alfisti :D
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

alfisti :D


15.12.2017 | 19:02
kako opisati alfistu u 10 sekundi?


15.12.2017 | 19:53
Lijepa boja ... i nadam se da nije 1.9 JTD nego barem 2.0 JTS
15.12.2017 | 21:09
Samo 2.4 JTDM
15.12.2017 | 21:15
15.12.2017 | 21:18
15.12.2017 | 22:25
Za mene je on još zdrav.
15.12.2017 | 22:48
Ma kak' možeš spariti Alfu i čađaru... fuj ... da su u Alfi malo pametniji, vratili bi se na benzinske boxer motore
15.12.2017 | 23:25
Kazu da je Alfa jedino auto koje ti pruza mogucnost da se Dva puta iskreno radujes.

Prvi Put : Kad ga kupis

Drugi Put : Kad ga prodas

16.12.2017 | 09:40

Čuj, ovdje kod nas su talijanski auti ipak dosta popularniji, nego u BiH ili u kontinentalnom dijelu Hrvatske. Alfu ili Fiata nije ovdje nikad problem prodati.
Ja nisam neki fan talijanskih auta, alfista sigurno nisam, ali u principu više vjerujem talijanskim, nego njemačkim autima. A VW ili Opel za mene niti nisu marke o kojima bi vrijedilo ozbiljno razgovarati... Otprilike su u klasi Western Digitala i HP-a. :-D
16.12.2017 | 11:03
Kako znamo da nema Alfe u garaži?

Nema ulja na podu!
16.12.2017 | 11:46
Kod mene u susjeda su dvije alfe 147. Obje su dizlo. Jedna je toči i vozi, a drugu bar jednom godišnje odveze vučna služba.
Ja sam miljenik japanaca(mada je formalno u zadnjih par godina teško kupiti baš da je iz japanske tvornice), no prešaltao sam se prošle godine u švabu jer je nepobitna činjenica da češ teško prodat polovnog japanca(u izvanrednom stanju) jer valjda još dan danas večina korisnika misli da su japanci dosta skupi što se tiče redovnog i izvanrednog održavanja. Što naravno nije točno, al jbg ljudi tako misle.
Za mene je svaki auto dobar ako se posveti dovoljno pažnje na korištenje i održavanje.
Neki proizvođači se iskažu kod benzinaca neki kod diesela, tako da bi u tom smjeru trebalo gledat kod kupovine, bilo kod novog ili rabljenog.
Recimo Opel benzinci su gotovo svi pouzdani, dok su dieseli kako ti padne grah.
16.12.2017 | 12:10
S obzirom da nikad ne kupujem nove aute, ja ne vidim problem u tome što se japanci teško prodaju. Kupim ga jeftino, prodam ga jeftino, ako ga uopće prodam. Isto kao i Maca, ne isplati mi ga se prodavati jer mi više vrijedi uporabno, nego što mogu dobiti novca.
Dok je s bilo kojim njemačkim autom obratno. Platim ga *PUNO* više nego što mi u životu vrijedi. Što mi to znači što ga mogu skupo prodati, kad sam ga prije toga još skuplje platio...?

Kako znamo da nema Alfe u garaži?

Nema ulja na podu!


To je istina. Kad imaš VW u garaži, ulje nikad ne kaplje jer ga motor izgara skupa s gorivom...
16.12.2017 | 12:51
Ja kupim novi auto. Ne kupuje auto kako bi ga mogao "bolje prodati". Nisam diler autima, već korisnik.
Naravno, ne kupujem ajte koje ne mogu održavati. Meni je limit 20.000€, bez obzira da li je novi ili stari, tj. kupio bi polovni auto koji je novi koštao oko 20.000€. Polovne a prvobitno skue aute ne bi mogao održavati.
16.12.2017 | 13:00
Pa ne moraš ga održavati. Kupiš ga da se qur... okolo susjedima i kolegama kako si faca koja vozi ______________ (upiši svoju omiljenu preseratorsku marku auta). Dereš ga dok ide i kad se počnu pokazivati posljedice neodržavanja, prodaš ga drugom istom takvom budalašu, samo s manje para, a sebi kupiš opet takav, samo noviji. I onda ispadaš faca. A mi šupci koji vozimo i održavamo jedan isti auto 5, 7 ili 10 godina - mi smo luzeri, naravno...
16.12.2017 | 13:38
smayoo kaže:
S obzirom da nikad ne kupujem nove aute, ja ne vidim problem u tome što se japanci teško prodaju. Kupim ga jeftino, prodam ga jeftino, ako ga uopće prodam.:


