29.11.2023 | 14:56
Evo što mi se dogodilo neki dan. Traži me ažuriranje Apple ID-a, pa dobro, rekoh, kao obično, traži me svakih nekoliko mjeseci. Upišem lozinku i javi da je moj Apple ID deaktiviran! Idem se prijaviti preko web-a, isto! Prije dva dana zovem službu za korisnike i obećaju da će problem biti riješen u 24 sata. Prošlo je 48 sati, danas ponovno zovem i odgovaraju da je "sistem" deaktivirao moj Apple ID i da reaktivacija nije nikako moguća.
Da bi prijavio uređaj na novi Apple ID, moram ga odjaviti sa starog Apple ID-a. Koji je naravno deaktiviran. Pat pozicija!
Iz korisničke službe mi savjetuju da otvorim novog korisnika i da staroga pobrišem i da će se uređaj automatski odjaviti. OK, je li to sigurno?
Naravno sve to iziskuje vremena za podešavanje aplikacija itd, itd...
Da ne govorim o bilješkama, kontaktima, slikama na iCloudu, što je nepovratno izgubljeno.
Korisnička služba samo sliježe ramenima i odgovaraju da tu nema pomoći.
Je li imao tko takav slučaj? Što savjetujete?
Duboko razočaran.