Airpods 2 - problem
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Airpods 2 - problem


21.08.2022 | 07:06
Pozdrav,

Znači posjedujem airpods 2 s kutijicom za bežićno punjenje. Stare su sad 9 mjeseci i već sam 3 (!) puta slao na servis pod jamstvom jer mi otkazao ili je problem sa mikrofonom na desnoj slušalici.

Prvo je zvuk bio valovit (malo su me čuli malo nisu), pa je otkazivala, pa je bilo da me prvih 5 sekundi ne čuje se prilikom poziva, pa se čulo jedino kad bi jako vikao...itd itd.

Paralelno, lijeva radi perfetkno. Zvuk je perfetktan, a pošto imam posao kakav imam koristim ih razdvojeno (malo lijevu, malo desnu)

Najgore mi je to da svaki put su kao slali i vraćali i pisali da su zamjenili slušalicu pa bude okej par tjedana i opet i opet... Mislim da zapravo novu nisu nikad poslali.

Slušalice kupljene u HGSPOT-u i s tom trgovinom nemam nikakvih problema, to se šalje u istyle.

Sad, nakon 3. put sam jasno i glavno izrazio da želim sve novo i zapakirano, na što imam i pravo, ali opet se prave ludi i grbavi s pisanjem kako nisam spojio slušalice, da je sve u redu itd itd. Čak smo i snimali snimku i slali im iz trgovine na diktafon di se jasno i glavno vidi da se ne čuje dobro i da slušalica nije dobra.


Znam da je sve to samo velika proizvodnja i da su problemi mogući, posjedujem iphone 12 pro i apple watch se i nemam nikakvih problema pa tako ne želim blatiti apple, ali ovi iz istylea.... Jednostavno ne mogu vjerovati da se tolko blamiraju radi jednih slušalica.

S druge strane, kolega u Njemačkoj imao neki problem s slušalicom, došao dali mu novo zapakirano bez da su i gledali što je i tamo očito apple drugačije funkcionira.

Najgore mi je da daš za nešto 1500 kn i od 9 mjeseci korištenja 2 i pol ih nisam imao jer su na servisu i još uvijek nije složeno i pitanje je što će sad opet poslat.


Imao netko slična iskustva s njima?
21.08.2022 | 09:54
Naravno da Apple u Njemačkoj drugačije funkcionira, oni su tamo direktno prisutni, a Apple je kod nas tek "treća ruka", tj. ovlašteni zastupnici mađarskog distributera za južnu Europu.

Sam servis nema nikakav interes tebe zakinuti, dapače, plaćeni su po intervenciji i svaki popravak ili zamjena idu na Appleov trošak. Znači, to sigurno nije neka zla namjera u pitanju.

Ono što može biti u pitanju je da redovna servisna procedura za detekciju kvara koju definira Apple u njihovom testu nije dala rezultat za koji Apple odobrava zamjenu i onda je servis u problemu jer im Apple to ne bi platio.

Jesi li zapisao točan serijski broj lijeve i desne slušalice (imaju različite) i provjerio jesi li dobio istu nazad? Uostalom, traži zamjenu opet, ali zapiši serijski broj ili fizički označi spornu slušalicu da izbjegneš nedoumice.
21.08.2022 | 10:54
Mislim da se one niti ne mogu servisirati. Sve je zaliveno i jedino ako se osteti moze se otvoriti.
21.08.2022 | 12:01
dpasaric kaže:
sigurno nije neka zla namjera u pitanju.

Slažem se, nije zla namjera, nego je lijenost, nesposobnost i indolencija.
  • Daddo
  • Posjetitelj
21.08.2022 | 12:10
Domaći Apple preprodavači su ekvivalent malo boljim “šoderašima” u svijetu rabljenih vozila.

Lager je nepostojeći. Rok isporuke nepoznat. Plaćanje je avansno. A “dostupne” količine - minimalne.

