Zabranilo mi iTunes Store Account?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Zabranilo mi iTunes Store Account?


09.01.2013 | 04:52
I to se dogodilo: Unauthorised Purchase na mojem Apple ID.

Prošli tjedan dobih od American Hrvatska (ta kartica mi je prijavljena za iTunes i Apple Store) račun na kojem je, među ostalim, i 99,99$ za nekakvu aplikaciju o čijoj kupnji nemam pojma. Nisam je nikad i nigdje instalirao, no pojavljuje se među Purchased items. Radi se o Free Bubble Island aplikaciji za koju sam navodno napravio inApp purchase od 99,99$!? To sam odmah prijavio UK Store Departmentu i oni su napravili 3 stvari:

1. poništili transakciju, tj. poslali nazad taj iznos mojoj kartičnoj kući
2. označili kompromitiranu karticu kao neprihvatljivu za daljnu uporabu
3. isključili mi Account

Prve dvije stvri su logične i u redu. No, ovo treće ne kužim!? Zašto me, pobogu, totalno otkantaše? Danas sam dobio novu karticu i upisao njene podatke za Billing, ali Account mi je i dalje Disabled?

Ima li netko sličnih iskustava, odn. savjeta kako oživjeti Account? Imam situaciju da ni Free Update postojećih aplikacija (od kojih neke krahiraju na iOS 6) ne mogu napraviti, a kamoli nešto novo downloadati.

Ljubazni Raffi iz UK iTunes Store Customer Service mi već tri dana ništa ne piše, pa moram pitati ljubazne vas
Slika_zaslona_2013_01_09_u_3.png
09.01.2013 | 09:19
i meni su isključili jedan account ali iz drugih, meni nepoznatih, razloga. Pitao sam zašto isključiše, kaže da sam kupovao s kompromitiranom karticom. Kažem s mojom karticom je sve u redu i tražim pravi razlog. Ovaj nešto malo promijeni odgovor, ja tražim šefa da mi objasni. On ljubazno kaže neki potpuno drugi razlog i da nema natrag - account je trajno blokiran i nemreš ništa više s njega kupovati ni skidati kupljeno... banana
09.01.2013 | 10:37
Meni su par puta blokirali i odblokirali. I to sve dok sam isao placati preko nekog servisa click and buy. Kako sam presao na itunes kartice nikakvih problema nemam. Ne znam , ali poslije maila na itunes suport, oni odblokiraju. Mozda misle da koristite tudje kartice? Posalji im opet mail.
09.01.2013 | 15:33
Potpuno mi je neprihvatljivo da mi trajno ugase account na kojem imam hrpu aplikacija (i ostavljenih novaca) bez upozorenja!?

Ako je razlog bila neautorizirana kupovina, odn. zloporaba određene kartice, to je riješeno poništavanjem te stare i izdavanjem nove pa sad molim: hoću svoj account (i aplikacije) nazad. To mi je logično i u redu. Sve drugo je nonsense i krađa mojih 15 GB aplikacija koje više ne mogu koristiti.

Poslah im nekoliko mailova, no oni već treći dan šute?

Zna li netko nekog šefa tamo pa da potegnemo veze?
09.01.2013 | 15:56
zna dpasaric. on je i dionicar.
09.01.2013 | 18:19
MacSlavko kaže:
Potpuno mi je neprihvatljivo da mi trajno ugase account na kojem imam hrpu aplikacija (i ostavljenih novaca) bez upozorenja!?

Ako je razlog bila neautorizirana kupovina, odn. zloporaba određene kartice, to je riješeno poništavanjem te stare i izdavanjem nove pa sad molim: hoću svoj account (i aplikacije) nazad. To mi je logično i u redu. Sve drugo je nonsense i krađa mojih 15 GB aplikacija koje više ne mogu koristiti.

Poslah im nekoliko mailova, no oni već treći dan šute?

Zna li netko nekog šefa tamo pa da potegnemo veze?


