Zabranilo mi iTunes Store Account?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Zabranilo mi iTunes Store Account?


09.01.2013 | 04:52
I to se dogodilo: Unauthorised Purchase na mojem Apple ID.

Prošli tjedan dobih od American Hrvatska (ta kartica mi je prijavljena za iTunes i Apple Store) račun na kojem je, među ostalim, i 99,99$ za nekakvu aplikaciju o čijoj kupnji nemam pojma. Nisam je nikad i nigdje instalirao, no pojavljuje se među Purchased items. Radi se o Free Bubble Island aplikaciji za koju sam navodno napravio inApp purchase od 99,99$!? To sam odmah prijavio UK Store Departmentu i oni su napravili 3 stvari:

1. poništili transakciju, tj. poslali nazad taj iznos mojoj kartičnoj kući
2. označili kompromitiranu karticu kao neprihvatljivu za daljnu uporabu
3. isključili mi Account

Prve dvije stvri su logične i u redu. No, ovo treće ne kužim!? Zašto me, pobogu, totalno otkantaše? Danas sam dobio novu karticu i upisao njene podatke za Billing, ali Account mi je i dalje Disabled?

Ima li netko sličnih iskustava, odn. savjeta kako oživjeti Account? Imam situaciju da ni Free Update postojećih aplikacija (od kojih neke krahiraju na iOS 6) ne mogu napraviti, a kamoli nešto novo downloadati.

Ljubazni Raffi iz UK iTunes Store Customer Service mi već tri dana ništa ne piše, pa moram pitati ljubazne vas
Slika_zaslona_2013_01_09_u_3.png
09.01.2013 | 09:19
i meni su isključili jedan account ali iz drugih, meni nepoznatih, razloga. Pitao sam zašto isključiše, kaže da sam kupovao s kompromitiranom karticom. Kažem s mojom karticom je sve u redu i tražim pravi razlog. Ovaj nešto malo promijeni odgovor, ja tražim šefa da mi objasni. On ljubazno kaže neki potpuno drugi razlog i da nema natrag - account je trajno blokiran i nemreš ništa više s njega kupovati ni skidati kupljeno... banana
09.01.2013 | 10:37
Meni su par puta blokirali i odblokirali. I to sve dok sam isao placati preko nekog servisa click and buy. Kako sam presao na itunes kartice nikakvih problema nemam. Ne znam , ali poslije maila na itunes suport, oni odblokiraju. Mozda misle da koristite tudje kartice? Posalji im opet mail.
09.01.2013 | 15:33
Potpuno mi je neprihvatljivo da mi trajno ugase account na kojem imam hrpu aplikacija (i ostavljenih novaca) bez upozorenja!?

Ako je razlog bila neautorizirana kupovina, odn. zloporaba određene kartice, to je riješeno poništavanjem te stare i izdavanjem nove pa sad molim: hoću svoj account (i aplikacije) nazad. To mi je logično i u redu. Sve drugo je nonsense i krađa mojih 15 GB aplikacija koje više ne mogu koristiti.

Poslah im nekoliko mailova, no oni već treći dan šute?

Zna li netko nekog šefa tamo pa da potegnemo veze?
09.01.2013 | 15:56
zna dpasaric. on je i dionicar.
09.01.2013 | 18:19
MacSlavko kaže:
Potpuno mi je neprihvatljivo da mi trajno ugase account na kojem imam hrpu aplikacija (i ostavljenih novaca) bez upozorenja!?

Ako je razlog bila neautorizirana kupovina, odn. zloporaba određene kartice, to je riješeno poništavanjem te stare i izdavanjem nove pa sad molim: hoću svoj account (i aplikacije) nazad. To mi je logično i u redu. Sve drugo je nonsense i krađa mojih 15 GB aplikacija koje više ne mogu koristiti.

Poslah im nekoliko mailova, no oni već treći dan šute?

Zna li netko nekog šefa tamo pa da potegnemo veze?


