Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


15.06.2022 | 06:31
dpasaric kaže:

Gdje ćeš servisirati Lotus?

Znatiželjan sam zašto Lotus, a ne Alfa 4C, što je presudilo?


Nemam pojma gdje ću ga servisirati, nije auto nešto osobito kompliciran

Alfa 4C mi nije ni pala na pamet. Jučer sam pogledao kako im se kreću cijene i najjeftinija je bila barem dvostruko skuplja od ovog, a sumnjam da je toliko zabavna.
15.06.2022 | 07:06
Glede mjenjača. Veliš da 3-4 ide dobro, a ostalo zapinje? Jel lotus ima štangu ili sajle? Naime, ako radi 3-4 to znači da je naprijed-natrag dobro, nije ti dobro ono zakretanje (za 1-2 i 5-R). To bi trebalo pogledati; ako je štanga, mora imati neki među-mehanizam (normalno je motor ispred kabine). Ako su sajle, pogledao bi mehanizam ručice i bužire sajli koji daju preciznost pri promjeni
15.06.2022 | 11:36
korisnik kaže:
dpasaric kaže:

Gdje ćeš servisirati Lotus?

Znatiželjan sam zašto Lotus, a ne Alfa 4C, što je presudilo?


Nemam pojma gdje ću ga servisirati, nije auto nešto osobito kompliciran

Alfa 4C mi nije ni pala na pamet. Jučer sam pogledao kako im se kreću cijene i najjeftinija je bila barem dvostruko skuplja od ovog, a sumnjam da je toliko zabavna.


4C je nešto brža (i meni ljepša), ali složit ću se da sigurno nije dvostruko zabavna, to su vrlo slični auti konceptualno i u vožnji. Ako si Lotus dobio u pola te cijene to je super kupovina, ja sam nekako živio u uvjerenju da su slične cijene.
15.06.2022 | 12:17
Djuro genijalac kaže:
Glede mjenjača. Veliš da 3-4 ide dobro, a ostalo zapinje? Jel lotus ima štangu ili sajle? Naime, ako radi 3-4 to znači da je naprijed-natrag dobro, nije ti dobro ono zakretanje (za 1-2 i 5-R). To bi trebalo pogledati; ako je štanga, mora imati neki među-mehanizam (normalno je motor ispred kabine). Ako su sajle, pogledao bi mehanizam ručice i bužire sajli koji daju preciznost pri promjeni


Postoje 3rd party kitovi koji to rješavaju, nije riječ samo o godinama i habanju. Kreće od 500GBP pa ću za sad tolerirati

U odnosu na 4C ima tu treću pedalu koju volim, atmo motor i još je više spartanski auto. Auto je inače star 21 godinu samo godine dobro nosi, a i cijenu dobro drži. Uvoz je bio jako jeftin zbog male mase i malog CO2.
16.06.2022 | 16:02
Evo, da se i ja pohvalim...

Projekt B16A2 swap je završen. Sve radi i sve je funkcionalno. Prošli put kad sam postal auto nije imal servo, jer pumpa od D serije ne paše na B seriju. Rješenje? Pumpa od integre type R. Naručio ju s eBaya, zajedno s lajtungom. I jasno, švabo me za_ebo. Lajtung je od RHD verzije. Fiksni dio koji ide na letvu je drugačiji, fleksibilna cijev je preduga. Otišao u hidrauliku Vep u Vrapču (čarobnjaci, mogu napraviti SVE) i oni napravili cijev kakvu treba.

IMG_5926.jpeg


Pogled na motorni prostor. A ovo je pumpa koja je sad funkcionalna.

IMG_5927.jpeg


I crijevo s nosačem koji sam složio da bude fiksno tj. da ne klopara po motoru.

IMG_5928.jpeg


Auto je opran...

IMG_5929.jpeg


A ovako izgledaju felge. Nadam se da Davor odobrava, ja ju bolje ne mogu uglancati, ne kao on..!

IMG_5930.jpeg


Unutrašnjost je ista kakva je i bila.

IMG_5931.jpeg


I odmah je bilo vrijeme za prvu modifikaciju. Nije mi se sviđalo kako motor skače na svaki dodir gasa ko jarac. Razlog za to je u ovoj špuli zaklopke gasa koja na sebe namata gas sajlu.

