21.08.2022 | 07:06
Pozdrav,
Znači posjedujem airpods 2 s kutijicom za bežićno punjenje. Stare su sad 9 mjeseci i već sam 3 (!) puta slao na servis pod jamstvom jer mi otkazao ili je problem sa mikrofonom na desnoj slušalici.
Prvo je zvuk bio valovit (malo su me čuli malo nisu), pa je otkazivala, pa je bilo da me prvih 5 sekundi ne čuje se prilikom poziva, pa se čulo jedino kad bi jako vikao...itd itd.
Paralelno, lijeva radi perfetkno. Zvuk je perfetktan, a pošto imam posao kakav imam koristim ih razdvojeno (malo lijevu, malo desnu)
Najgore mi je to da svaki put su kao slali i vraćali i pisali da su zamjenili slušalicu pa bude okej par tjedana i opet i opet... Mislim da zapravo novu nisu nikad poslali.
Slušalice kupljene u HGSPOT-u i s tom trgovinom nemam nikakvih problema, to se šalje u istyle.
Sad, nakon 3. put sam jasno i glavno izrazio da želim sve novo i zapakirano, na što imam i pravo, ali opet se prave ludi i grbavi s pisanjem kako nisam spojio slušalice, da je sve u redu itd itd. Čak smo i snimali snimku i slali im iz trgovine na diktafon di se jasno i glavno vidi da se ne čuje dobro i da slušalica nije dobra.
Znam da je sve to samo velika proizvodnja i da su problemi mogući, posjedujem iphone 12 pro i apple watch se i nemam nikakvih problema pa tako ne želim blatiti apple, ali ovi iz istylea.... Jednostavno ne mogu vjerovati da se tolko blamiraju radi jednih slušalica.
S druge strane, kolega u Njemačkoj imao neki problem s slušalicom, došao dali mu novo zapakirano bez da su i gledali što je i tamo očito apple drugačije funkcionira.
Najgore mi je da daš za nešto 1500 kn i od 9 mjeseci korištenja 2 i pol ih nisam imao jer su na servisu i još uvijek nije složeno i pitanje je što će sad opet poslat.
Imao netko slična iskustva s njima?