Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


30.10.2021 | 07:57
smayoo kaže:
Tako jeeee!!! JEBO ANLASEEEER!!! JEBO AKUMULATOR!!!!! JEBO KABELEEEE!!! NATRAG NA KURBLU!!!!


Start/stop automatika bi bila pravo zanimljiva.

Dobro to sve, ali koliko troši podataka? Dali je neki Hrvatski flat dovoljan da sve radi nesmetano i do kraja obračunskog razdoblja ili usporava li na kraju? Ja ga sad imam bežično i nekad znam slušati neki njemački radio, pogotovo u jutarnjim vožnjama kad ovi naši specijalci smatraju da mi je naj bolje prije poštene kave slušati neki punk ili rap. Tamo red laganini muzike red informacija o svemu i svačemu. A u nas Globotomija s ona dva dudeka koji misle da su smiješni.
30.10.2021 | 09:33
Ja cesto slusam streaming radio, to dosta malo prometa trosi. Naravno ovisi o vrsti streama ali evo gledam kod mene je oko 1 MB po minuti.
30.10.2021 | 17:32
Dosta je!

Reci NE zimskim gumama. Ne dozvoli da tobom manipuliura industrija auto guma. Moj auto, moj izbor!
Većina saobraćajnih nesreća zimi se upravo desi vozilima sa zimskim gumama.
Ono što kriju od nas je da kod zamjene u gume uvaljuju 5G čip koji povezuje aute u informatički Blockchain i tako izazivaju lančane sudare!
Pametnom dosta...
30.10.2021 | 20:02
Nadam se da je zajebancija i da nisi otišao u nepovrat….
30.10.2021 | 22:31
Nada zadnja umire.
31.10.2021 | 07:44
Bogami istina, imam ja susjedu, skoro 90, a još se drži ko djevojka.
31.10.2021 | 07:46
tino1 kaže:
A u nas Globotomija s ona dva dudeka koji misle da su smiješni.


Ja ujutro kad se vozim nekamo uglavnom slušam HR1. Meni je Globotomija isto preglupa emisija. Baš boli mozak.
31.10.2021 | 08:14
ja slušam Deutschland Funk. Osim konvoja je sve sranje na našim radijima.
31.10.2021 | 14:32
tino1 kaže:
ja slušam Deutschland Funk. Osim konvoja je sve sranje na našim radijima.


Jao Konvoj! Ja i drustvo to pobozno popratimo.
31.10.2021 | 19:09
meni je to ko prije nekad emisija za pomorce ponedjeljkom, isto bi se svi u kući okupili pored radija. Prejaka emisija.
Onda ti se umiješa radio Dubrovnik sa spikericom koja ne može reći "R", nemam ništa protiv ljudi koji ne mogu reći "R" ali spiker na radiju? To ti je isto kao da neko sa jednom kraćom nogom bude glavni napadač. Ili ja operni tenor, a ne znam ni fućkati kako treba.
31.10.2021 | 19:37
tino1,

Nemoj biti tako strog, ipak je Dalija Mikulandla jedna od kultnih voditeljica Radija Dubrovnik.
A, istine radi, treba reći i da je s vremenom to 'l' sve više i više zvučalo kao pravo 'r', ne zato što je žena puno pričala na radiju, nego zato što je cijelo vrijeme vježbala i nastojala ispraviti tu svoju govornu manu.
31.10.2021 | 20:42
nemam ništa protiv žene, redakcijski je dobra, ali što je je. Ja se stvarno ne mogu na to naviknuti. Ali što ćeš, oni rade radio za mene a ne ja za njih.
01.11.2021 | 00:07


F1 je za curice.
01.11.2021 | 07:20
dali je itko upoznat sa temom

twitter.com/F1/status/144531409052048179...stiti-i-obicni-23625
01.11.2021 | 08:46
Iz te marketinške animacije ne kužim o čemu se zapravo radi, ali pretpostavljam da je neki nastavak tehnologije koja je poznata već 15-ak godina, a zadnjih 5-6 se firmama koje upravljaju deponijima nudi modularne jedinice snage 1MW koje proizvode gorivo ulje od miješanog komunalnog otpada. Problem tog ulja je da je kemijski nestabilno pa se mora izgarati odmah na licu mjesta (ne može se skladištiti, transportirati, prelijevati...). Drugi je problem da nema ništa od tog ulja ako u miješanom otpadu nema očekivani postotak (30-50%) plastike. Dakle, ne funkcionira s razdvojenim otpadom.
01.11.2021 | 08:46
dpasaric kaže:
F1 je za curice.