Vrijedi tvrdnja, ako ga nađeš jeftinije u usporedbi sa drugim markama, iste klase, slične opreme, km, stanja itd., do 3-4g starosti. A to je teško.

Onaj tko kupi novog japanca, malo će se zahebat kod prodaje. Prije će ga prodat za 10g ili će ga prodat prije ali debelo ispod cijene, što se rijetko događa.
Ja sam svog Avensisa prodavao 2g. Da je bi švabo, prodao bi ga za mjesec dva po cijeni koju sam tražio.
16.12.2017 | 14:03
smayoo kaže:
Pa ne moraš ga održavati. Kupiš ga da se qur... okolo susjedima i kolegama kako si faca koja vozi ______________ (upiši svoju omiljenu preseratorsku marku auta). Dereš ga dok ide i kad se počnu pokazivati posljedice neodržavanja, prodaš ga drugom istom takvom budalašu, samo s manje para, a sebi kupiš opet takav, samo noviji. I onda ispadaš faca. A mi šupci koji vozimo i održavamo jedan isti auto 5, 7 ili 10 godina - mi smo luzeri, naravno...


Ovo su gluposti. Kupim novi auto i vozim ga 10 godina. Do sad sam imao dva auta, jedan je bio malo manje od 8 godina, a ovom edrugome ide 10-a godina. Zašto bi kupovao polovno i svakih 5 godina se maltretirao sa zamjenom?
S drug strane, zašto ga ne bi održabao? Što, ti kupiš polovno i ne održavaš ga pa ga onda prodaš s mišlju kako si ga malo platio, nisi ništa uložio i frknuo si ga.
Ja baš imam mišljenje kako oni koji ne mogu kupiti novi auto onda kupuju po 15 godina stare BMW-e i Mercedese kao bi e mogli qur.... pred susjedima. Recimo BMW 525d 2001 godište, a sića od novaca. Da li misliš kako su za njega djelovi jeftini jer je stari auto?
16.12.2017 | 14:10
moj prvi auto 20 godina star daihatsu applause.
mislim da sam u njega kroz 4, 5 godina ulozio u odrzavanje nekih soma eura. znaci jedan veci servis za neki bmw/audi/sta vec

kakva je to masinica bila, nikada izdao, 16V, leti. bunker abnormalno velik, sva stakla na elektriku, trosio do 9l max.
evo ga jos u kvartu, vozi ga neka zena. '92 godiste auto.


nego nikako da se javi vlasnik izglancane felge
16.12.2017 | 15:18
Brani se šutnjom...
16.12.2017 | 16:16
Haha, evo me, tek sada ovo vidim!

Da, bio sam zaskočen dok sam čistio felge, taman sam našao papirnatu maramicu viška, pa bi bio grijeh ne iskoristiti je za počistiti kočionu prašinu na krakovima, ako se zapusti, onda se zapeče.

Kod mene prolazi samo Alfa i ne vidim uopće neku drugu marku koju bih mogao voziti, bez obzira na novac koji bih imao na raspolaganju. Prije propasti, možda bi kao izbor prošao Saab, on mi je bio dovoljno cool, a od starijih autiju pristao bih recimo na očuvanu Lanciu Deltu Integrale. Sve drugo je meni ili dosadno ili antipatično ili ima neki drugi problem koji neki niti ne primjećuju, ali je meni "big deal".
16.12.2017 | 16:39
Davore, zar čak i Honda? Znam dosta alfista koji kažu da bi, kad ne bi više nijedne Alfe na svijetu ostalo, kupili Hondu.
16.12.2017 | 18:06
Khm.. ja se nedavno vratio na Forestera. Meni leži, te mi je nr.1 . Robustan ,izdržljiv i očekivano žedniji s obzirom na to što daje.
16.12.2017 | 18:48
dpasaric kaže:
Haha, evo me, tek sada ovo vidim!

