alfisti :D
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

alfisti :D


19.12.2017 | 17:33
JOHN kaže:
Djuro genijalac fakat si zabrijao na klasiku pa se malo gubiš. Bez ikakve zamjerke, nebi se ni ja bunio popunit garažu s par klasika, al dominatno bi bilo 21st. Kao što se kaže, o ukusima se ne raspravlja. Al reč da se štanca bezlična konfekcija! Možeš mi navest godinu od kad je to po tebi nastupilo?


John imaš potpuno pravo. I sad se rade dobra i lijepa auta.
19.12.2017 | 17:55
zabac kaže:
DB5 moj faborit.


Ako se možemo razbacivat onda bi nekako kroz tjedan vozio:
-DB4-6, mada bi 4 bio favorit
-MB 300SL gullwing
-Bugatti Type 57SC Atlantic
-Jaguar XK120
-Shelby Cobra
-Talbot-Lago T150 CSS

A da moram baš jednog odabrat, onda MB 300SL Gullwing.
19.12.2017 | 18:46
JOHN kaže:
Djuro genijalac fakat si zabrijao na klasiku pa se malo gubiš. Bez ikakve zamjerke, nebi se ni ja bunio popunit garažu s par klasika, al dominatno bi bilo 21st. Kao što se kaže, o ukusima se ne raspravlja. Al reč da se štanca bezlična konfekcija! Možeš mi navest godinu od kad je to po tebi nastupilo?

To je neizostavna posljedica globalizacije kad se radi auto koji se mora dopasti svima pa završiš s dizajnom koji je najmanje ODBOJAN svima, jer nikad svima ne možeš ugoditi.

Evo, par pitanja za tebe: znaš li na pamet kako je izgledala druga generacija seat ibize? Po čemu pamtiš peugeot 309? Koji detalj BMW-a serije 3 linije E36 te danas uzbuđuje? Što te privuklo na nissan almeri? Kako bi za x godina (ne znam dob, ne zamjeri) sinu/unuku opisao fiat tipo i zašto je taj auto bio poseban kad se pojavio?
Auto industrija ide postojano u smjeru industrije bijele tehnike. Koju perilicu imaš doma?
Errrr, bijelu...? Auto će trajati koliko bude jamstvo, a onda kupi novi...
Sve ide u tom smjeru; danas se može napraviti auto koji traje koliko hoćeš. 'Ali, to je loše za biznis' kaže Carlos Ghosn (Renault-Nissan-Mitsubishi), pa tako posredno priznaje da se danas auti konstruiraju s programiranim kvarenjem...
19.12.2017 | 19:00
JOHN kaže:
zabac kaže:
DB5 moj faborit.


Ako se možemo razbacivat onda bi nekako kroz tjedan vozio:
-DB4-6, mada bi 4 bio favorit
-MB 300SL gullwing
-Bugatti Type 57SC Atlantic
-Jaguar XK120
-Shelby Cobra
-Talbot-Lago T150 CSS

A da moram baš jednog odabrat, onda MB 300SL Gullwing.


Dojmljiva lista.

Dodao bih:
- Jaguar E-type
- Lancia Fulvia
- Ferrari 250 GTO
- Porsche 911 RS 2.7 (ducktail, 1973.)
- Peugeot 205
- Peugeot 406 coupe (oba djelo velikog Pininfarine)
- već spomenuta alfa GT junior (Bertoneova)
- Lamborghini Miura
- Alpine A110 (klasik, iako ovaj novi djeluje vrlo upečatljivo baš zbog dobrog retrodizajna)
- Lancia Stratos
- Lancia 037
Svi astoni zagato (by superleggera)
- Subaru impreza GC8
- Volvo C30 (kao primjer modernog auta koji se izdvaja iz mase)
- Mercedes SL Pagoda
- Mercedes SL (R129)
- McLaren F1
- Ford RS200
19.12.2017 | 19:56
Djuro genijalac kaže:
Evo, par pitanja za tebe: znaš li na pamet kako je izgledala druga generacija seat ibize?


Kao golf. Ružnjikavo, golfasto...


Po čemu pamtiš peugeot 309?


Po tranzistorskom varijatoru brzine ventilatora kabine koji je crkavao uvijek zimi. Tranzistori su bili oni neki kojih se moglo kupiti u Trstu kantu za 10.000 lira. Solidno sam na tome bio zaradio...

