19.12.2017 | 19:56
Djuro genijalac kaže:
Evo, par pitanja za tebe: znaš li na pamet kako je izgledala druga generacija seat ibize?
Kao golf. Ružnjikavo, golfasto...
Po čemu pamtiš peugeot 309?
Po tranzistorskom varijatoru brzine ventilatora kabine koji je crkavao uvijek zimi. Tranzistori su bili oni neki kojih se moglo kupiti u Trstu kantu za 10.000 lira.
Solidno sam na tome bio zaradio...
Ako se dobro sjećam, izmjenjivač topline je isto znao procuriti vruću vodu (rashladni gel) iz motora u kabinu. Poplava po podu je bila manji problem od gubitka rashladne tekućine...
Koji detalj BMW-a serije 3 linije E36 te danas uzbuđuje?
Zadnji pogon. To me uvijek uzbuđuje jer nisam navikao voziti aute sa zadnjim pogonom pa ih hvatam po zavojima i onda se vidno uzbudim što se manifestira tako da cijelom Münchenu i okolici spominjem familiju...
Što te privuklo na nissan almeri?
Er... ništa?
Kako bi za x godina (ne znam dob, ne zamjeri) sinu/unuku opisao fiat tipo i zašto je taj auto bio poseban kad se pojavio?
Sine, to je bio prvi Trabant zapadne autoindustrije. Imao je plastična peta vrata. Ako si ih ostavio dulje vremena otvorena na ljetnom suncu, a Tipo ti je bio neke tamnije boje, onda bi se malo izvitoperila i više se ne bi zatvarala kako treba.
Ako si kupio onu "e" verziju, to "e" na njoj nije označavalo "elektroničko ubrizgavanje goriva" (kao "einspritz" na Audijima tih godina), nego "electronic", to jest da sva elektrika ide preko tzv. "centraline". A to ti je značilo da ti se vozački prozor automatski spuštao kad bi uključio brisače na najbrže, ali samo kad pada jaka kiša...