Airpods 2 - problem
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Airpods 2 - problem


21.08.2022 | 07:06
Pozdrav,

Znači posjedujem airpods 2 s kutijicom za bežićno punjenje. Stare su sad 9 mjeseci i već sam 3 (!) puta slao na servis pod jamstvom jer mi otkazao ili je problem sa mikrofonom na desnoj slušalici.

Prvo je zvuk bio valovit (malo su me čuli malo nisu), pa je otkazivala, pa je bilo da me prvih 5 sekundi ne čuje se prilikom poziva, pa se čulo jedino kad bi jako vikao...itd itd.

Paralelno, lijeva radi perfetkno. Zvuk je perfetktan, a pošto imam posao kakav imam koristim ih razdvojeno (malo lijevu, malo desnu)

Najgore mi je to da svaki put su kao slali i vraćali i pisali da su zamjenili slušalicu pa bude okej par tjedana i opet i opet... Mislim da zapravo novu nisu nikad poslali.

Slušalice kupljene u HGSPOT-u i s tom trgovinom nemam nikakvih problema, to se šalje u istyle.

Sad, nakon 3. put sam jasno i glavno izrazio da želim sve novo i zapakirano, na što imam i pravo, ali opet se prave ludi i grbavi s pisanjem kako nisam spojio slušalice, da je sve u redu itd itd. Čak smo i snimali snimku i slali im iz trgovine na diktafon di se jasno i glavno vidi da se ne čuje dobro i da slušalica nije dobra.


Znam da je sve to samo velika proizvodnja i da su problemi mogući, posjedujem iphone 12 pro i apple watch se i nemam nikakvih problema pa tako ne želim blatiti apple, ali ovi iz istylea.... Jednostavno ne mogu vjerovati da se tolko blamiraju radi jednih slušalica.

S druge strane, kolega u Njemačkoj imao neki problem s slušalicom, došao dali mu novo zapakirano bez da su i gledali što je i tamo očito apple drugačije funkcionira.

Najgore mi je da daš za nešto 1500 kn i od 9 mjeseci korištenja 2 i pol ih nisam imao jer su na servisu i još uvijek nije složeno i pitanje je što će sad opet poslat.


Imao netko slična iskustva s njima?
21.08.2022 | 09:54
Naravno da Apple u Njemačkoj drugačije funkcionira, oni su tamo direktno prisutni, a Apple je kod nas tek "treća ruka", tj. ovlašteni zastupnici mađarskog distributera za južnu Europu.

Sam servis nema nikakav interes tebe zakinuti, dapače, plaćeni su po intervenciji i svaki popravak ili zamjena idu na Appleov trošak. Znači, to sigurno nije neka zla namjera u pitanju.

Ono što može biti u pitanju je da redovna servisna procedura za detekciju kvara koju definira Apple u njihovom testu nije dala rezultat za koji Apple odobrava zamjenu i onda je servis u problemu jer im Apple to ne bi platio.

Jesi li zapisao točan serijski broj lijeve i desne slušalice (imaju različite) i provjerio jesi li dobio istu nazad? Uostalom, traži zamjenu opet, ali zapiši serijski broj ili fizički označi spornu slušalicu da izbjegneš nedoumice.
21.08.2022 | 10:54
Mislim da se one niti ne mogu servisirati. Sve je zaliveno i jedino ako se osteti moze se otvoriti.
21.08.2022 | 12:01
dpasaric kaže:
sigurno nije neka zla namjera u pitanju.

Slažem se, nije zla namjera, nego je lijenost, nesposobnost i indolencija.
  • Daddo
  • Posjetitelj
21.08.2022 | 12:10
Domaći Apple preprodavači su ekvivalent malo boljim “šoderašima” u svijetu rabljenih vozila.

Lager je nepostojeći. Rok isporuke nepoznat. Plaćanje je avansno. A “dostupne” količine - minimalne.

Postprodajna podrška - nikakva ili takva da je bolje da i nisi pitao.

O servisu ne valja trošiti riječi. Ovlašteni preprodavači javno preporučaju kvalitetne 3rd party servise kao bolji izbor.

I to je “krema domaćeg tržišta”. Ni u PC svijetu nije ništa bolja situacija, samo što je veća količina robe i organizacija je manje rigidna.
  • kupus
  • Posjetitelj
21.08.2022 | 13:35
Izbaci hgspot iz price, proseci se malo dalje do istylea u arena centru.
21.08.2022 | 15:36
Pa izgleda da ću morati sam, samo nisam iz Zagreba nego iz Varaždina pa mi nije baš usput, ali očito ću morati sam.