Ako je sve tocno sto si napisao i ukoliko ti stvarno ne reaktiviraju account onda je Apple dno dna!
09.01.2013 | 21:25
To mi sve "miriši" na PayPal način poslovanja. Radije tebi ubiju account pa su sigurni da su se obezbjedili od bilo kakvog rizika, a i nemoraju ništa istraživat. Kad pitaš: zašto? Očigledno je da ti ne žele reći.
Zato ja volim software na CD/DVD pa kad trebam instalirat, tut... eject... i gotovo.
10.01.2013 | 00:08
Navodno postoji neki tel. br. za UK Customer Support pa ću sutra to okrenuti (ako ga negdje iskopam). Ovo je već 5. dan kako mi blokada računa nije riješena?!
10.01.2013 | 09:37
meni su brzo odgovarali na mailove, max u roku 24h i u svakom emailu je bio link "kontaktiraj šefa/voditelja", ili tako nešto. Doduše ja sam kontaktirao US customer support jer sam koristio US account...
10.01.2013 | 10:53
i ja sam uvijek kontaktirao US support. Pokusaj i ti sa njima i zali se na ove u engleskoj.
10.01.2013 | 13:36
To je takvo sranje, da ti ne mogo opisati. Meni zakljućljučali njemački, samo zato šta je Click and Buy odlučijo da ja sad moram autorizirati neki njemački tekući račun i da im kartica nije dovoljna. Stvarno, sve se kontrolira i odakle kupuješ, i šta kupuješ, negdje nešto možeš negdje ne. Seronje kakvih nema, ona reklama sa velikim bratom je postala istina ali veliki brat se uvukao u kroz slobodu!
A ako dva put ukucaš krivi PW ili UN odmah moraš na novi PW, ako si se do tad sijetijo tvog zaboravljenog, nemože jer je taj u posljednih godinu dana korišten itd. itd. To je zato da ga sljedeći put sigurno zaboraviš. A nigdje ga nempžeš označiti kao zapapčen, nego svako sranje unosiš PW, kod neke kupnje i par puta. Govna i gotovo.

Živjeli Hacker i Jailbreak.
10.01.2013 | 13:51
Ovo je stvarno sranje. Nadam se da ce se to rijesiti. Na pitanje sto je sa mojim legalno kupljenim aplikacijama moraju dati suvisli odgovor odnosno rijesenje. Tko zna koliko imaju takvih slucajeva, a istraga sto se zapravo dogodilo sigurno im nije jednostavna i brza. Mislim da su ti trebali otvoriti privremeni account kojim se mozes sluziti sve dok ne istraze fraud situaciju.

Mozda sam ja neki paranoik ali nigdje ne ostavljam kliknutu opciju da mi zapamti upisani password. Na iTunesima i AppStoreu broj kartice uvijek upisujem neposredno prije kupovine i kad sve prodje OK nakon nekoliko dana brisem karticu i time sprecavam teoreski sansu da netko nesto charge-a na account.
10.01.2013 | 16:04
Ufff.... Riješeno!

Zvao sam Apple Support and Service na broj +44 844 209 0611 pa sam prvo 15 min pričao s jednom Apple Assistant-icom. Onda je rekla da će me nazvati netko iz Account Security Teama, pa me je neki drugi lik nazvao na iPhone (ubit će me Roaming). Nakon 35 minuta razgovora (jedva sam ga čuo) ponavljanja mog Apple ID i ostalih stvari moj Account je proradio!

Mislim da ću nakon ove neugodne Security epizode razmisliti o onom jmirakulovom prijedlogu o uklanjanju podataka o kartici s App Store odn. njihovom vraćanju neposredno prije neke kupovine...

A kad mi dođe račun za tel. ovaj mjesec, mislim da će me ovaj Apple Care razgovor koštati više nego ona smrdljiva neautorizirana aplikacija (99,99$) zbog koje je sve i počelo

Thanx!
10.01.2013 | 16:24
Slavko ne znam ali imas li mogucnosti da kupujes itunes kartice. to ti je najbolje i najsigurnije.
10.01.2013 | 18:27
Vecina nas je iz Hrvatske gdje i zivi. Meni bi ti bonovi bili zakon. Kad bi barem vrijedili bilo koji bonovi s bilo kojm ID-em, ali ne. Kupio bi ih u Austrini ili Italii i trosio. Ajde javi kolio te to zadovoljestvo kostalo na telefonskom racunu.
10.01.2013 | 18:45
MacSlavko kaže:
Ufff.... Riješeno!

Zvao sam Apple Support and Service na broj +44 844 209 0611 pa sam prvo 15 min pričao s jednom Apple Assistant-icom. Onda je rekla da će me nazvati netko iz Account Security Teama, pa me je neki drugi lik nazvao na iPhone (ubit će me Roaming). Nakon 35 minuta razgovora (jedva sam ga čuo) ponavljanja mog Apple ID i ostalih stvari moj Account je proradio!

Mislim da ću nakon ove neugodne Security epizode razmisliti o onom jmirakulovom prijedlogu o uklanjanju podataka o kartici s App Store odn. njihovom vraćanju neposredno prije neke kupovine...