Ako je sve tocno sto si napisao i ukoliko ti stvarno ne reaktiviraju account onda je Apple dno dna!
09.01.2013 | 21:25
To mi sve "miriši" na PayPal način poslovanja. Radije tebi ubiju account pa su sigurni da su se obezbjedili od bilo kakvog rizika, a i nemoraju ništa istraživat. Kad pitaš: zašto? Očigledno je da ti ne žele reći.
Zato ja volim software na CD/DVD pa kad trebam instalirat, tut... eject... i gotovo.
10.01.2013 | 00:08
Navodno postoji neki tel. br. za UK Customer Support pa ću sutra to okrenuti (ako ga negdje iskopam). Ovo je već 5. dan kako mi blokada računa nije riješena?!
10.01.2013 | 09:37
meni su brzo odgovarali na mailove, max u roku 24h i u svakom emailu je bio link "kontaktiraj šefa/voditelja", ili tako nešto. Doduše ja sam kontaktirao US customer support jer sam koristio US account...
10.01.2013 | 10:53
i ja sam uvijek kontaktirao US support. Pokusaj i ti sa njima i zali se na ove u engleskoj.
10.01.2013 | 13:36
To je takvo sranje, da ti ne mogo opisati. Meni zakljućljučali njemački, samo zato šta je Click and Buy odlučijo da ja sad moram autorizirati neki njemački tekući račun i da im kartica nije dovoljna. Stvarno, sve se kontrolira i odakle kupuješ, i šta kupuješ, negdje nešto možeš negdje ne. Seronje kakvih nema, ona reklama sa velikim bratom je postala istina ali veliki brat se uvukao u kroz slobodu!
A ako dva put ukucaš krivi PW ili UN odmah moraš na novi PW, ako si se do tad sijetijo tvog zaboravljenog, nemože jer je taj u posljednih godinu dana korišten itd. itd. To je zato da ga sljedeći put sigurno zaboraviš. A nigdje ga nempžeš označiti kao zapapčen, nego svako sranje unosiš PW, kod neke kupnje i par puta. Govna i gotovo.

Živjeli Hacker i Jailbreak.
10.01.2013 | 13:51
Ovo je stvarno sranje. Nadam se da ce se to rijesiti. Na pitanje sto je sa mojim legalno kupljenim aplikacijama moraju dati suvisli odgovor odnosno rijesenje. Tko zna koliko imaju takvih slucajeva, a istraga sto se zapravo dogodilo sigurno im nije jednostavna i brza. Mislim da su ti trebali otvoriti privremeni account kojim se mozes sluziti sve dok ne istraze fraud situaciju.

Mozda sam ja neki paranoik ali nigdje ne ostavljam kliknutu opciju da mi zapamti upisani password. Na iTunesima i AppStoreu broj kartice uvijek upisujem neposredno prije kupovine i kad sve prodje OK nakon nekoliko dana brisem karticu i time sprecavam teoreski sansu da netko nesto charge-a na account.
10.01.2013 | 16:04
Ufff.... Riješeno!

Zvao sam Apple Support and Service na broj +44 844 209 0611 pa sam prvo 15 min pričao s jednom Apple Assistant-icom. Onda je rekla da će me nazvati netko iz Account Security Teama, pa me je neki drugi lik nazvao na iPhone (ubit će me Roaming). Nakon 35 minuta razgovora (jedva sam ga čuo) ponavljanja mog Apple ID i ostalih stvari moj Account je proradio!

Mislim da ću nakon ove neugodne Security epizode razmisliti o onom jmirakulovom prijedlogu o uklanjanju podataka o kartici s App Store odn. njihovom vraćanju neposredno prije neke kupovine...

A kad mi dođe račun za tel. ovaj mjesec, mislim da će me ovaj Apple Care razgovor koštati više nego ona smrdljiva neautorizirana aplikacija (99,99$) zbog koje je sve i počelo

Thanx!
10.01.2013 | 16:24
Slavko ne znam ali imas li mogucnosti da kupujes itunes kartice. to ti je najbolje i najsigurnije.
10.01.2013 | 18:27
Vecina nas je iz Hrvatske gdje i zivi. Meni bi ti bonovi bili zakon. Kad bi barem vrijedili bilo koji bonovi s bilo kojm ID-em, ali ne. Kupio bi ih u Austrini ili Italii i trosio. Ajde javi kolio te to zadovoljestvo kostalo na telefonskom racunu.
10.01.2013 | 18:45
MacSlavko kaže:
Ufff.... Riješeno!

Zvao sam Apple Support and Service na broj +44 844 209 0611 pa sam prvo 15 min pričao s jednom Apple Assistant-icom. Onda je rekla da će me nazvati netko iz Account Security Teama, pa me je neki drugi lik nazvao na iPhone (ubit će me Roaming). Nakon 35 minuta razgovora (jedva sam ga čuo) ponavljanja mog Apple ID i ostalih stvari moj Account je proradio!

Mislim da ću nakon ove neugodne Security epizode razmisliti o onom jmirakulovom prijedlogu o uklanjanju podataka o kartici s App Store odn. njihovom vraćanju neposredno prije neke kupovine...