Pustit im neću nikako, uredno sam platio i ne baš malo, tako da želim i uredan proizvod, barem dokle je garancije....


Hvala na odgovorima, jedino normalno objašnjenje mi je to da nemaju rezervnih dijelova i prodaju maglu jer moraju. Ali to nije moj/naš problem. Svi uređaji im imaju najviše cijene, smatra se i najbolja kvaliteta i podrška. K tome i na sve daju najmanju garanciju, pa onda me ispoštuj u tih 12 mjeseci. Ne vjerujem iskreno u nestručnost ili lijenost...

Samo neznam zakon na koji se mogu pozvat, jer mislim da postoji nekaj u obliku "3 put kvar u garanciji i pravo na novi proizvod", možda i zato odugovlače.

Ali ako ne pošalju novo onda idem sam, i tako dugo ću im biti dosadan i testirat slušalicu im pred očima dok ne popuste.

Mislim, na koncu konceva, zar nije to žalosno i smiješno, od jednog Applea?
21.08.2022 | 17:24
Kako je @ jura22 rekao, nema popravka, samo zamjena. Morat ćeš do ZGa i traži zamjenu.
21.08.2022 | 17:58
Lennon12 kaže:
Mislim, na koncu konceva, zar nije to žalosno i smiješno, od jednog Applea?


Opet, nije to Apple. Apple ne zanimaju tržišta čija je sveukupna prodaja na razini jednog njihovog Apple Storea u nekom zapadnom gradu srednje veličine. Radi se o zastupniku zastupnika i oni nemaju mogućnosti da se ponašaju kao Apple jer ih Apple ne stavlja u takvu poziciju, neću reći da se ponaša maćehinski, ali nije niti daleko.

Odnesi to pod jamstvom i traži ispravno.
21.08.2022 | 18:37
Lennon12 kaže:
Samo neznam zakon na koji se mogu pozvat, jer mislim da postoji nekaj u obliku "3 put kvar u garanciji i pravo na novi proizvod", možda i zato odugovlače.


gov.hr/hr/jamstvo-za-ispravnost-prodane-stvari-garancija/546

Kaže ovako:

Zamjenu neispravnog proizvoda ispravnim proizvodom možete zahtijevati ako prodavatelj odnosno proizvođač ne popravi proizvod u razumnom roku.

Što se smatra razumnim rokom za popravak proizvoda određuje se u svakom konkretnom slučaju prema okolnostima toga slučaja.


pa onda...

Svoja prava u svezi s proizvodom za koji je dano jamstvo ostvarujete od trgovca od kojeg ste kupili proizvod, a ne od ovlaštenog servisa.

Trgovac je dužan neispravnosti stvari koje se pojave u tijeku jamstvenog roka popraviti u razumnom roku, a ako to nije moguće, predati vam proizvod koji je ispravan.

Ako popravak nije obavljen u razumnom roku, možete tražiti ispravan proizvod.


i na koncu:

Informacije o pravima potrošača ili zahtjev za inspekcijski nadzor možete uputiti i putem aplikacije Centralni informacijski sustav za zaštitu potrošača.

Nakon ispunjavanja i slanja jednostavnog obrasca, sustav će vaš predmet automatski proslijediti Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja ili Državnom inspektoratu, a vama poslati PIN uz pomoć kojega možete pratiti stanje podnesenog predmeta.
21.08.2022 | 19:38
Hvala ti puno.

Svakako će mi biti od velike koristi.
21.08.2022 | 19:53
Nema na čemu. Žao mi je što imaš toliko problema.
21.08.2022 | 21:32
Inace jamstvo je 24 mjeseca. 12 ti daje Apple, a 12 uvoznik.
31.08.2022 | 13:26
Kratki update :

Nakon mjesec dana slušalice su došle u HGspot u Varaždin i kad smo isprobali slušalica opet ne radi kako treba.

Naveli su da pod svim njihovim dijagnostikama slušalice su u redu.

Krenemo smimat na diktafon desnu slušalicu ( na trgovčev iphone) i čuješ na brojalici od 1-10 - broj 1, pa sve tiho, pa 5, pa 8….


Iskreno dođe mi da stavim svu jabuku na njuškalo koju imam i nikad više apple al opet ko je spušio - ja!



I HGspot naravno mi ne može dati druge slušalice iako vide da nisu dobre. Danas smo poslali još nekom serviseru ovlaštenom (nije istyle) i naveli točne probleme i sad opet čekaj.