Postprodajna podrška - nikakva ili takva da je bolje da i nisi pitao.

O servisu ne valja trošiti riječi. Ovlašteni preprodavači javno preporučaju kvalitetne 3rd party servise kao bolji izbor.

I to je “krema domaćeg tržišta”. Ni u PC svijetu nije ništa bolja situacija, samo što je veća količina robe i organizacija je manje rigidna.
  • kupus
  • Posjetitelj
21.08.2022 | 13:35
Izbaci hgspot iz price, proseci se malo dalje do istylea u arena centru.
21.08.2022 | 15:36
Pa izgleda da ću morati sam, samo nisam iz Zagreba nego iz Varaždina pa mi nije baš usput, ali očito ću morati sam.

Pustit im neću nikako, uredno sam platio i ne baš malo, tako da želim i uredan proizvod, barem dokle je garancije....


Hvala na odgovorima, jedino normalno objašnjenje mi je to da nemaju rezervnih dijelova i prodaju maglu jer moraju. Ali to nije moj/naš problem. Svi uređaji im imaju najviše cijene, smatra se i najbolja kvaliteta i podrška. K tome i na sve daju najmanju garanciju, pa onda me ispoštuj u tih 12 mjeseci. Ne vjerujem iskreno u nestručnost ili lijenost...

Samo neznam zakon na koji se mogu pozvat, jer mislim da postoji nekaj u obliku "3 put kvar u garanciji i pravo na novi proizvod", možda i zato odugovlače.

Ali ako ne pošalju novo onda idem sam, i tako dugo ću im biti dosadan i testirat slušalicu im pred očima dok ne popuste.

Mislim, na koncu konceva, zar nije to žalosno i smiješno, od jednog Applea?
21.08.2022 | 17:24
Kako je @ jura22 rekao, nema popravka, samo zamjena. Morat ćeš do ZGa i traži zamjenu.
21.08.2022 | 17:58
Lennon12 kaže:
Mislim, na koncu konceva, zar nije to žalosno i smiješno, od jednog Applea?


Opet, nije to Apple. Apple ne zanimaju tržišta čija je sveukupna prodaja na razini jednog njihovog Apple Storea u nekom zapadnom gradu srednje veličine. Radi se o zastupniku zastupnika i oni nemaju mogućnosti da se ponašaju kao Apple jer ih Apple ne stavlja u takvu poziciju, neću reći da se ponaša maćehinski, ali nije niti daleko.

Odnesi to pod jamstvom i traži ispravno.
21.08.2022 | 18:37
Lennon12 kaže:
Samo neznam zakon na koji se mogu pozvat, jer mislim da postoji nekaj u obliku "3 put kvar u garanciji i pravo na novi proizvod", možda i zato odugovlače.


gov.hr/hr/jamstvo-za-ispravnost-prodane-stvari-garancija/546

Kaže ovako:

Zamjenu neispravnog proizvoda ispravnim proizvodom možete zahtijevati ako prodavatelj odnosno proizvođač ne popravi proizvod u razumnom roku.

Što se smatra razumnim rokom za popravak proizvoda određuje se u svakom konkretnom slučaju prema okolnostima toga slučaja.


pa onda...

Svoja prava u svezi s proizvodom za koji je dano jamstvo ostvarujete od trgovca od kojeg ste kupili proizvod, a ne od ovlaštenog servisa.

Trgovac je dužan neispravnosti stvari koje se pojave u tijeku jamstvenog roka popraviti u razumnom roku, a ako to nije moguće, predati vam proizvod koji je ispravan.

Ako popravak nije obavljen u razumnom roku, možete tražiti ispravan proizvod.


i na koncu:

Informacije o pravima potrošača ili zahtjev za inspekcijski nadzor možete uputiti i putem aplikacije Centralni informacijski sustav za zaštitu potrošača.