A kad mi dođe račun za tel. ovaj mjesec, mislim da će me ovaj Apple Care razgovor koštati više nego ona smrdljiva neautorizirana aplikacija (99,99$) zbog koje je sve i počelo

Thanx!


hmmm.... nisam se uopće sjetio napisati, ali ja sam prije cca 20ak dana također u dva navrata zvao Apple UK. Ukupno trajanje ta dva razgovora je bilo cca 80 min, a cijena 6EUR!!! Skype RuleZ!!!
10.01.2013 | 21:05
Znači sad je in zvati Apple Support and Service,sex telefoni nisu više u modi Kad već tako često rade ljudima sranja oko acca onda bi i mogli ponuditi nekakav besplatni telefon ili imaju deal s nekom telefonskom kompanijom....ebiga dolar po dolar.
  • Sank
  • Moderator
  • 221
10.01.2013 | 21:38
@cariblanco

A po čemu si ti zaključio da Apple radi često sranja ljudima oko "acca"? Jesi napravio analizu ukupnog broja korisnika prijavljenih na iTunes s onim brojem koji imaju takve probleme pa si to zaključio na osnovi nekakvih realnih brojeva ili je i dalje samo u pitanju tvoje vlastito nezadovoljstvo?
10.01.2013 | 23:28
Neznam @Sank čemu ih ti tako žestoko braniš,ja se pola zaebavam a pola ozbiljno mislim.Upiši u google probleme oko apple acca i iTunesa i sve će ti biti jasno.Ja koristim skype jedno oko 10 godina na desetak računala i nikad nisam imao ikakvih problema oko acca ili kontakata ili bilo čega.Acc je acc a aplikacija je aplikacija,sad kako skype radi neznam,samo znam da radi dobro
15.01.2013 | 11:08
Meni ne daju da promjenim sigurnosne odgovore na pitanja, pa ne mogu kupovati app sa nekom drugom uredjaju...natezem se njima vec 2 mjeseca i stalno mi nabijaju taj fon za zvanje. Lagano su vec naporni...
15.01.2013 | 16:41
papittovenga kaže:
hmmm.... nisam se uopće sjetio napisati, ali ja sam prije cca 20ak dana također u dva navrata zvao Apple UK. Ukupno trajanje ta dva razgovora je bilo cca 80 min, a cijena 6EUR!!! Skype RuleZ!!!

a ja sa svog voipa nazovem isti taj broj, pričam do 1000 minuta mjesečno a cijena 0 EUR!!!
16.01.2013 | 03:18
Dobar hint za Skype! Ipak, nadam se da ih neću morati ponovno zvati

A ovo s iTunes Gift Cadrd bi bila dobra opcija - kad bi postojalo kod nas... Dakle, čak i da mi ju pokloni striko iz Timberlanda, ja ju ne mogu korisitti za Croatian Store, a kao ADE sam vezan za naš Store, tj. 98% aplikacija mi je s našeg tržišta...

Nego, htjedoh večeras vidjeti što ima na USA Store - kad ono šipak! Ne mogu se ulogirati na svoj USA account (s kojeg imam par aplikacija)?! Napravio sam ScreenShot kad sam radio taj Apple ID tako da nema šanse da sam krivo napisao ID ili password, no on me ne želi ulogirati. Zatim sam kliknuo ono Veriffication by e-mail, no ništa mi nije stiglo na valjani g-mail, a ni autorizacija pomoću Security questions ne ide?!

Zar je moguće da su mi onomad ubili oba Accounta?
16.01.2013 | 08:19
Meni nedavno tražilo resetiranje passworda iz sigurnosnih razloga. Prvo verificiranje s e-mailom nije prošlo, drugo je, ali onda je i prvo došlo. Imao sam dva ista maila u sandučiću. Budi strpljiv, ili ne budi kao ja i ponovi proceduru. Ono preko maila ide samo ti password ne može biti isti, trebati češ ga promijeniti.
12.03.2013 | 19:03
tino1 kaže:
To je takvo sranje, da ti ne mogo opisati. Meni zakljućljučali njemački, samo zato šta je Click and Buy odlučijo da ja sad moram autorizirati neki njemački tekući račun i da im kartica nije dovoljna. Stvarno, sve se kontrolira i odakle kupuješ, i šta kupuješ, negdje nešto možeš negdje ne. Seronje kakvih nema, ona reklama sa velikim bratom je postala istina ali veliki brat se uvukao u kroz slobodu!
A ako dva put ukucaš krivi PW ili UN odmah moraš na novi PW, ako si se do tad sijetijo tvog zaboravljenog, nemože jer je taj u posljednih godinu dana korišten itd. itd. To je zato da ga sljedeći put sigurno zaboraviš. A nigdje ga nempžeš označiti kao zapapčen, nego svako sranje unosiš PW, kod neke kupnje i par puta. Govna i gotovo.