U 9 mjeseci kolko ih imam 3 mjeseci su na servisu.

Jednostavno nemogu vjerovat koji blam applea i istylea.
  • kupus
  • Posjetitelj
31.08.2022 | 13:59
Čekaj da se opet vrate (pretpostavljam iz agram servisa), pa ako ne rade slobodno ih tu prijavi

prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp

Ubrzo će te kontaktirati, riješit će se u tvoju korist.

I ovo je appleova greška, nije prvi put da se s servisa vraćaju poluispravni zvučnici/mikrofon na njihovim modelima.
31.08.2022 | 16:32
Ali ja ne razumijem kakav servis se može napravii na slušalicama koje se ne mogu servisirati.
Davor ti je rekao da vidiš serijski broj.
01.09.2022 | 05:33
A neznam, očito ne žele mijenjat slušalice. Ja iskreno neznam dal se daju servisirat ili ne....

Sad gledam serijski broj slušalica (u iphoneu mi ostalo još) i piše jamstvo do 29.09. a kupio sam ih krajem 11 mjeseca...


Ma neznam više što napraviti, sad kad se vrate i ako neće biti dobro javit ću se tamo za zaštitu potrošaća i prijaviti ih.

Neću im iz principa pustit te slušalice
01.09.2022 | 08:25
Ajde, saberi se i čitaj pažljivo.
Davor ti je rekao da zapišeš serijski broj slušalica koje daješ na servis, i koje ti vrate, da se uvjeriš da su zaista zamijenjene. Jesi li to napravio?

To što ti piše datum do kad vrijedi jamstvo kraći nego što treba biti - nije bitno jer (ako) imaš račun. Na računu se vidi datum i to je jedino relevantno.
01.09.2022 | 09:00
Zakon o obaveznim odnosima. Članak 425. stavak 2)
»(2) Međutim, kad je izvršena zamjena stvari ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene odnosno od vraćanja popravljene stvari.«.

Imaš Zakon na stranicama Narodnih Novina. Dopune i izmjene zakona su u NN 126/21.

Kad predaš slušalice zatraži kopiju radnog naloga na kojoj je napisan prigovor, tj. neispravnost i POTVRDA od strane trgovca da su navodi stranke potvrđeni. I to je to. Nakon toga samo reci Zakon o obaveznim odnosim, članak 425. Svi znaju za njega.
Samo zatraži tu potvrdu o primitku uređaja i potvrdu neispravnosti. Imaš dokaz i datum tak da nema izmotavanja poslije.
02.09.2022 | 14:31
A nisam to napravio jer naravno da nisam znao da imaju serijski broj - svaka svoj.

Sad već mjesec dana nemam doma ništa, ni slušalice ni kutiju - ništa pa nit neznam serijski broj ...

Vidjet ću idući tjedan šta će odgovoriti...
  • Dijete
  • Posjetitelj
02.09.2022 | 19:56
Lennon12 kaže:
A nisam to napravio jer naravno da nisam znao da imaju serijski broj - svaka svoj.

Sad već mjesec dana nemam doma ništa, ni slušalice ni kutiju - ništa pa nit neznam serijski broj ...

Vidjet ću idući tjedan šta će odgovoriti...


Na telefonu s kojim si ih imao uparene, odi u settings - bluetooth - pa klikni na “i” pokraj svojih slusalica …. Na sljedecem ekranu kad klikces na serijski broj, naizmjence polazuje serijski zasebnih slusalica i punjaca… pa si ili zapisi ili screenshotaj…
03.09.2022 | 07:04
Lennon12 kaže:
A nisam to napravio jer naravno da nisam znao da imaju serijski broj - svaka svoj.

Sad već mjesec dana nemam doma ništa, ni slušalice ni kutiju - ništa pa nit neznam serijski broj ...

Vidjet ću idući tjedan šta će odgovoriti...