Nakon ispunjavanja i slanja jednostavnog obrasca, sustav će vaš predmet automatski proslijediti Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja ili Državnom inspektoratu, a vama poslati PIN uz pomoć kojega možete pratiti stanje podnesenog predmeta.
21.08.2022 | 19:38
Hvala ti puno.

Svakako će mi biti od velike koristi.
21.08.2022 | 19:53
Nema na čemu. Žao mi je što imaš toliko problema.
21.08.2022 | 21:32
Inace jamstvo je 24 mjeseca. 12 ti daje Apple, a 12 uvoznik.
31.08.2022 | 13:26
Kratki update :

Nakon mjesec dana slušalice su došle u HGspot u Varaždin i kad smo isprobali slušalica opet ne radi kako treba.

Naveli su da pod svim njihovim dijagnostikama slušalice su u redu.

Krenemo smimat na diktafon desnu slušalicu ( na trgovčev iphone) i čuješ na brojalici od 1-10 - broj 1, pa sve tiho, pa 5, pa 8….


Iskreno dođe mi da stavim svu jabuku na njuškalo koju imam i nikad više apple al opet ko je spušio - ja!



I HGspot naravno mi ne može dati druge slušalice iako vide da nisu dobre. Danas smo poslali još nekom serviseru ovlaštenom (nije istyle) i naveli točne probleme i sad opet čekaj.


U 9 mjeseci kolko ih imam 3 mjeseci su na servisu.

Jednostavno nemogu vjerovat koji blam applea i istylea.
  • kupus
  • Posjetitelj
31.08.2022 | 13:59
Čekaj da se opet vrate (pretpostavljam iz agram servisa), pa ako ne rade slobodno ih tu prijavi

prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp

Ubrzo će te kontaktirati, riješit će se u tvoju korist.

I ovo je appleova greška, nije prvi put da se s servisa vraćaju poluispravni zvučnici/mikrofon na njihovim modelima.
31.08.2022 | 16:32
Ali ja ne razumijem kakav servis se može napravii na slušalicama koje se ne mogu servisirati.
Davor ti je rekao da vidiš serijski broj.
01.09.2022 | 05:33
A neznam, očito ne žele mijenjat slušalice. Ja iskreno neznam dal se daju servisirat ili ne....

Sad gledam serijski broj slušalica (u iphoneu mi ostalo još) i piše jamstvo do 29.09. a kupio sam ih krajem 11 mjeseca...


Ma neznam više što napraviti, sad kad se vrate i ako neće biti dobro javit ću se tamo za zaštitu potrošaća i prijaviti ih.

Neću im iz principa pustit te slušalice
01.09.2022 | 08:25
Ajde, saberi se i čitaj pažljivo.
Davor ti je rekao da zapišeš serijski broj slušalica koje daješ na servis, i koje ti vrate, da se uvjeriš da su zaista zamijenjene. Jesi li to napravio?

To što ti piše datum do kad vrijedi jamstvo kraći nego što treba biti - nije bitno jer (ako) imaš račun. Na računu se vidi datum i to je jedino relevantno.
01.09.2022 | 09:00
Zakon o obaveznim odnosima. Članak 425. stavak 2)
»(2) Međutim, kad je izvršena zamjena stvari ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene odnosno od vraćanja popravljene stvari.«.

Imaš Zakon na stranicama Narodnih Novina. Dopune i izmjene zakona su u NN 126/21.

Kad predaš slušalice zatraži kopiju radnog naloga na kojoj je napisan prigovor, tj. neispravnost i POTVRDA od strane trgovca da su navodi stranke potvrđeni. I to je to. Nakon toga samo reci Zakon o obaveznim odnosim, članak 425. Svi znaju za njega.
Samo zatraži tu potvrdu o primitku uređaja i potvrdu neispravnosti. Imaš dokaz i datum tak da nema izmotavanja poslije.
02.09.2022 | 14:31
A nisam to napravio jer naravno da nisam znao da imaju serijski broj - svaka svoj.