"Zgazi me!! Zgazi meeeee!!!"

"Mene!! MENEEEE!! MENE ZGAZIII!!!"

02.11.2021 | 18:24
Robert_84 kaže:


To je nešto vrlo slično i na tragu ovoga: haruoni.com/#/en

Dakle, ne ono što Smayoo gore tvrdi, nego 'hvatanje' CO2 iz zraka i proizvodnja sintetskog benzina.
02.11.2021 | 19:05
Kako je to hvatanje CO2 iz zraka kad kaže u tom videu da se proizvodi "from renewable biowaste"?
02.11.2021 | 20:15
Onda se ispričavam, nisam gledal sve do kraja, prije je bilo riječi o ovom iz linka. Očito je onda Porsche krenuo svojim putem, a FIA svojim. U prvim objavama se govorilo o sintetskom gorivu i hvatanju CO2 iz zraka...
21.12.2021 | 18:34
Bilo bi zanimljivo pitati koliko je km napravio u tih 8+ godina. Koliko sam ja pratio, već postoje aftermarket baterije. Umjesto da je digao auto u zrak, mogao ga je prodati nekom tko bi se pozabavio jeftinijim rješenjem (ako je uopće potrebno mijenjati cijeli baterijski blok). Ali eto, ovako je na YT klikove vjerojatno zaradio više.
Inače, ovi neki superstrong "we-are-soooo-fu*king-mraq-brand" njemački auti, Audi recimo, nakon 8 godina i 100+ tisuća, nemaju sranja i kvarova koji koštaju kao manji novi auto? Oni su savršeni, ha? Imam kolegu, Audi Q7, 2018. godište i nepunih 50.000 km, ima listu sranja koja ne stane na A4 list papira, a već je, eto, kako kaže pisma, "lito dana i skoro će zima" da nema garancije... Predložit ću ja i njemu da ga digne u zrak.
21.12.2021 | 18:54
smayoo kaže:
Bilo bi zanimljivo pitati koliko je km napravio u tih 8+ godina. Koliko sam ja pratio, već postoje aftermarket baterije. Umjesto da je digao auto u zrak, mogao ga je prodati nekom tko bi se pozabavio jeftinijim rješenjem (ako je uopće potrebno mijenjati cijeli baterijski blok). Ali eto, ovako je na YT klikove vjerojatno zaradio više.
Inače, ovi neki superstrong "we-are-soooo-fu*king-mraq-brand" njemački auti, Audi recimo, nakon 8 godina i 100+ tisuća, nemaju sranja i kvarova koji koštaju kao manji novi auto? Oni su savršeni, ha? Imam kolegu, Audi Q7, 2018. godište i nepunih 50.000 km, ima listu sranja koja ne stane na A4 list papira, a već je, eto, kako kaže pisma, "lito dana i skoro će zima" da nema garancije... Predložit ću ja i njemu da ga digne u zrak.



problem Tesle je sama Tesla, gdje ako ti treba nekakava podrska si pecen...

Toga Audija ce rijesit bilo koji servis, a sigurno mu jedan dio ne kosta 20 000 $

susjed je prodao 5 godina staru Toyotu Prius, jer su mu u njemackoj trazili 5000€ za bateriju i da im jos dostavi svoju...

znaci vrijeme elektricnih auta ce doci, al moraju rijesit jos jako puno djecjih bolesti..
21.12.2021 | 19:15
Nije baš OK bateriju na elektro autu zvati "jedan dio". To je kompletno drugi koncept motornog vozila i baterija je osnova svega. Inače, napisao sam baš zato da bi bilo zanimljivo znati koliko je km napravio u tih 8 godina. Mojim režimom korištenja, to bi bilo nešto kao 400.000 km. Ako uzmeš da je u nekom prosjeku 400 km = 1 charging cycle, to bi bilo 1.000 ciklusa punjenja. Da meni kažu nakon 1000 ciklusa da je baterija za zamjenu, ne bih bio sretan, ali sigurno ne bih bio revoltiran jer je to već u zoni očekivanog (ako i jest neželjeno). Samo bi potražio 3rd party opcije ili prodao auto nekom tko ima vremena i volje da se igra time.