Prouči Zakon o obaveznim odnosima. Imaju 45 dana da poprave uređaj...
  • Daddo
  • Posjetitelj
03.09.2022 | 07:44
@Djuro… može info otkud si “izvadio” 45 dana?
03.09.2022 | 07:54
Mislim da pise primjereni rok a ne 45 dana.
Nekako se usralilo tih 45 dana.
03.09.2022 | 12:51
Da, imaš pravo, sad je razuman rok. U svakom slučaju, preporučam da se prouči Zakon na stranicama Narodnih novina. Sasvim sigurno imaš pravo na novi jamstveni rok od dvije godine nakon što ti i poprave ili daju nove slušalice.
03.09.2022 | 13:48
Imaš dva zakona:
Zakon o zaštiti potrošaća:
www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da
Zakon o obveznim odnosima:
www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima

Kod prvog zakona imaš i EU direktive, pa malo proući.
eur-lex.europa.eu/legal-content/HR/TXT/P...999L0044&from=ET
  • Daddo
  • Posjetitelj
03.09.2022 | 17:01
Djuro genijalac kaže:
Da, imaš pravo, sad je razuman rok. U svakom slučaju, preporučam da se prouči Zakon na stranicama Narodnih novina. Sasvim sigurno imaš pravo na novi jamstveni rok od dvije godine nakon što ti i poprave ili daju nove slušalice.



Super mi je ovo. Sad opet pitam - otkud si izvadio pravo na novi jamstveni rok u slučaju popravka?
03.09.2022 | 17:14
Daddo kaže:
Djuro genijalac kaže:
Da, imaš pravo, sad je razuman rok. U svakom slučaju, preporučam da se prouči Zakon na stranicama Narodnih novina. Sasvim sigurno imaš pravo na novi jamstveni rok od dvije godine nakon što ti i poprave ili daju nove slušalice.



Super mi je ovo. Sad opet pitam - otkud si izvadio pravo na novi jamstveni rok u slučaju popravka?


Zakon o obaveznim odnosima. Članak 425. stavak 2)
»(2) Međutim, kad je izvršena zamjena stvari ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene odnosno od vraćanja popravljene stvari.«. -> ovo je c/p iz NN.

Imaš Zakon na stranicama Narodnih Novina. Dopune i izmjene zakona su u NN 126/21.
  • Daddo
  • Posjetitelj
03.09.2022 | 17:36
Imaš sve navedeno uz sve aktualne izmjene i na zakon.hr (izvučeno iz NN). Zato i pitam po kojoj osnovi bi “popravljen” proizvod ako nije zamijenjen (a nije) imao novo jamstvo. Naime, kod popravljenih proizvoda se jamstvo produljuje za rok koji je proizvod proveo izvan upotrebe.

Kako ovlašteni servis očito nije utvrdio neispravnost (o čemu bi morao postojati službeni dokument ovlaštenog servisa) a prodavatelj se “pravi grbav”, ostaje ili prijava nadležnom
Inspektoratu ili pozivanje na skriveni nedostatak (teret dokaza je na kupcu, proizvod je duže od 6 mjeseci u rukama kupca).
03.09.2022 | 19:22
Pa dobro, jel ti čitaš stavak zakona gore?

Zakon o obaveznim odnosima. Članak 425. stavak 2)
»(2) Međutim, kad je izvršena zamjena stvari ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene odnosno od vraćanja popravljene stvari.«. -> ovo je c/p iz NN.

