10.11.2015 | 11:02
Evo nove info iz Agramservisa, uređaj je kod njih zaprimljen jučer, obavljen pretpostavljam pretpregled koji sam opisao par postova prije, danas čitam slijedeće: "Navedeni kvar uočen. Popravak zamjenom uređaja IPAD AIR 2,WIFI,16GB,GRAY NOVI IMEI: u jamstvenom roku. Naručeno od Apple-a Napomena: uređaj je nakon umetanja SIM kartice i unosa PIN-a potrebno SPOJITI NA ITUNES ILI WI-FI MREŽU I NAPRAVITI AKTIVACIJU ! L2" , što god to značilo, nadam se da je to novi uređaj...
i, da pohvaljujem servis na ažurnosti, u stvari cijeli lanac od trgovine Sancta Domenica koja je uređaj preuzela u Rijeci i distribuirala uz sav protokol prema servisu... znam da bi to trebalo biti naj normalnije i ništa neobično, međutim svjedoci smo danas svakojakih loših iskustava i nebrige za kupca nakon što se pokupe novčići...