Da, bio sam zaskočen dok sam čistio felge, taman sam našao papirnatu maramicu viška, pa bi bio grijeh ne iskoristiti je za počistiti kočionu prašinu na krakovima, ako se zapusti, onda se zapeče.

...


Ček malo, kaj ti voziš Alfu GT i kočiš kočnicama?!
16.12.2017 | 23:42
Bertone kaže:
dpasaric kaže:

Da, bio sam zaskočen dok sam čistio felge, taman sam našao papirnatu maramicu viška, pa bi bio grijeh ne iskoristiti je za počistiti kočionu prašinu na krakovima, ako se zapusti, onda se zapeče.
...


Ček malo, kaj ti voziš Alfu GT i kočiš kočnicama?!


Ha, pa nemam regenerativno kočenje kao Rimac! Da, naravno da ima situacija gdje se za kočenje - koriste kočnice, ne možeš sve motorom, mada generalno vozim tako da kočnice malo koristim. Najviše volim "igru ravnoteže" na uzbrdici; volim pogađati u kojem trenu u dolasku na semafor na uzbrdici trebam pustiti gas tako da ovisno o masi auta on stane sam u okviru 2-3 metra do auta ispred, a bez kočenja, stisnem je tek kada auto dođe u ravnotežu i prije nego li bi krenuo unazad. Postao sam dosta dobar u tome u Vukovarskoj na vrhu uzbrdice!