B16TB.jpeg


Vidite da je radijus namatanja konstantan, dakle za svaki pomak pedale gasa uvijek je isti kutni zakret zaklopke. Posve nepotrebno, jer je tako teže dozirati gas pri kretanju i pri niskim okretajima. Rješenje? Špula od D serije. Ona ima promjenjivi radijus.

D15TB.jpeg


Kreće s većim (dakle za isti pomak pedale gasa MANJI je kut zakreta leptira), a kako raste zakret tj. pritisak na pedalu gasa sve je veći kut zakreta leptira. I odmah je bolji osjećaj u vožnji. Lakše je krenuti, lakše se vozi s malim gasom, ugodnija je vožnja. Nije mi jasno zašto je na B seriji Honda napravila linearnu špulu, jer je ova progresivna puno ugodnija za vožnju, ali eto, tako je. Čekam još da stignu injektori koji bi trebali biti bolji od ovih (isti tip, ovi su dosta izmučeno izgledali), iako i s njima motor radi jako dobro.
16.06.2022 | 16:51
A što da ti kažem osim da ti malo zavidim što imaš znanje i prostor za igranje
16.06.2022 | 17:44
Meni bi sad bilo žao taj auto voziti po cesti. Počupao bi si kosu od muke da mi se golub posere na njega, a kamoli da ga negdje ogrebem...
16.06.2022 | 18:55
smayoo kaže:
... Počupao bi si kosu od muke da mi se golub posere na njega,...


Golub je mila majka, obitelj svraka je problem (slika je u spoileru, gadljivi neka ne otvaraju )

Friško opran, 15-20 minuta kasnije

:pinch: Upozorenje: Spoiler!
16.06.2022 | 19:17
Ma nije auto niš posebno, kaj vam je... Ščehan je otraga, prijašnjeg vlasnika je sustigla tuča pa ima tragova i od nje.. Ovo je samo mod fotke 'za oglas rabljenog' na ajfonu koji to popegla, izravna boje i auto izgleda novi... Njegov je motor trebal generalku. Generalka košta cca isto i na bezveznom i na motoru koji nešto vrijedi pa sam išel napraviti generalku na onom koji nešto vrijedi
I to je sve. Osim toga, bio je to lijepi projekt, na njemu sam naučio nešto i tak... Još hoću taj motor ispeglati koliko se da; mehanički je u top stanju, sad bum videl dalje; svjećice su nove (Denso iridium), ostalo sve radi, koliko vidim dobro, ali bi moglo bolje. Prvo idem s tim injektorima, a onda bumo vidli. Mislim da mi je postojeći katalizator usko grlo, i da mi je zadnji lonac zgoril, pa bi to mogao biti idući dio projekta. Imam doma neke ispuhe od kojih bi mogao složiti drugi ispuh... Ti će omogućiti ugradnju stražnjeg stabilizatora, a onda moram zamijeniti i prednji debljim od integre type R, ali da bi ga mogao spojiti mi treba ovjes od pete generacije civica (ovo je šesta) koji čekam da stigne i tak....
Ovo je daily driver auto.
16.06.2022 | 19:58
Gušt je vidjeti rezultate ovolikog truda, Hondica je sada bombon!

P.S.
Felge bi bile super da su ovog dizajna, ali u 17". Onda bi izgledala baš pic-pic. Frend ima crnu Type-R (onaj meni najdraži model s "arrow" kvakama) i ona je na 18", auto je bomba!
17.06.2022 | 09:41
dpasaric kaže:
Gušt je vidjeti rezultate ovolikog truda, Hondica je sada bombon!

P.S.
Felge bi bile super da su ovog dizajna, ali u 17". Onda bi izgledala baš pic-pic.


Ovaj auto ima homologirane dimenzije kotača 175/70R13, 185/60R14, 185/55R15 i 195/50R15. S tim dimenzijama se jako lijepo vozi. Ove felge imaju identične dimenzije kao i tvorničke (ET44 mm, 15Jx6), a gume u 195/50R15 su najjeftinije moguće. Zato je to gore, jer mi je glupo ulagati u veće kotače nepotrebno i da bi istovremeno degradirao vozna svojstva. Ovo je, kako bi Englezi rekli, period correct look... Da idem na 17", gume bi morale biti 205/40R17, a to je već u rangu bandažirane felge... Kakve su nam ceste, bio bi to sulud potez. Netko mi je sugrerirao spuštanje auta, ali ni to mi ne pada na pamet. Ovo je tvornička postavka, a ona je UVIJEK najbolja, tj. najbolji kompromis za svakodnevicu. Bumo vidli s ovim jačim stabilizatorom naprijed i drugim otraga kako će se auto ponašati u zavoju...

dpasaric kaže:
Frend ima crnu Type-R (onaj meni najdraži model s "arrow" kvakama) i ona je na 18", auto je bomba!


