06.02.2016 | 10:48
Također, ista je procedura i u iStyleu na zagrebačkom Jankomiru. U sklopu trgovine je servis, serviseri su bili na pauzi za ručak, no zaprimatelj "primki" je samo uzeo moj nastavak i bez ikakvog pogovora pogledao ima li brojeve umjesto slova, otišao u prostoriju servisa i donio mi novi s "EUR" natpisom na mjestu brojeva upakiran u mali otvoreni najlon. I to je to.
Vjerujem da svaka trgovina koja je ovlaštena od Applea, znači da ispod svog loga ima natpis authorised reseller, ima na lageru određeni broj tih nastavaka - bio to Zagreb, Split, Rijeka, Pula...
Ukoliko nema, nisam siguran u ovo "authorised reseller"...
P.S.
Upravo čitam kako trenutno - iako to na vlastitim stranicama nisu objavili - slično rade i sa late 2013 Mac Pro modelima koji imaju video problema ili im se gasi kompletan OS. Besplatno se servisiraju. Još jedan dokaz kako prvi val proizvoda nikad nije dobro uzimati... Bar pričekati drugu verziju, treću najbolje. Ovo je osobno mišljenje. Link:
www.macrumors.com