Ako se dobro sjećam, izmjenjivač topline je isto znao procuriti vruću vodu (rashladni gel) iz motora u kabinu. Poplava po podu je bila manji problem od gubitka rashladne tekućine...

Koji detalj BMW-a serije 3 linije E36 te danas uzbuđuje?


Zadnji pogon. To me uvijek uzbuđuje jer nisam navikao voziti aute sa zadnjim pogonom pa ih hvatam po zavojima i onda se vidno uzbudim što se manifestira tako da cijelom Münchenu i okolici spominjem familiju...

Što te privuklo na nissan almeri?


Er... ništa?

Kako bi za x godina (ne znam dob, ne zamjeri) sinu/unuku opisao fiat tipo i zašto je taj auto bio poseban kad se pojavio?


Sine, to je bio prvi Trabant zapadne autoindustrije. Imao je plastična peta vrata. Ako si ih ostavio dulje vremena otvorena na ljetnom suncu, a Tipo ti je bio neke tamnije boje, onda bi se malo izvitoperila i više se ne bi zatvarala kako treba.

Ako si kupio onu "e" verziju, to "e" na njoj nije označavalo "elektroničko ubrizgavanje goriva" (kao "einspritz" na Audijima tih godina), nego "electronic", to jest da sva elektrika ide preko tzv. "centraline". A to ti je značilo da ti se vozački prozor automatski spuštao kad bi uključio brisače na najbrže, ali samo kad pada jaka kiša...
19.12.2017 | 21:54
Razmišljam sada koliko puta sam ostao na cesti, a da nije u pitanju bio sudar... zapravo samo jednom i to s novim japanskim džipom, Nissan X-Trail pod jamstvom. Dakle, moja ljubav prema japanskim autima je ograničena jer koliko god imao problema s talijanskim i francuskim autima, uvijek sam s njima nekako došao doma, nisam ostao uz cestu.

I neću muljati da nisam imao problema s Alfama na cesti, ali uvijek sam se uspio dovući doma bez obzira na kvar: jednom mi je u Trstu počela krepavati bobina na 33-ici staroj 18 godina, ipak, na visokim okretajima je radila i stigao sam doma, jednom mi je u Gorskom kotaru riknuo alternator na 156-ici staroj 17 godina, srećom akumulator je bio dovoljno jak da s ugašenim svjetlima dođem doma (bio je dan). Jednom mi je otišao cilindar kvačila na 156-ici i morao sam dokupiti ulja na pumpi i dosipavati da bih stigao doma. Jednom mi se potpuno raspao cilindar kvačila na Sportwagonu (na oko 270.000 km), pa sam na silu ubacio u drugu i tako došao do servisa. Jednom se zablokirao EGR i nije mogla upaliti, pa smo je povukli i tako upalili i došao sam do servisa. Jednom mi se uprljalo tijelo gasa na GTV i gasila se na niskim okretajima, držao sam je na gasu i došao doma. Sveukupno, za moj račun to su vrlo pouzdani auti (pogotovo jer nikada nisam bio prvi vlasnik i uvijek sam ih kupovao s gomilom km).

No, to ionako kod Alfe nije prva stvar koja ti padne na pamet, jednostavno računaš da su to auti koji se voze "malo angažiranije" i traže više brige i održavanja, da nisu tek A do B prometala, nego velika ljubav auto-entuzijasta, ali u konačnici užitak koji pružaju kada su ispravne nadoknadi svo to vrijeme utrošeno na popravke i održavanje.
19.12.2017 | 22:16
Kad si rekao da si se nekako dovukao do doma, to znaci 10, 20, 100 ili 500km?
Ja ako odem 1500km od doma rado bi se i vratiti.
19.12.2017 | 23:38
zabac kaže:
Kad si rekao da si se nekako dovukao do doma, to znaci 10, 20, 100 ili 500km?
Ja ako odem 1500km od doma rado bi se i vratiti.


Bilo je svega... većinom udaljenosti do 200 km, ali evo, sjetio sam se - otišao mi je i senzor radilice na oko 240.000 km u Austriji na putu prema Pragu, kvaka je onda samo kada ga jednom upališ, da ne gasiš stroj. Došao sam u Prag normalno, a onda za nazad nisam gasio auto sve od Praga do Rijeke, 9 sati vožnje, super je vožnja bila!
20.12.2017 | 07:12
dpasaric kaže:
Razmišljam sada koliko puta sam ostao na cesti, a da nije u pitanju bio sudar... zapravo samo jednom i to s novim japanskim džipom, Nissan X-Trail pod jamstvom. Dakle, moja ljubav prema japanskim autima je ograničena jer koliko god imao problema s talijanskim i francuskim autima, uvijek sam s njima nekako došao doma, nisam ostao uz cestu.