Sad već mjesec dana nemam doma ništa, ni slušalice ni kutiju - ništa pa nit neznam serijski broj ...

Vidjet ću idući tjedan šta će odgovoriti...
  • Dijete
  • Posjetitelj
02.09.2022 | 19:56
Lennon12 kaže:
A nisam to napravio jer naravno da nisam znao da imaju serijski broj - svaka svoj.

Sad već mjesec dana nemam doma ništa, ni slušalice ni kutiju - ništa pa nit neznam serijski broj ...

Vidjet ću idući tjedan šta će odgovoriti...


Na telefonu s kojim si ih imao uparene, odi u settings - bluetooth - pa klikni na “i” pokraj svojih slusalica …. Na sljedecem ekranu kad klikces na serijski broj, naizmjence polazuje serijski zasebnih slusalica i punjaca… pa si ili zapisi ili screenshotaj…
03.09.2022 | 07:04
Lennon12 kaže:
A nisam to napravio jer naravno da nisam znao da imaju serijski broj - svaka svoj.

Sad već mjesec dana nemam doma ništa, ni slušalice ni kutiju - ništa pa nit neznam serijski broj ...

Vidjet ću idući tjedan šta će odgovoriti...


Prouči Zakon o obaveznim odnosima. Imaju 45 dana da poprave uređaj...
  • Daddo
  • Posjetitelj
03.09.2022 | 07:44
@Djuro… može info otkud si “izvadio” 45 dana?
03.09.2022 | 07:54
Mislim da pise primjereni rok a ne 45 dana.
Nekako se usralilo tih 45 dana.
03.09.2022 | 12:51
Da, imaš pravo, sad je razuman rok. U svakom slučaju, preporučam da se prouči Zakon na stranicama Narodnih novina. Sasvim sigurno imaš pravo na novi jamstveni rok od dvije godine nakon što ti i poprave ili daju nove slušalice.
03.09.2022 | 13:48
Imaš dva zakona:
Zakon o zaštiti potrošaća:
www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da
Zakon o obveznim odnosima:
www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima

Kod prvog zakona imaš i EU direktive, pa malo proući.
eur-lex.europa.eu/legal-content/HR/TXT/P...999L0044&from=ET
  • Daddo
  • Posjetitelj
03.09.2022 | 17:01
Djuro genijalac kaže:
Da, imaš pravo, sad je razuman rok. U svakom slučaju, preporučam da se prouči Zakon na stranicama Narodnih novina. Sasvim sigurno imaš pravo na novi jamstveni rok od dvije godine nakon što ti i poprave ili daju nove slušalice.



Super mi je ovo. Sad opet pitam - otkud si izvadio pravo na novi jamstveni rok u slučaju popravka?
03.09.2022 | 17:14
Daddo kaže:
Djuro genijalac kaže:
Da, imaš pravo, sad je razuman rok. U svakom slučaju, preporučam da se prouči Zakon na stranicama Narodnih novina. Sasvim sigurno imaš pravo na novi jamstveni rok od dvije godine nakon što ti i poprave ili daju nove slušalice.



Super mi je ovo. Sad opet pitam - otkud si izvadio pravo na novi jamstveni rok u slučaju popravka?


Zakon o obaveznim odnosima. Članak 425. stavak 2)
»(2) Međutim, kad je izvršena zamjena stvari ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene odnosno od vraćanja popravljene stvari.«. -> ovo je c/p iz NN.

Imaš Zakon na stranicama Narodnih Novina. Dopune i izmjene zakona su u NN 126/21.
  • Daddo
  • Posjetitelj
03.09.2022 | 17:36
Imaš sve navedeno uz sve aktualne izmjene i na zakon.hr (izvučeno iz NN). Zato i pitam po kojoj osnovi bi “popravljen” proizvod ako nije zamijenjen (a nije) imao novo jamstvo. Naime, kod popravljenih proizvoda se jamstvo produljuje za rok koji je proizvod proveo izvan upotrebe.

