16.02.2011 | 11:18
smayoo kaže:
O čemu ti to? Imaš na netu telefonski broj od Apple servisa u Sv. Nedjelji. Nazovi tamo, ispričaj priču, daj serijski broj i doznat ćeš sve što te zanima. Tu su na Jabučnjaku u nekoliko navrata ljudi pisali da im je bila bez problema priznata produžena garancija, ako ju je Apple deklarirao za njihov model.
O tome da 10tak dana zovem servis ali se nitko nije javio do danas jer je dečko bio na bolovanju a na mail isto tako nitko nije odgovorio. Nisam postavio pitanje na forumu jer mi se to činilo najzgodnijim rješenjem i da preskočim redovnu proceduru.Danas sam razgovarao sa srviserom u Sv,Nedjelji i evo kako stvari otprilike stoje:
Servis ima poseban link do njih ,interne prirode,pa običnom korisniku nije dostupan pregled svih Appleovih garancija,akcija,...
Apple možda i priznaje da je stvar sjebana ali ne javno i na sva zvona pa ukoliko želim dobiti zamjenu pokvarene komponente moram im pisati direktno a onda se nadati da sam naletio na pravu osobu s druge strane.
Ako servis pokrene stvar za mene u pravilu će dobiti odjeb.
Eto,nisu stvari baš tako jasne i jednostavne.Za primjer samo 1 post od 100tina ili tisuća sličnih
Apple secret Repair Extension Program
I spoke to a US EDU Apple Care rep today that told me there is a Repair Extension Program for the 17" iMac's. When I told him it was nowhere to be found on the Service Source Website he said that it was an Apple internal program and that it was called "EM80". He said I should have no problem getting my repair covered at our local service provider site. I have a Apple Care case number now and will be sending in at least 8 of these for repair to said service provider. It only makes sense that Apple is attempting to avoid covering these if it can, otherwise there would have been an official Repair Extension Program published. There are also parties that have filed a class action lawsuit regarding this issue.
Hope this info helps someone get their mac fixed.
jimminyebay is offline Reply With Quote