I neću muljati da nisam imao problema s Alfama na cesti, ali uvijek sam se uspio dovući doma bez obzira na kvar: jednom mi je u Trstu počela krepavati bobina na 33-ici staroj 18 godina, ipak, na visokim okretajima je radila i stigao sam doma, jednom mi je u Gorskom kotaru riknuo alternator na 156-ici staroj 17 godina, srećom akumulator je bio dovoljno jak da s ugašenim svjetlima dođem doma (bio je dan). Jednom mi je otišao cilindar kvačila na 156-ici i morao sam dokupiti ulja na pumpi i dosipavati da bih stigao doma. Jednom mi se potpuno raspao cilindar kvačila na Sportwagonu (na oko 270.000 km), pa sam na silu ubacio u drugu i tako došao do servisa. Jednom se zablokirao EGR i nije mogla upaliti, pa smo je povukli i tako upalili i došao sam do servisa. Jednom mi se uprljalo tijelo gasa na GTV i gasila se na niskim okretajima, držao sam je na gasu i došao doma. Sveukupno, za moj račun to su vrlo pouzdani auti (pogotovo jer nikada nisam bio prvi vlasnik i uvijek sam ih kupovao s gomilom km).

No, to ionako kod Alfe nije prva stvar koja ti padne na pamet, jednostavno računaš da su to auti koji se voze "malo angažiranije" i traže više brige i održavanja, da nisu tek A do B prometala, nego velika ljubav auto-entuzijasta, ali u konačnici užitak koji pružaju kada su ispravne nadoknadi svo to vrijeme utrošeno na popravke i održavanje.


Evo, ja u svim već nabrojanim Golfovima nisam ni jedanput stao da sam morao nešto improvizirati da bi spoijo A sa B. Samo jedanput mi je jedna 3- ca zakazala u Udinama i morao sam zvati servisera da mi je popravi, neka glupost sa elektronikom, neki šteker se izvukao.

4-vrtica je bila smeče samo takvo, ali ni ona nije nikad stala na putu, osim jedanput kad mi je nestalo goriva.

Ali slažem se s Davorom, Alfa se treba voziti, a Golf te vozi.
20.12.2017 | 10:14
Iako je tema alfisti prekršit ću pravilo
Pumpa od vode na E36, 1.8 ( mislim da sam ja kriv jer sam pretjerao s antifizom) al se poslije i sama od sebe zabrtvila, tako vozio do Njemačke s kantom destilirane vode, nije trebalo. Doživio prometnu s njim spucao me tip s 2.8 promila
http://
Untitled by Branko Čović, on Flickr
M3 E36 prva serija, predobar, nikad kvara nisam imao. ( 5-6 god) također sudar, spucao me autobus otraga, zarotirao me na drugu traku, da mi me ovaj crveni pogodio sprijeda i vratio me natrag 10-ak metara
http://
P9260445 by Branko Čović, on Flickr
sad vozim multivana T4, jednom ERG se začepio, climatronic mu ne radi baš najbolje.
20.12.2017 | 23:21
Ufff, ovo su ružni sudari bili. Nadam se da si ti prošao bez većih ozlijeda. I nadam se da taj debil s 2.8 promila više nije na cesti.
21.12.2017 | 11:35
U prvom sam razbio jagodičnu kost ( zabio sam se u haubu) , u drugom samo par tupih udaraca.
Zanimljivo kod oba slučaja, iskrivljuje se istina. Prvi je izbjegavao poziv na sud, a drugi je dao sudu izjavu da je vozio autobus kojem nije radio tahograf, i abs mu je tada otkazao te da se na tom mjestu par dana prije prevrnuo šleper pun sojina ulja, te je zbog toga došlo to proklizavanja, svoju brzinu uopće nije spominjao.
Ma užas....
23.12.2017 | 08:03
Dobro si prošo, po slikama to izgleda kao da su te morali rezati van.
05.03.2019 | 10:37
Zagreb danas. Još uvijek u šoku.

vjerovaliiline.jpeg
05.03.2019 | 15:39
Eto. Da sam jučer umro, mislio bi da je nemoguće...
05.03.2019 | 19:41
S ovim se sprda cijela Imotska krajina. Misle da nije čist u glavi, ili, ako ga poznaju, brane tvrdnjom da ima dijagnozu....
05.03.2019 | 20:35
Ima u Imotskom i jedna crna GTV. Dosta redovito se čujemo. Da, svi misle da je crna ovca.
05.03.2019 | 20:49
dpasaric kaže:
Ima u Imotskom i jedna crna GTV. Dosta redovito se čujemo. Da, svi misle da je crna ovca.