Kako ovlašteni servis očito nije utvrdio neispravnost (o čemu bi morao postojati službeni dokument ovlaštenog servisa) a prodavatelj se “pravi grbav”, ostaje ili prijava nadležnom
Inspektoratu ili pozivanje na skriveni nedostatak (teret dokaza je na kupcu, proizvod je duže od 6 mjeseci u rukama kupca).
03.09.2022 | 19:22
Pa dobro, jel ti čitaš stavak zakona gore?

Zakon o obaveznim odnosima. Članak 425. stavak 2)
»(2) Međutim, kad je izvršena zamjena stvari ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene odnosno od vraćanja popravljene stvari.«. -> ovo je c/p iz NN.

Ako stvar ne radi uopće, a desna slušalica ne radi (ili koja već), mislim da je to bitan popravak?
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 23 sati, 50 minuta
  • Tomek: sad dok se ja ponovo uštekam u MACOS sustav, imat ću pitanja pa ću biti malo dosadniji :D
  • Tomek: Hvala svima... Kakav je stroj, računam s njime barem 10 godina...
  • dpasaric: Welcome back! :)
  • smayoo: Eeeej, Tomek! :)
  • Zdravac: Tomek, dobrodošao nazad! Nek te dobro i dugo služi! :)
  • Tomek: Eto nakon dugo godina, ponovo na Macu... Pozdrav svima
  • Borisone: Rekao političar i otišao krkati s generalima dok je vojska na paštetama i prekuhanim jajima.
  • Junuz: ko nehrani svoju vojsku hraniće tuđu
  • Yonkis: Apple Maps kamera naprtnjača: [link]
  • m@xym: ...nikakvu vojnu naobrazbu.
  • m@xym: Za dva mjeseca možeš naučiti rukovati pješačkim naoružanjem (od rastavljanja, sastavljana i čišćenja, do toga kako ga otkočiti, zakočiti, napuniti, sve do pucanja). Čovjek koji nema nikakvu vojnu naobrazbu, je glineni golub u slučaju rata, osoba koja je dva mjeseca nešto učila, i naučila, svakako nije. Zamisli koliko bi tek žrtava bilo da nitko od ljudi sa kojima si bio nije imao
  • Maxxy: Mi imamo malu aktivnu podobnu vojsku. A za 2 mjeseca će samo naučiti biti lijepa meta na ratištu. Proveo sam u ratu malo manje od 5 godina, i sve što ću još reći na ovu temu je da smo imali više žrtava od neznanja (igranje sa raznim zanimljivim spravicama i puškama) nego od neprijatelja! Srećom u ono vrijeme nije bilo dronova!
  • drlovric: Ja sam bio 10-11 mjeseci cini mi se. Pola vremena smo aktivno nesto ucili, pola smo ribali hodnike, kupili lisce i smarali se po vojarni. Ja sam bio 11107 (prepisali JNA VES oznaku) vojna policija, antiterosticke aktivnosti.
  • drlovric: Nekakav ustroj sa 3 mjeseca temeljne obuke da vojnik zna koirsititi pusku i kretati se unutar svoje formacije je bolje nego nista. I mozda neki modus za dodatna 2-3 mjeseca specijalisticke obuke tko to zeli. Kao neki vid nadgradnje znanja.
  • m@xym: Mi to (malu sposobnu aktivnu vojsku) već imamo. Ovih 2 mjeseca je sasvim dovoljno da mladići nauče osnove baratanja oružjem.
  • Maxxy: Vojnirok od 2 mjeseca je sprdnja. Ili lupite godinu dana, ili financirajte malu sposobnu aktivnu vojsku. Ovako se samo bacaju novci bez ikakve koristi
  • Yonkis: A što ne otvorite temu nego ovdje tipkate :)
  • Szguri: Ono što želim reći je da ljudi mogu živjeti nevjerojatno sigurne i udobne živote zato što je njihova država spremna za loše scenarije.