A što se tiče čišćenja felgi, ovisno o tome kakve pločice imaš, toliko se i prljaju felge. Mekane pločice, kakve ja preferiram nažalost imaju tu manu da više prljaju felge, no to je nešto s čime mogu živjeti.
17.12.2017 | 07:36
Ja ne volim takve koji gmize prema semaforu jer se stvara guzva. Kolona se nepotrebno rasteze.
17.12.2017 | 09:22
Ajoooj, krenula sprdnja s Alfistima...
Idemo redom: Anonima Lombarda Fabrica Automobili (aka Lombardijsko dioničko društvo za proizvodnju automobila) je osnovao Nicola Romeo pa je to postalo Alfa Romeo.
Dečki, morate razumjeti da to s Alfistima nije jednostavno. Ne velim da je dijagnoza, samo oni doživljavaju svoj auto drugačije. Kako je jedan od njih svojedobno hiperboliral: alfa ti je ko ženska koja je zgodna i super u krevetu, ali ima težak karakter. Kad te raspiga tolko da bi ju steral u_____________________ (umetni po izboru) onda ju vidiš, padne pomirbeni sex i opet je sve u redu....
Čitah tu da neko spomenul boksere. Moram reći da je to kriva predodžba. Ako govorimo o bokser motorima, samo dvije firme imaju moralno pravo na konotaciju tog tipa: Porsche i Subaru. Time ne tvrdim da nitko osim njih u povijesti nije radio bosker motore (osim Alfe bio je tu i Ferrari testarossa i BB iako su to bili V motori s kutem od 180 stupnjeva, ali ajde, nek budu bokseri za volju raspre i, jasno, i VW).
Alfa ima dva sinonima: redni četverocilindrični motor s twin spark tehnikom (od 1.3 litre do 2 litre obujma) i aluminijskim blokom, a drugi je vječni Busso V6 (koji je postojao u raznim veličinama, od 2.0 do 3.2 litre). I da, ti su motori dovoljan razlog da se zaljubiš u Alfu ako auto ne doživljavaš kao komotniju verziju javnog gradskog prijevoza čija je jedina namjena da te odvede od točke A do B.
Dizeli? Netko ih je tu dosta svisoka proglasio čađarama koje nisu motori dostojni ugradnje, ako sam dobro zapamtio. Alfa 156 iz 1998. je bila prvi velikoserijski auto s common-railom (Toyota je ranije imala u isptivanjima common-rail, ali ga nisu pogurnuli u seriju). Otac modernih dizela je Riccardo Ronolfi koji je izmislio i do serije dotjerao prvo izravno ubrizgavanje (još na Cromi, dvije godine prije audija 100 TDI), a onda i razvio common-rail. Bosch se tek na kraju uključio i doradio sustav za seriju, ali pravo prve ugradnje je dobio Fiat, tj. Alfa 156. Prva A-klasa je bila iduća, ali dobrih pola godine kasnije.
U Alfi se radilo o zajedničkoj obitelji motora obujma 1.9 (četiri cilindra) i 2.4 (pet cilindra) koje su u trenutku predstavljanja 156-ice razvijale: 105 KS i 136 KS. Razvoj tih motora je išao strelovito naprijed. Već nakon godine i pol su snage porasle na 115 i 150 KS, a onda su došle i 4 ventilske glave. 1.9 je skočio na 140 KS (i 320 Nm!), a 2.4 na 175 KS. 156-ica sa tih 175 KS ide ko nuklearka: i danas mislim da je to uz Volvo S60 D5 jedan od najboljih langstreckera ikad: auto ide nezamislivo, nabire u svakoj brzini brzinu kao u slobodnom padu i troši ispod 7 l/100 km.
Tu razvoj motora nije stao: 1.9 je za službu u novoj 159-ki obnovljen i razvija 150 KS, a 2.4 je dignut na okruglih 200 KS. Problem motora je to kaj je 159-ka teška krava pa se ne osjeti koliko je motor dobar, kad šlepa više od 1600 kg mase sa sobom.
No, sad su to već stari motori pa znamo i koliko su (ne)kvalitetno napravljeni. Uz manjkavo i povremeno održavanje ti motori rade >500.000 km bez ikakvih generalki. Ja još uvijek nisam vidio TDI koji je odradio toliko km bez promjene bregaste i još nekih dijelova.
Nakon ovih afirmativnih redaka vrijeme je i za tamnu stranu. Alfa je nakon zlatnih 70-ih potpala pod vlasništvo Fiata i od onda je stalno na rubu opstanka/propasti. Bilo je zlatnih trenutaka, recimo početak tisućljeća kad je 156-ica napravila čuda (tih je godina jedan od direktora Fiata u Ženevi priznao: da mi je netko prije par godina rekao da će danas Alfa biti jedini profitablni dio Fiata, zatvorio bi ga u ludnicu da mu se ne smije cijeli svijet), ali generalno je Alfa ovisila o milosti Torina koji, i to se mora reći, češće nije znao što bi s Alfom (i u još većoj mjeri s Lanciom, ali to je drugi par rukava), nego što je imao neku dugoročnu strategiju za nju.