Ček, jel ova tema o alfistama ili antifašistima...ak je ovo drugo, teško buš to našao u Imotskom
Sorry na off-topicu, al mi je to palo na pamet iz "zeke" i ne bi volio da ode gdje ne triba Nije nikakav problem ovaj post obrisati
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 11 sati
  • Yonkis: Kradljivci našli nov način krađe Apple proizvoda [link]
  • zoranowsky: Al me ložite :)
  • Yonkis: zoranowsky - kako reče jedan korisnik M1Pro-a: I think the sweet spot is M2 Pro as of right now. I really don't see a reason to get M3 Pro - it has lower memory bandwidth, less P-cores , and it costs more. But if you're on M1 Pro... Just don't upgrade, there is no point.
  • accom: [link]
  • accom: @zoranowsky, u krivu sam
  • accom: Mislim, da je baš M2Pro najslabiji od svih M Pro procesora, sa više energy efficiency jezgri...
  • accom: Ako često obradjuješ video, onda pro. Sam bi preferirao novije gen. CPU.
  • accom: [link]
  • accom: @zoranowsky Za sve DTP programe dosta ti je air:
  • kupus: protonvpn na 3 dolara mjesečno
  • drlovric: [link]
  • drlovric: Jako zanimljiva i pregledna lista korisnih Mac aplikacija.
  • zoranowsky: Znam, u pravu si. Imam thunderbolt 27
  • drlovric: Ako imas vanjski monitor u svakodnevnom radu, uzmi 14". Ja sam pogrijesio sa 16". Ogroman je to laptop :)
  • zoranowsky: Dilema je taj M2Pro ili odriješiti kesu i uzeti M4Pro ali s 14" ekranom (24GB/1TB)
  • zoranowsky: @accom - Affinity, Adobe CC, DaVinci Resolve. Imam trenutno 512GB u 2 MBPro-a tak da sam se navikao.
  • drlovric: Ja imam MBP sa 512 MB, nemam problem sa prostorom. Oko 300GB je puno mozda.
  • accom: @zoranowsky Sve ovisi o tome, što želiš radit s njim.
  • zoranowsky: Nije jedini stroj, to je neka donja granica, za sve ostalo imam externe ssd-e i synology
  • Yonkis: Ne nađoh jeftiniju cijenu (u RH) od toga.. A hoće li ti 512 biti dovoljno?
  • zoranowsky: Zaboravih napisati, trenutno je u HGShopu na akciji
  • zoranowsky: Jel se isplati uzeti MBPro M2pro 16" 16/512 za 2100eur?
  • gladhr2: zna netko neko rjesenje?
  • gladhr2: [link] problem sa bluetoothom i 4. uređajem :D
  • JOHN: Hvala na info
  • Yonkis: Imaš na adidas.hr ali do 28.11 stoga požuri
  • stefanjos: affinity je na 50%
  • JOHN: Ja jučer u CCOne kupio kćeri tenisice. Bile su čitavih 20% na akciji. :) Takva akcija je ustvari neka uobičajena koja se pojavi gotovo svaki mjesec tako da i ovaj put teški bulšit..
  • drlovric: Imal kakvih Black Friday popusta? :) Neko vidio nesto zanimljivo?
  • ^SuperUnknown^: Jel to samo meni potrgan layout Oglasnika? :)
  • smayoo: Nije to baš besplatan način. To sve tako radi kako si opisao, ali windowsi te upozoravaju da nisu aktivirani
  • ping: @VanjusOS ima. Downloadiraj DEMO version parallelsa za M procesrore. To će ti downloadirati windows for arm kao .iso file. Instaliraj UTM virtual machine i windowse koje si skinuo.
  • JOHN: izuzev telekom operatera i sl.
  • JOHN: to je sve ilegala
  • JOHN: Pazite se skime imate aranžamne
  • JOHN: Čini se da više neće biti IPTVa, za đabalesku ili ga više uopće neće biti u ponudi.
  • smayoo: [link]
  • stefanjos: podsjetnik svim dobrim ljudima za iparty :)
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.13 Seconds

Provided by iJoomla SEO