  • Szguri: nego zato što razumiju geografiju i povijest Rusija im je susjed, a povijest nije bila blaga. Isto sa Švicarskom: poznata po neutralnosti, ali izuzetno utvrđena i uvježbana. Država je doslovno dizajnirana tako da invazija bude noćna mora. Njihova neutralnost nije pasivna čuva je disciplina i spremnost.
  • Szguri: Osobno ne shvaćam naivnost toga da se ignorira činjenica da je rat i sukob odnosno mogućnost istog nešto što je ljudska slika i prilika od pamtivijeka. Možeš biti i spreman i miroljubiv, Švedska i Finska, primjerice, zadržale su ozbiljne obrambene kapacitete čak i tijekom mirnih vremena. Finska ima obvezni vojni rok i ogromne pričuvne snage, ne zato što su agresivne, nego zato što raz
  • Szguri: Pozdrav svima, čisto da se nadovežem na vruću temu. Kao netko tko je također bio u vojsci i imam raznog iskustva po tom pitanju.
  • drlovric: Bio sam u istoj misiji kao i profesionalni hrvatski vojnici. Nisam bio terorista niti neki placenik koji je isao da nanosi zlo ljudima tamo.
  • drlovric: Ja sam u pustinje isao po pare. Kao da je to neka tajna :) Nisam tamo bio iz uvjerenja ili nekih ideala, kao ni 95% ostalih ljudi.
  • JOHN: i odlučuje o tuđem mesu. Ja ako imam osjećaj braniti svoj dom i obitelj, to ću po inerciji napraviti, a ne da mi tamo neki kozojeb docira koji u backgroundu zgrče pare dok preslaguje pijune po karti a u pauzama vrti sa ratnim profiterstvom
  • JOHN: pustimo pojedince neka misle i idlučuju za sebe, a ne nekome da se hvali tuđim tijelom(mesom)
  • JOHN: Ako se granatiranje Zagreba ili recimo razvaljivanje Valpova smatra ulazak neprijatelja, onda jesam. I ne pričam drugačije od onoga što ti pričaš, nego samo kažem da netko okreće dobru lovu na tuđoj patnji. Ali kad me već potežeš za jezik…..daj me podsjeti kakve veze ima Afganistan i slične lokacije na kojima si radio s ulaskom u tvoj grad. Ponavljam, ja jedam za obuku i spremu, ali
  • drlovric: Da bi se ti u svojoj drzavi osjecao sigurno. Skupa sa svojom obitelji.
  • drlovric: Nisi srecom doziivo kako izgleda kada ti nepoznati naoruzani ljudi udju u grad/selo. Inace bi pricao drugacije i borio se za to da ti drzava ima najjacu mogucu vojsku.
  • drlovric: Vatrogasac treba alat za svoj posao. Ako ne ugasi pozar ljudi ginu. Vojnik treba alat za svoj posao. Ako vojnik ne odradi svoj posao, ljudi ginu. Jednostavno je.
  • JOHN: Vatrogasac neće nikoga ubiti brentačom ili recimo bocom kisika
  • JOHN: Pa uvijek je sporna kad je u pitanju ljudski život
  • drlovric: ne znam zasto je nenormalno to ocekivati. Nece ni vatrogasac gasiti pozar bez opreme, ali samo je za vojsku uvijek sporna svaka nabavka. Osim kad te napadnu pa kad radi guza od straha :)
  • drlovric: oni koji su spremni da riskiraju zivot, treba da imaju sve sto bi im u toj borbi pomoglo, da soase drzavu svih nas i ostanu zivi ako je moguce :)
  • drlovric: Ja sam kazem da sutra CG, SR, HU, IT napadne HR, ja bi za 3 dana bio na prvoj crti. Ako sam ja voljan braniti tu drzavu i riskirait svoj zivot, normalno je da ocekujem da ta drzava ima sanitet, ili helikopter da me spasi ako negdje krvarim. Ili da ima topnistvo, avione, obucene vojnike/ljekare/informaticare. A imati sve to je proces koji trazi vrijeme, pare i znanje. Ne treba svi ni da ratuju, ali