To je onda osma generacija, UFO generacija? Ima K20Z4 motor, ne?
18.06.2022 | 23:38
Ma znam sve to i vjerujem da se auto i najbolje ponaša na stock setupu ako nisu rađene i druge prerade, ja samo volim da auto ima "dobre šlapice", pogotovo ako je to posljedica većih kočnica i ostalih modifikacija.

Nešto ovako mi se ne čini pretjerano, a pogotovo ako je od neke zaista lake legure:



Jer npr. moje originalne 17" su jednako teške kao sadašnje OZ u 19", dakle stvar težine je isto relativna.

Ovakva, ne znam točno koja je to generacija:



Takvu vozi Riba, samo njegova nije Type R. To mi je Honda koju bih s guštom i ja vozio!
19.06.2022 | 07:15
dpasaric kaže:
Ma znam sve to i vjerujem da se auto i najbolje ponaša na stock setupu ako nisu rađene i druge prerade, ja samo volim da auto ima "dobre šlapice", pogotovo ako je to posljedica većih kočnica i ostalih modifikacija.

Nešto ovako mi se ne čini pretjerano, a pogotovo ako je od neke zaista lake legure:



Jer npr. moje originalne 17" su jednako teške kao sadašnje OZ u 19", dakle stvar težine je isto relativna.


Da, ne izgleda loše. Ali, ili je vlasnik izvlačio rubove blatobrana, ili ima kameni ovjes da mu guma ne uhvati rub blatpbrana u zavoju kad se auto nagne. Osim mase imaš još jedan bitan detalj: inerciju rotacijskog gibanja. Masa je ista, ali je rastegnuta dalje od središta rotacije i onda je jače izražen efekt žiroskopa (teže je promijeniti smjer što za svakodnevicu i nije neki problem, jer ionako nitko ne vozi na samom limitu svega kao u kvalifikacijama F1), ali se može osjetiti slabije ubrzanje (jer treba to zavrtiti). I opet, ako ne cijediš auto do kraja ni to nije (pre)veliki problem, ali će ti podići potrošnju, a to, uz ove cijene, jest problem. Posebno nakon što si uložio dodatne novce u felge i gume. U svakom slučaju, da, ovo lijepo izgleda, ali ja sam iskreno vrlo zadovoljan time kako izgledaju moje felge s gumama 195/50R15 na stock ovjesu.

dpasaric kaže:

Ovakva, ne znam točno koja je to generacija:



Takvu vozi Riba, samo njegova nije Type R. To mi je Honda koju bih s guštom i ja vozio!


Da, to je osma generacija, UFO. Type R ima K20Z4 motor sa 200 KS. Izvrstan motor, ali je na manjoj cijeni od prethodne iteracije K20A2. Razlika među njima: K20A2 ima gas na sajlu (sedma generacija civica, tzv. kišobrandžija zbog karakteristične ručice mjenjača koja podsjeća na dršku kišobrana i smještena je na središnju konzolu dosta visoko ima analognu električnu mrežu) pa ga je vrlo lako ugraditi u bilo što. Samo prespojiš žice kako treba, dovod goriva preradiš i voila!
K20Z4 ima elektronsku zaklopku gasa jer je predviđen za auto s CANBUS-om pa je to malo veća komplikacija kad se izvadi iz tvorničkog okruženja (iako ne i nerješiva ako znaš).
Na UFO generaciji civica meni se ne sviđa ona instrument ploča sa 3-4 zasebna displeja i pokazivačima i prekidačima na sve strane. Da, znam, imitirali su izgled kokpita lovačkog aviona, ali ja sam konzerva i draži mi je klasični izgled. Recimo, ovako nešto, integra Type R. Da, na slici je RHD verzija, ali sam tražio tvorničku izvedbu, bez drugih volana i koječega što ekipa radi...