A kad mi dođe račun za tel. ovaj mjesec, mislim da će me ovaj Apple Care razgovor koštati više nego ona smrdljiva neautorizirana aplikacija (99,99$) zbog koje je sve i počelo

Thanx!


hmmm.... nisam se uopće sjetio napisati, ali ja sam prije cca 20ak dana također u dva navrata zvao Apple UK. Ukupno trajanje ta dva razgovora je bilo cca 80 min, a cijena 6EUR!!! Skype RuleZ!!!
10.01.2013 | 21:05
Znači sad je in zvati Apple Support and Service,sex telefoni nisu više u modi Kad već tako često rade ljudima sranja oko acca onda bi i mogli ponuditi nekakav besplatni telefon ili imaju deal s nekom telefonskom kompanijom....ebiga dolar po dolar.
  • Sank
  • Moderator
  • 221
10.01.2013 | 21:38
@cariblanco

A po čemu si ti zaključio da Apple radi često sranja ljudima oko "acca"? Jesi napravio analizu ukupnog broja korisnika prijavljenih na iTunes s onim brojem koji imaju takve probleme pa si to zaključio na osnovi nekakvih realnih brojeva ili je i dalje samo u pitanju tvoje vlastito nezadovoljstvo?
10.01.2013 | 23:28
Neznam @Sank čemu ih ti tako žestoko braniš,ja se pola zaebavam a pola ozbiljno mislim.Upiši u google probleme oko apple acca i iTunesa i sve će ti biti jasno.Ja koristim skype jedno oko 10 godina na desetak računala i nikad nisam imao ikakvih problema oko acca ili kontakata ili bilo čega.Acc je acc a aplikacija je aplikacija,sad kako skype radi neznam,samo znam da radi dobro
15.01.2013 | 11:08
Meni ne daju da promjenim sigurnosne odgovore na pitanja, pa ne mogu kupovati app sa nekom drugom uredjaju...natezem se njima vec 2 mjeseca i stalno mi nabijaju taj fon za zvanje. Lagano su vec naporni...
15.01.2013 | 16:41
papittovenga kaže:
hmmm.... nisam se uopće sjetio napisati, ali ja sam prije cca 20ak dana također u dva navrata zvao Apple UK. Ukupno trajanje ta dva razgovora je bilo cca 80 min, a cijena 6EUR!!! Skype RuleZ!!!

a ja sa svog voipa nazovem isti taj broj, pričam do 1000 minuta mjesečno a cijena 0 EUR!!!
16.01.2013 | 03:18
Dobar hint za Skype! Ipak, nadam se da ih neću morati ponovno zvati

A ovo s iTunes Gift Cadrd bi bila dobra opcija - kad bi postojalo kod nas... Dakle, čak i da mi ju pokloni striko iz Timberlanda, ja ju ne mogu korisitti za Croatian Store, a kao ADE sam vezan za naš Store, tj. 98% aplikacija mi je s našeg tržišta...

Nego, htjedoh večeras vidjeti što ima na USA Store - kad ono šipak! Ne mogu se ulogirati na svoj USA account (s kojeg imam par aplikacija)?! Napravio sam ScreenShot kad sam radio taj Apple ID tako da nema šanse da sam krivo napisao ID ili password, no on me ne želi ulogirati. Zatim sam kliknuo ono Veriffication by e-mail, no ništa mi nije stiglo na valjani g-mail, a ni autorizacija pomoću Security questions ne ide?!

Zar je moguće da su mi onomad ubili oba Accounta?
16.01.2013 | 08:19
Meni nedavno tražilo resetiranje passworda iz sigurnosnih razloga. Prvo verificiranje s e-mailom nije prošlo, drugo je, ali onda je i prvo došlo. Imao sam dva ista maila u sandučiću. Budi strpljiv, ili ne budi kao ja i ponovi proceduru. Ono preko maila ide samo ti password ne može biti isti, trebati češ ga promijeniti.
12.03.2013 | 19:03
tino1 kaže:
To je takvo sranje, da ti ne mogo opisati. Meni zakljućljučali njemački, samo zato šta je Click and Buy odlučijo da ja sad moram autorizirati neki njemački tekući račun i da im kartica nije dovoljna. Stvarno, sve se kontrolira i odakle kupuješ, i šta kupuješ, negdje nešto možeš negdje ne. Seronje kakvih nema, ona reklama sa velikim bratom je postala istina ali veliki brat se uvukao u kroz slobodu!
A ako dva put ukucaš krivi PW ili UN odmah moraš na novi PW, ako si se do tad sijetijo tvog zaboravljenog, nemože jer je taj u posljednih godinu dana korišten itd. itd. To je zato da ga sljedeći put sigurno zaboraviš. A nigdje ga nempžeš označiti kao zapapčen, nego svako sranje unosiš PW, kod neke kupnje i par puta. Govna i gotovo.