  • JOHN: :)
  • Bertone: Ak netko iz SOA-e sad čita Jabučnjak, još bu zaključio da je drlovric švercer oružja :D
  • stefanjos: znam ja kako je drlovric kruha zaradio, i niti jednim postotkom svog tijela mu ne zamjeram na to. to je nazalost ta realnost koju on meni pokusava predociti, i svjestan sam je. samo mi se gadi da smo mi kao ljudi takvi kakvi jesmo.
  • JOHN: Treba se znati braniti, no to nužno ne znači da moraš poginuti. Netko u ratu bude iza monitora, netko na bojištu, ali oboje bi trebali znati koristit obrambena sredstva. Čudne sorte vode države. A ako ćemo tjerat mak na konac….tko ih je u konačnici birao?! Pa na kraju dođemo do one…..svi bi jebali a nebi umočili
  • JOHN: Čim shvatite da je drlovric dobar dio svog kruha zaradio na tematici naoružanja i rata, možda će te ga shvatiti. Malo je iskrivljeno, ali što će te. Slične poveznice možemo tjerati s farmaceutima, modificirane hrane i ostali. Zbog nekih umreš jer te riješio metak, drugi i treći jer te trovao, četvrti jer te lago, peti jer te klikom miša okrao/opleo …….
  • stefanjos: pa jesam evo, nije me sram. mene je sram sto postoje ljudi koji su voljni ici ubijati druge za svoju korist. to je mene sram.
  • drlovric: Svaka ozbiljna drzava mora imati ozbiljnu vojsku. Ne mozes tu cinjenicu ignorirati. Osim ako nisi lik sa vjecitom pricom "koliko smo vrtica mogli napraviti za te pare?" :) Takvi prvi bjeze u slucaju rata...
  • drlovric: @stefanjos: Ti se onda uzdaj da ce misice uspjeti da se izbore za mir u svijetu :) Sta drugo da ti kazem. I kada ti neko tko zna koristiti oruzje dodje da ti nametne svoju volju, ti mu lijepo umilim tonom objasni da to nije lijepo i da je glupo koristiti oruzje :)
  • Tito: pardon, jebo ih oruzje
  • Tito: @stefanjos - baš tako, jebo vas oružje.
  • stefanjos: drlovric i zasto je to lose, ova civilizacija je usitinu tako nakaradna ako je nije cilj oruzje u potpunosti izbrisati kao izum, a tebi je bed sto netko ne zna ocistiti pusku. koga boli, evo da budem prost i trpiti cu ban, kurac za puske i gluposti. moramo se sto prije udaljiti od tog midnseta da je ikakvo ubijanje potrebno
  • smayoo: Evo, razumijemo se. Moj je sin, nažalost, taman u dobi da ga pozovu da pogine. :(
  • drpongrac23: Imam sina, 8 godina mu je, kao i svaki roditelj, za njega želim najbolje, a u ratove neće ići dok sam ja živ.
  • smayoo: Kladim se da nemaš sina. :/
  • drlovric: Kukala nam majka sa danasnjim sinovima, ako bi se sutra zaratilo pa nas oni budu branili :) 95% mladica danas ne zna pusku ocistiti ni rasklopiti, nije nikada ispalilo niti jedan metak, ne moze uraditi 10 sklekova niti trcati par stotina metara. Sustavni je reset potreban i povratak vojnog roka, da bi se imali cemu nadati u buducnosti.
  • smayoo: Od tebe neće nitko to ni tražiti. A od tvog sina (ako ga imaš)? :(

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.26 Seconds

Provided by iJoomla SEO