Pa tako povijest pamti projekt Alfe i Nissana koji nam je podario Arnu. Čovjek bi pomislio, japanci i talijani rade auto, to će biti najbolji auto na svijetu; talijani odrade konceptualni razvoj i dizajn, a japanci ga proizvode da nema problema s njim? E pa krivo, Nissan je odradio dizajn i razvoj, a onda je Alfa proizvodila Arnu...! Davore, i ti moraš priznati da je to jedan od najgorih proizvoda u povijesti auto industrije, jer je baš sve od samih početaka bilo krivo zamišljeno, loše provedeno i još gore realizirano.
Kako je Alfa i tih godina bila na rubu opstanka, kupovali su čelik koji je bio najjeftiniji moguć, od Rusa (tada soc. lager, željezna zavjesa itd.) bez ikakve mogućnosti nadzora nad kvalitetom. Ruje im isporučivali najgore što su imali i ti su auti hrđali kao i yugo (tko nije yugo u roku od 6 mjeseci bitumeniziral od dolje, za godinu-dvije je već auto bil dolje trul). Iz tog doba je ona tužna istina: u tihim ljetnim noćima se čuje kako Alfe hrđaju... (koja vrijedi i za Lancije tog doba, da ne bude zabune, iz istih razloga. Za fiatima nitko ne žali).
Početkom tisućljeća je auto industrija još uvijek pokušavala proizvesti najbolje aute koje zna i može pa su tako i alfe iz tog doba dobro zaštićene od hrđe i s njima nema generalno tih problema. Motori su pouzdani (iako benzinci žedni), ali slaba točka je ovjes. Filigranski napravljena ramena su potrošna roba pa ako Davor smije priznati, neka kaže koliko mu traju ramena na GT-u (koji koristi platformu 156-ice). Ja imam podatke da po lošim cestama i s jačim motorom zamjene budu potrebne u rasponu od 30-50 tisuća km.
Struja je na tim autima oduvijek bila problematična. Najčešće na razini konektora i mehaničkih spojeva pa se s vremenom pale lampice bez veze i potrebe, ali auto u pravilu ide.
Posebna su priča varijatori faze na obitelji twin spark motora (od osnovnog 1.4 koji je išao u 145/146 sve do 2.0) koji crkavaju kao na bonove. I opet govorimo o 30-50 tisuća km životnog vijeka, no to je sve skupa više na razini neugodnosti, nego nekog izraženog troška jer nisu skupi. I da, kad on i krepa, motor i dalje radi, samo je bučniji u praznom hodu i slabije vuče i više troši u vožnji.
I tako bi se moglo o alfama u nedogled. Davor zna i za farove koji s vremenom propuste vlagu pa se magle iznutra i slične sitnice koje su sinomin za posjedovanje alfe. Naličje su vozna svojstva, izravan upravljač, zvuk motora koji su ipak nekim brendovima nedostižni i koji čine vožnju alfe izrazito ugodnim iskustvom.
Na kraju samo treba priznati (a to je nešto što Alfiste izrazito rijetko i nevoljko čine) da se iste kvalitete mogu naći i kod nekih drugih brendova u istim ili većim količinama, po sličnim ili nižim cijenama i uz odsustvo ovih pratećih problema koje Alfisti eufemiziraju u šarm. I upravo zato je Alfa stalno na rubu preživljavanja. Nikad nije napravljen iskorak u nekom smjeru koji bi Alfu pozicionirao kao THE vozački auto dobrog izgleda s kojim nikad nema problema ili kao THE lijepi auto koji je nešto, nego je uvijek u nekom međuprostoru.
Javna je tajna da je VW godinama želio kupiti Alfu i da Seat pokušava biti Alfa. Niti jedno, niti drugo nije uspjelo. I upravo taj neuspjeh Seata da postane mediteranska alfa pokazuje da je Alfa ipak na neki način posebna i poželjna. I ako joj sad krene zbog ovog odvratnog Stelvia (jer svi sad proizvode i nude SUV-ove, pa ih onda i ljudi kupuju, a ne po meni da ih i traže) to će biti krajnji dokaz, Davore bez uvrede, da je ovaj hype Alfista ipak umjetan..
17.12.2017 | 09:28
dpasaric kaže:

A što se tiče čišćenja felgi, ovisno o tome kakve pločice imaš, toliko se i prljaju felge. Mekane pločice, kakve ja preferiram nažalost imaju tu manu da više prljaju felge, no to je nešto s čime mogu živjeti.


Kaj ti koristiš? Ja sam ipak zaključil da može pričati tko što hoće, Ate je Ate. Ne cvili nikad, trajnost vrlo dobra, koči uvijek pouzdano pri svim uvjetima i temeperaturama. Ali da, traži redovito pranje felgi, jer se dosta praši...
17.12.2017 | 19:19
Djuro genijalac kaže:
dpasaric kaže:

A što se tiče čišćenja felgi, ovisno o tome kakve pločice imaš, toliko se i prljaju felge. Mekane pločice, kakve ja preferiram nažalost imaju tu manu da više prljaju felge, no to je nešto s čime mogu živjeti.


Kaj ti koristiš? Ja sam ipak zaključil da može pričati tko što hoće, Ate je Ate. Ne cvili nikad, trajnost vrlo dobra, koči uvijek pouzdano pri svim uvjetima i temeperaturama. Ali da, traži redovito pranje felgi, jer se dosta praši...


Da, ATE se pokazao kao daleko najbolji od ovoga što se sada nudi u nekoj normalnoj klasi, njih imam na 156 i na GT. Samo na crvenoj imam Mintex racing pločice.
17.12.2017 | 19:39
Vidi se tko je ovdje bio urednik jednog auto magazina...

Sve što je Siniša rekao stoji, nemam mnogo za dodati. Arna je bila "kopile", nitko od alfista je niti ne spominje kao Alfu, tek propali pokušaj suradnje s Japancima, mislim da sam sve skupa jednom vidio jednu na cesti. Od nove generacije, opet se slažem da je Stelvio ne-Alfa, podilaženje segmentu razmaženog visokog staleža koje klince po gradskoj gužvi vozi u školu džipovima. Iako je auto kao auto odlično složen (imali smo demo vožnju kod koncesionara) za mene to nije Alfa u onom pravom smislu i nikada je ne bih kupio vlastitim novcem, čak i da se nekim čudom obogatim. Giulija već jest Alfa, pogotovo je QV dramatična, ali ono što joj zamjeram jest što je dizajnom neoriginalna i dosadna, izgleda germanofilski bljutavo, poput nekog BMW-a ili Audija. Tu se opet vidi kako su se pokušali dodvoriti toj skupini kupaca limuzina. Iz trenutne ponude meni su ok tek 4C i 8C, a to su pak vrlo skupe igračke.

Što se tiče održavanja, ti auti su sjajni (pogotovo common-rail JTD) ako ih prije u rukama nije imao netko tko ih je zanemarivao ili nestručno popravljao. Ja već drugu godinu "čistim" gluposti prošlog vlasnika, jednu po jednu, a pređene kilometraže govore za sebe (248.400 km i 291.000 km). Što se tiče vilica, nije to tako strašno, mislim da to uvelike ovisi o tipu kotača i ceste na kojoj se vozi. Npr. na GTV sam prednje vilice prvi put mijenjao na okruglo 100.000, a vozi se na 19". Na 156 i GT su mi isto izdržale 70-100. Naravno, ovisi opet koje... TRW su ok, neki drugi brandovi propadnu i za samo 20-ak tisuća.

Ne kažem da ne postoje druge marke automobila koji mogu ponuditi ista ili bolja vozna svojstva, daleko od toga, ali ono što ja volim je omjer cijene, performansi i stila koji Alfa ima - i to je teško kopirati.
17.12.2017 | 20:47
Moja najozbiljnija zamjerka Alfama je - da su grozno neudobne.
17.12.2017 | 21:54
dpasaric kaže:

Ne kažem da ne postoje druge marke automobila koji mogu ponuditi ista ili bolja vozna svojstva, daleko od toga, ali ono što ja volim je omjer cijene, performansi i stila koji Alfa ima - i to je teško kopirati.


Ovo govoriš o rabljenim primjercima, jer nove su upravo bezobrazno skupe, posebno kad uzmeš u obzir gubitak vrijednosti kojima su izložene. Mene upravo ta cijena odbija u širokom luku; ti auti, uza sve neprijeporne kvalitete koje imaju, NE VRIJEDE te novce.
I da, 'ajmo odmah preskočiti usporedbe a Audijem i slično, jer je to tek primjer vrhunske prevare.

A ovo kaj veli Emil, to je stvar očekivanja. Ako hoćeš kroz zavoj bez naginjanja, onda je ovjes tvrd. Tu nema majci. Posebno ako je auto debelo krme kao 159-ka pa je onda i stabilizator našpanan da se auto ne naginje, a u uskim zavojima onda imaš ozbiljnih problema s trakcijom...