Živjeli Hacker i Jailbreak.


Živiš u HR? Onda kršiš pravila, jer ne bi legalno smio kupovati u njemačkom App Storeu - on je namijenjen Nijemcima. I nije Apple za to kriv, bili bi oni sretni da imaju jedan univerzalan App Store iza aplikacije i knjige i mjuzu i filmove, no tu mnogo prstiju ima u toj kaši... Dakle, ne optužuj druge za nešto za što si sam kriv, odnosno jer si radio nešto što ne bi smio
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 12 sati, 26 minuta
  • kupus: tražim 30 pin na lighting adapter, ako ima tko viška - PM
  • stefanjos: sretna nova!
  • Yonkis: Sretna vam ova nova 2025!
  • dpasaric: Kreativna vam 2025. godina! Kanpai! [link]
  • JOHN: Sve najbolje u novoj godini. Puno zdravlja, sreće i uspjeha.
  • zoranowsky: Sretna Nova!
  • Miro Spiro: Sretna Nova godina
  • Matija klc: Sretna Nova svima
  • Gjuroo: Sretna nova!
  • Bertone: Sretna Nova
  • Zdravac: Sretna Nova, i svako dobro vam želim!
  • dpasaric: Svako dobro i da vam 2025. bude još bolja! :)
  • smayoo: SRETNANOVAGODINAAAAAAAA!!!! :D
  • Yonkis: dpasaric, I think you're gonna love it :)
  • dpasaric: Kako imamo Lisu u Pikiju, to mi je na listi za gledanje!
  • Yonkis: [link] netko već gledao?
  • Zdravac: :)
  • JOHN: Jel prolazi integralni? :)
  • Zdravac: @JOHN, lagano sa ugljikohidratima (kruh), rakija je, s druge strane, preporučljiva :)
  • ping: Sretan Božić
  • JOHN: Sretan i blagoslovljen Božić. Pazite na slatko i slano. Samo kruh i voda i ajde može i pijača!:)
  • zoranowsky: Sretan Božić!
  • dpasaric: Sretan Božić i se najboljshe judi! :)
  • smayoo: Sretan Božić, svima svima neka bude veseo, miran, topao, sit i napit! :)
  • Gjuroo: Sretan Božić!
  • Zdravac: Sretan Božić!
  • drpongrac23: Sretan i blagoslovljen Božić!
  • Damirst: Sretan Božić svima!
  • Bertone: Sretan Božić
  • Yonkis: Sretan Božić svima, koliko god vas ima!
  • drlovric: Hvala hvala :)
  • Yonkis: Happy belated bday drlovriću!
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • JOHN: Sretan rođoš!
  • smayoo: Oho! Sretan rođendan i od mene! :)
  • VanjusOS: sretan rođendan @drlovric
  • miomika: nisam znao. Ja sam na A1, tamo još ni ne razmišljaju..
  • Zdravac: danas naručio, stiže za 3-5 dana, pa kad stigne, napisati ću iz prve ruke kako radi :)
  • ZeljkoB: Jel vec tko isprobao eSIM sa Apple Watch?
  • ZeljkoB: @Zdravec, ovo je super vijest!
  • cariblanco: Elon postaje gori od Ele Dvornik, nije za vjerovati, mada mu i ja osim širim propagandu, ali čovjek ne može šutjeti na sve ove gluposti :(
  • Zdravac: ht - naknada dodatno na mjesečnu tarifu 4 eur
  • Zdravac: ht podržava multi sim i za apple watch (za galaxy watch već neko vrijeme)
  • Yonkis: iStyle počeo prodavati Apple Watch Cellular model.. Opa bato! Nismo više ograničeni :)
  • drlovric: Ne bih ja podcijenjivoa tako to trziste. Ogromna vecina ljudi u USA koriste iPhone, pa im je i Apple Maps logican izbor :)
  • smayoo: Ajd... Iako... zašto više troše novac na to. Kasne za Google Mapsom 20 godina, a za OSM-om 10.
  • Yonkis: Jeste li znali za Apple Mape na webu? [link]
  • Piko: Skužio, AppleInteligence, kategorizacije u Mailu, Image Playground i sl. se pjavi kada podesim sistemski jezik na Engleski …. Kada je na hrvatskom, toga ničeg nema… Bezveze.
  • smayoo: Podsjetnik, vidimo se sutra u Kokolu u 18h! [link]
  • drpongrac23: Čestitke!!! [link]

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

MacSlavko, Riba, rusty, Anonimci (555)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.94 Seconds

Provided by iJoomla SEO