honda-integra-type-r-interior.jpeg


Varijacija na temu klasičnog alfinog dalekozora: dva velika analogna pokazivača, uz njih još dva manja i to je to. Drugo ne treba, ovo je čisto i pregledno i IMHO najbolje izgleda. No, svakom njegovo...
10.07.2022 | 08:49
Samo da prijavim razvoj situacije. Imal sam problem s nemirnim praznim hodom (ler-gasom) koji je šetao gore-dolje ili ostajao previsok. Injektori su došli, testirani, rade ko novi (volim Keihin!), zamijenjeni, ali ler-gas nije bio dobar. Nakon malo promišljanja došao do ideje/zaključka tj. retroaktivno ispratio varijeble u ponašanju. Gumice injektora su puštale (tj. vjerojatno samo jedna) pa je tu motor vukao falšni zrak. Ponekad bi bilo ok, ponekad ne (toplinska dilatacija materijala), a siroti ler-ventil je pokušavao to uravnotežiti pa su okretaji šarali gore dolje ili bili samo previsoki.
Iznova sam to sve složio, vrlo pažljivo i sad je ok, ali trebam naručiti nove gumice. Motor sam slagao nanovo od nule (bio je goli blok) i sve brtve, gumice i ostalo su nove korištene (original Honda) i motor je suh kao barut i nema nikakvih problema. Gdje je korišteno rabljeno, tu je bilo sitnih problema.
Motor je odradio dosad cca 900 km. Potrošnja nakon prvog tanka je bila točno 7l/100 km, što je uobičajeno; dok traje uhodavanje motora veći su mehanički gubici pa prva dva tanka obično odu brzo, ali se onda potrošnja stabilizira. Očekujem da će drugi tank (prema pokazivaču to se potvrđuje) biti negdje oko 6.5 l/100 km. Motor još nisam zavrtio preko 4000-4200/min.
Malo mi slini na spoju servopumpa pa sad aktivno razmatram opciju prerade na elektrohidrauliku od Toyote (MR2). To primarno znači da moram naći mjesto za smještaj pumpe i razraditi električnu instalaciju do nje i hidraulične vodove (tlačni i povratni).
10.07.2022 | 10:57
Svka čast, brzo si i skužio što je!

Kada sam ja imao isti problem 2011. godine ispostavilo se da je u pitanju Boschov aktuator minimuma. Trivijalan problem zamjene pretvorio se u pravu potragu jer taj dio koristi samo GTV 3.0, Saab Aero i Ferrari 355. Cijena je bila nekih 400 € i onda smo uspjeli naći zamjenski po 120 € koji, kada smo otvorili kutiju, uopće nije bio zamjenski - nego original Bosch.

Sretno s uhodavanjem novog motora, siguran sam da ćeš sve dovesti na red!
13.07.2022 | 06:45
www.theverge.com/2022/7/12/23204950/bmw-...heated-seats-feature

Mogu samo reći: odjebite s tim forama. NEMA ŠANSE da IKAD kupim neko novo precijenjeno umreženo govneto da me onda reketare na ovaj način. Ja bi od njih tražio mjesečni fee zbog ružnoće auta, i gdje smo sad?
13.07.2022 | 07:05
Djuro genijalac kaže:
www.theverge.com/2022/7/12/23204950/bmw-...heated-seats-feature

Mogu samo reći: odjebite s tim forama. NEMA ŠANSE da IKAD kupim neko novo precijenjeno umreženo govneto da me onda reketare na ovaj način. Ja bi od njih tražio mjesečni fee zbog ružnoće auta, i gdje smo sad?

Pregazit će te vrijeme kao i svo ostalo lišće što se buni u kojem smjeru puše vjetar.
Šta se sekiraš. Glasaj novčanikom i nadaj se da je dovoljno takvih kao ti.

Meni se čini potencijalno pristup okay. Oni rade potencijalno jeftinije aute.
Ja plaćam nešto samo kad mi treba. Kada prodajem auto neka si budući vlasnik doplati za điđe koje su njemu bitne.
Meni u Umagu grijanje siceva treba možda dvaput godišnje. I taj "treba" je diskutabilan.

