18.12.2017 | 15:37
tino1 kaže:
smayoo kaže:
Moja najozbiljnija zamjerka Alfama je - da su grozno neudobne.
hallo Smayoo, ti voziš FORD-a! Alfa je scheiße, ali brate FORD....
Tamo negdje 1999.-2000. je ford focus bio po statistikama ADAC-a, DEKRA-e jedini nejapanski auto koji je zasjeo na prvo mjesto nakon x godina.
Od onda na ovamo su svi proizvodi VW-a (Porsche ne brojimo u to, jer je to ipak nešto posve drugo, tehnološki dvije klase iznad) u tim, nota bene njemačkim!, anketama pri dnu poretka i konstantno iza tog Forda s kojim se ti sad tu sprdaš.
Možda bi sad mogli spomenuti i JEDINI sustavni slučaj korporativne prijevare u povijesti auto industrije popularno znan kao dieselgate koji je osmišljen i proveden baš od strane VW-a? Samo za podsjećanje, nakon što je ustanovljeno da 2.0 TDI motor ne može ispuniti američke norme o ispuštanju NOx-a, sustavno je razvijana paralelna struktura razvoja uređaja koji će te manjkave emisije prikazati dobrima. Dakle, to je netko zatražio, netko je razvio sustav, on je testiran, pušten u seriju.
Da se sjetimo golfa IV i njegovih podizača prozora (i svih klonova te generacije poput škode octavije i ostalih) na kojima sam se sjetio slika iz mladosti i stojki sa šarafcigerima uglavljenim da drže staklo? Ispravak, vidjeh škodu octaviju sa malim, stilskim kajlicama. Vlasnik je priznao da mu je ovaj kvar, četvrti po redu!, došao u nezgodno predbožićno vrijeme. Octavija je tad bila stara 5 godina, ako se ne varam...
Možemo i o poglodanim bregastim vratilima na 1.9 TDI motorima, i 1.8 benzincima sa 20V. Ponekad i prije 100.000 km. Probaj u aftermarketu (Tokić, Intercars, CIAK) kupiti bregasto vratilo za bilo koji motor. Nema. Za VW-ove motore ih imaju ne samo u ponudi, već i na stanju (tj. lageru). Dosta zanimljiv podatak, zar ne? Tko zna zašto ih drže na lageru, ako se to nikad ne događa....?
Globalno zatopljenje je činjenica. Sva sreća, jer po niskim temperaturama su VW-ovi benzinci obujma 1.4 litre masovno umirali prilikom hladnog starta prije 10-ak godina.
Mogli bi se spomenuti i 2.0 TDI motora koji su pokretali tada novi passat uz čuvenu pumpe-düse tehniku koju nije koristio nitko osim VW-a. Pred Božić je sinkronizirano stalo (kod nas, da ne bude zabune!)skoro 200 passata zbog problema s tim injektorima (Siemens-VDO). Pa su mijenjani na brzinu. Isprva samo onaj koji je krepal, ali onda su ih, zbog pritiska iznimno zadovoljnih kupaca, mijenjali po 4 odjednom. Pa kad ni to nije dalo rezulata, mijenjalo se ožičenje i ostala prateća elektronika da bi se ugradio drugi tip od Boscha. Kasnije se saznalo da je Bosch ponudio svoje, ali je VW naručio Siemensove jer su bili - jeftiniji. VW je nakon toga te injektore isključio iz jamstva i mijenjao ih i nakon isteka jamstva.
Možemo se prisjetiti i prednjih osovina na passatu B6? Kompletan prednji ovjes je trajao cca 50-70 tisuća km (ovisno o težini motora, njegvooj snazi i cestama po kojima se vozilo). Iz tog je vremena anegdota iz servisa: filter ulja? nemamo na stanju, moramo naručiti, doći će sutra. Prednji ovjes? Imamo za odma'...
I tako, ima tih priča koliko hoćeš. Da se razumijemo, ne tvrdim da je VW smeće koje treba izbjegavati, već da je riječ o autima koji nisu ništa bolji od ostalih s kojima se njihovi ponosni vlasnici sprdaju pri čemu rado zaborave da su oni na svoj VW platili PDV - dvaput. Naime, VW je u prosjeku za tih 20-ak posto skuplji od ostalih suparnika koji nude isto što i on, često pouzdanije i dugovječnije.
VW ima jednu kvalitetu koju treba priznati: izvrsnu antikorozivnu zaštitu. Ali odgovorno tvrdim da je mehanika Forda robusnija i trajnija od VW-ove.