Ako stvar ne radi uopće, a desna slušalica ne radi (ili koja već), mislim da je to bitan popravak?
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 18 minuta
  • Zdravac: Dvije su kod mene (fan pit) :)
  • Zdravac: Jel netko uspio kupiti karte za Thompsona?
  • smayoo: @drpongrac23, evo sam ti je bumpao :)
  • Zdravac: Ja sam baš danas odjavio Apple Music i ostajem vjeran Spotify-u. U 3 mjeseca nisam dvaput koristio Apple Music, jednostavno mi ne treba uz Spotify
  • Zdravac: :)
  • Zdravac: ...Ako neznaaaaš šta je biilooo...
  • Yonkis: Šta se radi, šta je bilo.. :)
  • drpongrac23: Aj d Smayoo otvori temu "Šta se radi", ja sam je nedavno otvorio, ali uz sve bsvoje algoritme je ne nalazim!!!
  • drpongrac23: Naravno, Apple Music playliste - kod mene sve legalno, oduvijek!!!
  • drpongrac23: Šta radi ekipa?!? ja samo opušteno... Radim playliste, priprema pizze za sina, iščekivanje žene da dođe sa posla... :)
  • smayoo: Nadstrešnica do 20 m2 se može graditi bez projekta i bez dozvole. Za više informacija piši u forum
  • Zdravac: dimenzije su sada 5 x 7 m, htio bih samo produžiti za 3 m
  • Zdravac: Ekipa, koliko bi okvirno koštala izrada glavnog projekta za povećanje nastrešnice sa 35 m2 na 50 m2, htio bih i struju na njoj. drvena konstrukcija sa ravnim limenim krovom
  • gesundheit: Ima li tko crni titan band L za AWU2?
  • Yonkis: Također, ako pitaš bilo koji AI npr Grok, Perplexity, Copilot, ChatGPT i postaviš baš to pitanje (plus detalji) možda već dobiješ neki dobar lead za daljnje rješavanje.
  • Yonkis: Otvori novu temu u Forumu te navedi koji je OS i koji MBook kao i koja verzija softwarea jer tu na Vikalici ne možemo u detalje tj dopisivati se naširoko.
  • Novak: Netko tko mi može pomoći sa Mac-om! VideoProc Vlogger radi na HPu (Windows) ,ali taj isti program NE RADI na Macbooku!
  • Gjuroo: Mbappe je od modrića dobio jedan atomski slijeva.
  • Sarek: Možda je igrao i Football manager. Imam ja dva bliska prijatelja koja su rekli da to stvarno pomaže. Glavni su u kladionici
  • drlovric: @Ender: Normalno. Skidaj gace, nuklearke su u silosima :)
  • m@xym: ... ma ne, nego je to je zato što je Dalić primjenio Starcraft strategiju...
  • Ender: hoces reci da je trebalo da spusti gace i da se predaju, jer je to nuklearna sila? :)
  • drlovric: Izgubi nuklearna sila FRA na Poljudu :)
  • Yonkis: Novak: zanemari prijašnji link, ovo je ono što tražiš: [link]
  • Yonkis: Novak, evo probaj ovako: [link]
  • ^SuperUnknown^: Ako netko treba origigi silikonske maskice za iPhone XS Max, 12 Pro Max, Samsung Galaxy S9 nek javi u PM :)
  • Novak: Da li je moguće prebaciti Tor browser bookmark sa windows PCa na Macbook?! Hvala.
  • Yonkis: Hvala Kile, vidi ovdje [link]
  • Kile: Za sve koje koriste Apple Watch od sada HT nudi multi sim tako da sat radi bez iPhona ako ima cellular opciju.
  • Yonkis: 18.3.2 verzije su dostupne kao i 15.3.2 za Sekvoju
  • kupus: eh moj dream, mislim da si fulao forum
  • dpasaric: Evo stiže tuce za tebe, cijena sitnica! :)
  • smayoo: Davore, pa to je prava prilika. Naruči mi odmah 10 komada. :P
  • smayoo: mislim da ne
  • dreaMMAster: Jel ima na forumu generalna tema o novom M4 Airu?
  • dpasaric: :)
  • dpasaric: Mac Studio u top konfiguraciji nešto preko 15.000 € PDV
  • dpasaric: Stigle CTO cijene za MacBook Air 15" M4 u Voćarnu... ostalo će ovih dana!
  • Yonkis: Kako instalirati Apple Sports app ako imam na svom hrv acc eura?
  • Yonkis: Raid? Za komarce? Za Siri?
  • drlovric: @Yonkis: Sad marketing timovi vec rade na strategiji "Kupite novi iPhone raid Nove Siri" :) Kao sto su se ljudi upecali na Apple inteligenciju, koja niti dan-danas ne radi niti jednu jedinu korisnu i uporabljivu stvar.
  • Yonkis: Look how they massacred my boy [link]
  • kupus: sad se ne može upaliti, nema ni jabuke pri paljenju. rip imac
  • kupus: nisam ni ja gasio svoj imac. neki dan, nakon budjenja iz sna, radio je 5 minuta. poslije toga screen "flickering" pa se ugasio.
  • Ender: @hal9000: mislim da nema smisla ni potrebe za takvom anketom. jer Mac se ne restartuje, osim kad budu neki update-i sistema, al to je redovno odrzavanje :)
  • Ender: @ZoPaj: toliko cesto? :) podseti me na mog kolegu sa studija kad je rekao - ja menjam devojke kao carape, 2 puta u godinu dana :)
  • Yonkis: @zopaj ima travel-sickness, ne podnosi vožnju? :)
  • ZoPaj: ja restartam često, dva tri put godišnje.. a kad ga vozim na more ugasim ga skroz ;)
  • hal9000: @Ender - Mogli bi predložiti jabučnjaku da stave anketu tipa "Kad ste zadnji put restartali svoj mac" :D
  • hal9000: @borisone Ne fali kontekst. Sjećam se kada sam ga zadnji put restartao, samo je bilo davno pa ne mogu procjeniti. A nemam preko 6 banki. Nisam boomer. :P

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.32 Seconds

Provided by iJoomla SEO