Ne zaboravi da se hrpa premium auta kupuje na kakve operativne leasinge. Na koncu te aute treba dalje nekom utopiti.
Jednostavnija je prodaja polovnjaka ako možeš uključiti/isključiti fičre koji ti trebaju ili ne.

Na kraju dana, ako se neko voli duriti naći će razloga uvijek za duriti se. Pogotovo kupci BMW-a.
13.07.2022 | 08:38
Je, dobro kažeš, kužim i ja tu logiku. Plaćaš grijanje sjedala 3 mjeseca godišnje ako si u Zagrebu, 0 mjeseci godišnje ako si u Dalmaciji, a 8 mjeseci godišnje, ako si u Sibiru.
Ali prilično sam siguran da auti neće radi toga biti jeftiniji. Plus, da ovisiš o dosegu interneta u autu, da bi ti neke stvari radile ili ne bi radile... ajoj... pogotovo u Americi. Tamo nema interneta čim se makneš 20-30 km od gradova.
13.07.2022 | 11:43
Meni je to odvratno kao koncept. Navodno ima opcija da kupiš "stalnu licencu za grijanje sjedala" za 460$.

Hakeri već jedva čekaju da to rasture, a elektroničari da naprave bypass prekidač koji bi to hendlao!
13.07.2022 | 12:24
Lako za to. Auto je stalno online. Čekaj kad krenu obavijesti na zaslonu: 'Ukoliko želite dalje koristiti svoj auto, doznačite na XYZ IBAN sutra do 9:00 3000 eura. Ako to ne napravite, auto ostaje nepokretan. Ugodan dan'
Tu ne mislim na tvornicu, nego na hakere iz Novosibirska ili Somalije. Taj dan je puno bliži, nego se misli.
13.07.2022 | 13:07
Je. Svijetla budućnost.
15.07.2022 | 20:39
Evo, posljednje davljenje s B16A2 projektom. Treći tank je potrajao puno dulje, dokaz da je početno uhodavanje motora gotovo: potrošnja je pala na 6,2 l/100 km i mislim da je to vrlo prihvatljiva brojka za motor sa 160 KS. Zato sam zamijenio ulje i filter (ovo je odradilo cca 1200 km), jer je u ovom ulju ova špena koja je nastala uhodavanjem motora (karike stružu po stublinama i zaglađuju ih). Istina je da to sve zadržava filter ulja (tj. trebao bi), ali više volim to ulje maknuti iz opticaja. Sad je dobio friško 5W-40 Shell Helix7 ulje (to je propisana gradacija za taj motor za naše podneblje). Zašto Shell? Zato jer u doba kad je Honda sa Sennom i McLarenom harala formulom 1 u drugoj polovici 80-ih (kad je ovaj motor konstruiran) Shell bio tehnički partner Honde i koristili su njegova ulja. Pa onda nekako vjerujem da je to ulje ono koje motoru najbolje odgovara...
16.07.2022 | 08:12
Djuro genijalac kaže:
Lako za to. Auto je stalno online. Čekaj kad krenu obavijesti na zaslonu: 'Ukoliko želite dalje koristiti svoj auto, doznačite na XYZ IBAN sutra do 9:00 3000 eura. Ako to ne napravite, auto ostaje nepokretan. Ugodan dan'
Tu ne mislim na tvornicu, nego na hakere iz Novosibirska ili Somalije. Taj dan je puno bliži, nego se misli.

Zašto misliš da će to raditi samo hakeri?
Ja zamišljam da češ morati svaki mjesec plačati preplatu za svaku od opcija, a trajna licenca će biti nemoguća opcija!
A tek kad se sve ispojebe, bacat će ti greške, pisat češ mailove za reklamcije i povrat, zvat češ korisničku jer ti ne prihvaća opciju uključi klimu i sl. I taman kad sve to riješiš, završit će ti godišnji odmor.
16.07.2022 | 08:35
Došao je i taj dan, nakon osamnaest godina svakodnevnog korištenja auto mi je stao tijekom vožnje i naravno da je odabrao podvožnjak na Selskoj ispod pruge u dva poslijepodne

Uglavnom, samo se ugasio motor dok sam se lagano spuštao Selskom prema B. Filipovića, ekipa iza mene je bila oduševljena no nakon par pokušaja ponovnog pokretanja motora ostavio sam ga na miru minutu dvije i upalio je toliko da sam mogao izaći iz podvožnjaka pa se ponovno ugasio,... i tako još četiri puta do okretišta Črnomerec gdje sam ga mogao parkirati i ostaviti da nikome ne smetam.