Živjeli Hacker i Jailbreak.


Živiš u HR? Onda kršiš pravila, jer ne bi legalno smio kupovati u njemačkom App Storeu - on je namijenjen Nijemcima. I nije Apple za to kriv, bili bi oni sretni da imaju jedan univerzalan App Store iza aplikacije i knjige i mjuzu i filmove, no tu mnogo prstiju ima u toj kaši... Dakle, ne optužuj druge za nešto za što si sam kriv, odnosno jer si radio nešto što ne bi smio
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 15 sati, 46 minuta
  • JOHN: Počivao u miru Božjem :(
  • Borisone: U oglasniku mini Pro ako nekog zanima.
  • Gjuroo: Počivao u miru.
  • smayoo: Ode nam Papa Franjo, na Uskrsni ponedjeljak. Počinak je zaslužio, i više od toga. Neka se Crkvi primi barem nešto od njegovog nasljeđa.
  • VanjusOS: Sretan Uskrs!
  • Damirst: Srstan Uskrs!
  • smayoo: Sretan Uskrs svima! :)
  • Tomek: Sretan Uskrs !!
  • ping: Sretan Uskrs
  • dpasaric: Mira i ljubavi! :)
  • Gjuroo: Sretan Uskrs!
  • Yonkis: Sretan Uskrs svima!
  • Zdravac: Sretan Uskrs!
  • drpongrac23: Sretan Uskrs svima koji slave!
  • Tomek: sad dok se ja ponovo uštekam u MACOS sustav, imat ću pitanja pa ću biti malo dosadniji :D
  • Tomek: Hvala svima... Kakav je stroj, računam s njime barem 10 godina...
  • dpasaric: Welcome back! :)
  • smayoo: Eeeej, Tomek! :)
  • Zdravac: Tomek, dobrodošao nazad! Nek te dobro i dugo služi! :)
  • Tomek: Eto nakon dugo godina, ponovo na Macu... Pozdrav svima
  • Borisone: Rekao političar i otišao krkati s generalima dok je vojska na paštetama i prekuhanim jajima.
  • Junuz: ko nehrani svoju vojsku hraniće tuđu
  • Yonkis: Apple Maps kamera naprtnjača: [link]
  • m@xym: ...nikakvu vojnu naobrazbu.
  • m@xym: Za dva mjeseca možeš naučiti rukovati pješačkim naoružanjem (od rastavljanja, sastavljana i čišćenja, do toga kako ga otkočiti, zakočiti, napuniti, sve do pucanja). Čovjek koji nema nikakvu vojnu naobrazbu, je glineni golub u slučaju rata, osoba koja je dva mjeseca nešto učila, i naučila, svakako nije. Zamisli koliko bi tek žrtava bilo da nitko od ljudi sa kojima si bio nije imao
  • Maxxy: Mi imamo malu aktivnu podobnu vojsku. A za 2 mjeseca će samo naučiti biti lijepa meta na ratištu. Proveo sam u ratu malo manje od 5 godina, i sve što ću još reći na ovu temu je da smo imali više žrtava od neznanja (igranje sa raznim zanimljivim spravicama i puškama) nego od neprijatelja! Srećom u ono vrijeme nije bilo dronova!
  • drlovric: Ja sam bio 10-11 mjeseci cini mi se. Pola vremena smo aktivno nesto ucili, pola smo ribali hodnike, kupili lisce i smarali se po vojarni. Ja sam bio 11107 (prepisali JNA VES oznaku) vojna policija, antiterosticke aktivnosti.
  • drlovric: Nekakav ustroj sa 3 mjeseca temeljne obuke da vojnik zna koirsititi pusku i kretati se unutar svoje formacije je bolje nego nista. I mozda neki modus za dodatna 2-3 mjeseca specijalisticke obuke tko to zeli. Kao neki vid nadgradnje znanja.
  • m@xym: Mi to (malu sposobnu aktivnu vojsku) već imamo. Ovih 2 mjeseca je sasvim dovoljno da mladići nauče osnove baratanja oružjem.
  • Maxxy: Vojnirok od 2 mjeseca je sprdnja. Ili lupite godinu dana, ili financirajte malu sposobnu aktivnu vojsku. Ovako se samo bacaju novci bez ikakve koristi
  • Yonkis: A što ne otvorite temu nego ovdje tipkate :)
  • Szguri: Ono što želim reći je da ljudi mogu živjeti nevjerojatno sigurne i udobne živote zato što je njihova država spremna za loše scenarije.