Tu do izražaja dođe subaru s bokser motorom: nisko težište i pogon na sve kotače pa je i ovjes neočekivano udoban, čak i za modele koji su naglašeno sportskog karaktera.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 11 sati
  • Yonkis: Kradljivci našli nov način krađe Apple proizvoda [link]
  • zoranowsky: Al me ložite :)
  • Yonkis: zoranowsky - kako reče jedan korisnik M1Pro-a: I think the sweet spot is M2 Pro as of right now. I really don't see a reason to get M3 Pro - it has lower memory bandwidth, less P-cores , and it costs more. But if you're on M1 Pro... Just don't upgrade, there is no point.
  • accom: [link]
  • accom: @zoranowsky, u krivu sam
  • accom: Mislim, da je baš M2Pro najslabiji od svih M Pro procesora, sa više energy efficiency jezgri...
  • accom: Ako često obradjuješ video, onda pro. Sam bi preferirao novije gen. CPU.
  • accom: [link]
  • accom: @zoranowsky Za sve DTP programe dosta ti je air:
  • kupus: protonvpn na 3 dolara mjesečno
  • drlovric: [link]
  • drlovric: Jako zanimljiva i pregledna lista korisnih Mac aplikacija.
  • zoranowsky: Znam, u pravu si. Imam thunderbolt 27
  • drlovric: Ako imas vanjski monitor u svakodnevnom radu, uzmi 14". Ja sam pogrijesio sa 16". Ogroman je to laptop :)
  • zoranowsky: Dilema je taj M2Pro ili odriješiti kesu i uzeti M4Pro ali s 14" ekranom (24GB/1TB)
  • zoranowsky: @accom - Affinity, Adobe CC, DaVinci Resolve. Imam trenutno 512GB u 2 MBPro-a tak da sam se navikao.
  • drlovric: Ja imam MBP sa 512 MB, nemam problem sa prostorom. Oko 300GB je puno mozda.
  • accom: @zoranowsky Sve ovisi o tome, što želiš radit s njim.
  • zoranowsky: Nije jedini stroj, to je neka donja granica, za sve ostalo imam externe ssd-e i synology
  • Yonkis: Ne nađoh jeftiniju cijenu (u RH) od toga.. A hoće li ti 512 biti dovoljno?
  • zoranowsky: Zaboravih napisati, trenutno je u HGShopu na akciji
  • zoranowsky: Jel se isplati uzeti MBPro M2pro 16" 16/512 za 2100eur?
  • gladhr2: zna netko neko rjesenje?
  • gladhr2: [link] problem sa bluetoothom i 4. uređajem :D
  • JOHN: Hvala na info
  • Yonkis: Imaš na adidas.hr ali do 28.11 stoga požuri
  • stefanjos: affinity je na 50%
  • JOHN: Ja jučer u CCOne kupio kćeri tenisice. Bile su čitavih 20% na akciji. :) Takva akcija je ustvari neka uobičajena koja se pojavi gotovo svaki mjesec tako da i ovaj put teški bulšit..
  • drlovric: Imal kakvih Black Friday popusta? :) Neko vidio nesto zanimljivo?
  • ^SuperUnknown^: Jel to samo meni potrgan layout Oglasnika? :)
  • smayoo: Nije to baš besplatan način. To sve tako radi kako si opisao, ali windowsi te upozoravaju da nisu aktivirani
  • ping: @VanjusOS ima. Downloadiraj DEMO version parallelsa za M procesrore. To će ti downloadirati windows for arm kao .iso file. Instaliraj UTM virtual machine i windowse koje si skinuo.
  • JOHN: izuzev telekom operatera i sl.
  • JOHN: to je sve ilegala
  • JOHN: Pazite se skime imate aranžamne
  • JOHN: Čini se da više neće biti IPTVa, za đabalesku ili ga više uopće neće biti u ponudi.
  • smayoo: [link]
  • stefanjos: podsjetnik svim dobrim ljudima za iparty :)
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Maxxy, VanjusOS, velejaj, Zdravac, Anonimci (735)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.48 Seconds

Provided by iJoomla SEO