čitavih 20% na akciji. :) Takva akcija je ustvari neka uobičajena koja se pojavi gotovo svaki mjesec tako da i ovaj put teški bulšit..
  • drlovric: Imal kakvih Black Friday popusta? :) Neko vidio nesto zanimljivo?
  • ^SuperUnknown^: Jel to samo meni potrgan layout Oglasnika? :)
  • smayoo: Nije to baš besplatan način. To sve tako radi kako si opisao, ali windowsi te upozoravaju da nisu aktivirani
  • ping: @VanjusOS ima. Downloadiraj DEMO version parallelsa za M procesrore. To će ti downloadirati windows for arm kao .iso file. Instaliraj UTM virtual machine i windowse koje si skinuo.
  • JOHN: izuzev telekom operatera i sl.
  • JOHN: to je sve ilegala
  • JOHN: Pazite se skime imate aranžamne
  • JOHN: Čini se da više neće biti IPTVa, za đabalesku ili ga više uopće neće biti u ponudi.
  • smayoo: [link]
  • stefanjos: podsjetnik svim dobrim ljudima za iparty :)
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.44 Seconds

Provided by iJoomla SEO