Nazvao mehaničara (Someka, Djuro ga možda zna) koji je sav sretan rekao da može doći tek kasno poslijepodne pogledati auto (i došao je, u pola dvanaest navečer ), priključio dijagnostiku i zaključak "senzor radilice" koji nije očitavao okretaje pa je preventivno gasio motor.
Uglavnom ujutro uzeli novi senzor, ugradili i vozi dalje (nakon zamjene sam otišao na testnu vožnju do Jaske i po okolici i baš je bilo dobro potrošeno prijepodne ), i neka sad netko kaže da su auti prije bili lošiji, 18 godina i sad je tek prvi put stao na cesti i to djelomično ... i da, za kvar je kriv nijemac (BOSCH) koji nije dobro konstruirao kabel senzora (pukao, odnosno poglodao se na pregibu), sad smo stavili talijana koji je mislio na opterećenje kabla na luku i stavio dodatnu plastičnu spiralnu zaštitu kabela

Senzorradilice.jpg
16.07.2022 | 10:26
Ajde, nije niš opasno. A inače ODGOVORNO tvrdim da su Nijemci NAJNEINVENTIVNIJI inženjeri moguće koji su REAKTIVNI, a ne PROAKTIVNI i niš ne mogu predvidjeti....
16.07.2022 | 16:40
Bertone, meni je krepao senzor radilice na staroj Sportwagonici, ali na način da kada je hladan i upališ auto, on će raditi dok god ga ne ugasiš. I onda sam ja tako sjeo u njega s obitelji i otišao u Prag bez ijednog gašenja. Tamo se auto par dana ohladio, upalio je iz prve i onda opet bez gašenja do Hrvatske.

Tek onda smo stavili novi i taj je ok dandanas kod novog vlasnika. Auto sada već ima 350.000 km.

Stari dobri automobili...

A što se tiče novih... ne smijem reći o kome se radi, ali netko tko ima 2 milijuna kuna za kupiti novi Maybach... star tri mjeseca. Stao zbog pregrijavanja motora i neispravnih aktuatora poklopaca glavnog hladnjaka...

Znači niti 2 milijuna kuna ti ne jamči kvalitetu i bezbrižnu vožnju.
16.07.2022 | 17:24
To je stara zabluda da cijena ima neke veze s kvalitetom... Ima donekle, na donjoj strani skale, iako i tu marketing zna negativno utjecati.
22.07.2022 | 19:22
Nešto preveč gore električni auti po autocesti. Neki dan jedan, danas drugi.
Smeće ili slučajnost?
22.07.2022 | 21:32
JOHN kaže:
Nešto preveč gore električni auti po autocesti. Neki dan jedan, danas drugi.
Smeće ili slučajnost?

Tako to ide. Zabrinuo bih se da gori dva dana za redom jedan te isti.
23.07.2022 | 01:45
JOHN kaže:
Nešto preveč gore električni auti po autocesti. Neki dan jedan, danas drugi.
Smeće ili slučajnost?


Nije slučajnost, u odnosu na klasične aute ovi gore kao barut. Priča se da im je u dosta EU gradova zabranjen ulaz u podzemne garaže jer su se pokazali vrlo rizični.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 8 sati, 32 minuta
  • smayoo: Nije to baš besplatan način. To sve tako radi kako si opisao, ali windowsi te upozoravaju da nisu aktivirani
  • ping: @VanjusOS ima. Downloadiraj DEMO version parallelsa za M procesrore. To će ti downloadirati windows for arm kao .iso file. Instaliraj UTM virtual machine i windowse koje si skinuo.
  • JOHN: izuzev telekom operatera i sl.
  • JOHN: to je sve ilegala
  • JOHN: Pazite se skime imate aranžamne
  • JOHN: Čini se da više neće biti IPTVa, za đabalesku ili ga više uopće neće biti u ponudi.
  • smayoo: [link]
  • stefanjos: podsjetnik svim dobrim ljudima za iparty :)
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

JOHN, m@xym, miomika, Miro Spiro, zoranowsky, Anonimci (396)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.55 Seconds

Provided by iJoomla SEO