  • Szguri: nego zato što razumiju geografiju i povijest Rusija im je susjed, a povijest nije bila blaga. Isto sa Švicarskom: poznata po neutralnosti, ali izuzetno utvrđena i uvježbana. Država je doslovno dizajnirana tako da invazija bude noćna mora. Njihova neutralnost nije pasivna čuva je disciplina i spremnost.
  • Szguri: Osobno ne shvaćam naivnost toga da se ignorira činjenica da je rat i sukob odnosno mogućnost istog nešto što je ljudska slika i prilika od pamtivijeka. Možeš biti i spreman i miroljubiv, Švedska i Finska, primjerice, zadržale su ozbiljne obrambene kapacitete čak i tijekom mirnih vremena. Finska ima obvezni vojni rok i ogromne pričuvne snage, ne zato što su agresivne, nego zato što raz
  • Szguri: Pozdrav svima, čisto da se nadovežem na vruću temu. Kao netko tko je također bio u vojsci i imam raznog iskustva po tom pitanju.
  • drlovric: Bio sam u istoj misiji kao i profesionalni hrvatski vojnici. Nisam bio terorista niti neki placenik koji je isao da nanosi zlo ljudima tamo.
  • drlovric: Ja sam u pustinje isao po pare. Kao da je to neka tajna :) Nisam tamo bio iz uvjerenja ili nekih ideala, kao ni 95% ostalih ljudi.
  • JOHN: i odlučuje o tuđem mesu. Ja ako imam osjećaj braniti svoj dom i obitelj, to ću po inerciji napraviti, a ne da mi tamo neki kozojeb docira koji u backgroundu zgrče pare dok preslaguje pijune po karti a u pauzama vrti sa ratnim profiterstvom
  • JOHN: pustimo pojedince neka misle i idlučuju za sebe, a ne nekome da se hvali tuđim tijelom(mesom)
  • JOHN: Ako se granatiranje Zagreba ili recimo razvaljivanje Valpova smatra ulazak neprijatelja, onda jesam. I ne pričam drugačije od onoga što ti pričaš, nego samo kažem da netko okreće dobru lovu na tuđoj patnji. Ali kad me već potežeš za jezik…..daj me podsjeti kakve veze ima Afganistan i slične lokacije na kojima si radio s ulaskom u tvoj grad. Ponavljam, ja jedam za obuku i spremu, ali
  • drlovric: Da bi se ti u svojoj drzavi osjecao sigurno. Skupa sa svojom obitelji.
  • drlovric: Nisi srecom doziivo kako izgleda kada ti nepoznati naoruzani ljudi udju u grad/selo. Inace bi pricao drugacije i borio se za to da ti drzava ima najjacu mogucu vojsku.
  • drlovric: Vatrogasac treba alat za svoj posao. Ako ne ugasi pozar ljudi ginu. Vojnik treba alat za svoj posao. Ako vojnik ne odradi svoj posao, ljudi ginu. Jednostavno je.
  • JOHN: Vatrogasac neće nikoga ubiti brentačom ili recimo bocom kisika
  • JOHN: Pa uvijek je sporna kad je u pitanju ljudski život
  • drlovric: ne znam zasto je nenormalno to ocekivati. Nece ni vatrogasac gasiti pozar bez opreme, ali samo je za vojsku uvijek sporna svaka nabavka. Osim kad te napadnu pa kad radi guza od straha :)
  • drlovric: oni koji su spremni da riskiraju zivot, treba da imaju sve sto bi im u toj borbi pomoglo, da soase drzavu svih nas i ostanu zivi ako je moguce :)
  • drlovric: Ja sam kazem da sutra CG, SR, HU, IT napadne HR, ja bi za 3 dana bio na prvoj crti. Ako sam ja voljan braniti tu drzavu i riskirait svoj zivot, normalno je da ocekujem da ta drzava ima sanitet, ili helikopter da me spasi ako negdje krvarim. Ili da ima topnistvo, avione, obucene vojnike/ljekare/informaticare. A imati sve to je proces koji trazi vrijeme, pare i znanje. Ne treba svi ni da ratuju, ali
  • JOHN: :)
  • Bertone: Ak netko iz SOA-e sad čita Jabučnjak, još bu zaključio da je drlovric švercer oružja :D

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, ammadeus, Beli, MacSlavko, Riba, vuzem, Anonimci (324)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.33 Seconds

Provided by iJoomla SEO