Konkretno ovom Audiju kojeg sam spomenuo - čovjek trenuno ima ponudu za popravak (van garancije) na 12.000 €, a ne znaju mu sa sigurnošću čak ni reći da se kvar neće ponoviti. Ovo "bilo koji servis" neću ni komentirati. Vjerojatno je značajan dio problema baš u tome.

znaci vrijeme elektricnih auta ce doci, al moraju rijesit jos jako puno djecjih bolesti.


Naravno. A koje to bolesti rješavaju mainstream automobilski proizvođači? Dječje sigurno nisu. Da nisu gerijatrijske? Bit će da je njihovo vrijeme prošlo i sada je, evo, na zalazu...
21.12.2021 | 19:53
IMHO Električni automobili bi se znatno brže proširili na tržištu i zamijenili automobile sa motorima na unutrašnje sagorijevanje kada bi svi proizvođači koristili jednu (ili najviše 2-3 različita modela) standardiziranu bateriju (istog oblika dimenzija i električni karakteristika), što bi omogućilo ​brže "punjenje" baterija, jer bi se na "pumpnoj stanici" istrošena baterija mijenjala drugom, punom baterijom, a ispražnjena se stavila na punjenje i instalirala u drugi automobil, kada se napuni.

A, kada baterija odradi svoj životni vijek, "stanica" je šalje u reciklažu, a nabavlja novu bateriju od proizvođača.

Naravno, u ovom sustavu, vozači bi sa cijenom struje morali plaćati i amortizaciju baterija koje se potroše, ali ne bi bili vlasnici baterija (vlasnici bi bile "pumpne stanice"), i ne bi morali misliti što raditi kad baterija dođe do kraja radnog vijeka ili se pokvari.

Ali, vjerojatno da se nešto ovakvo dogodi, ravne su nuli, tako da će električni automobili ući u modu tek ako se uspije riješiti problem "krepane baterije" nakon toliko godina da cijena nove baterije višestruko premašuje vrijednost automobila, ili će električni automobili biti samo privilegija bogatijih ljudi.
21.12.2021 | 20:16
m@xym kaže:
IMHO Električni automobili bi se znatno brže proširili na tržištu i zamijenili automobile sa motorima na unutrašnje sagorijevanje kada bi svi proizvođači koristili jednu (ili najviše 2-3 različita modela) standardiziranu bateriju (istog oblika dimenzija i električni karakteristika), što bi omogućilo ​brže "punjenje" baterija, jer bi se na "pumpnoj stanici" istrošena baterija mijenjala drugom, punom baterijom, a ispražnjena se stavila na punjenje i instalirala u drugi automobil, kada se napuni.

A, kada baterija odradi svoj životni vijek, "stanica" je šalje u reciklažu, a nabavlja novu bateriju od proizvođača.

Naravno, u ovom sustavu, vozači bi sa cijenom struje morali plaćati i amortizaciju baterija koje se potroše, ali ne bi bili vlasnici baterija (vlasnici bi bile "pumpne stanice"), i ne bi morali misliti što raditi kad baterija dođe do kraja radnog vijeka ili se pokvari.

Ali, vjerojatno da se nešto ovakvo dogodi, ravne su nuli, tako da će električni automobili ući u modu tek ako se uspije riješiti problem "krepane baterije" nakon toliko godina da cijena nove baterije višestruko premašuje vrijednost automobila, ili će električni automobili biti samo privilegija bogatijih ljudi.


a gdje je onda tu zarada, auto industrija gura elektricna auta radi vece zarade na njima ,,,, jbs njima za ekologiju, samo situaciju iskoristavaju u svoju korist...

pogle malo trziste benzinaca, poceli su ukidat sva mala vozila i mijenjaju ih elektricnima.... samo sto je recimo svako elektricno duplo skuplje.... al to njih nije briga... malo mi je smijesno da se prema vozilu od 30 000€ ili vise netko ponasa kao da je "elektricni" auto iz Turbo limaca... pa kad nema garancije jbg.... baci ga il kupi drugi...
21.12.2021 | 20:20
smayoo kaže:
Nije baš OK bateriju na elektro autu zvati "jedan dio". To je kompletno drugi koncept motornog vozila i baterija je osnova svega. Inače, napisao sam baš zato da bi bilo zanimljivo znati koliko je km napravio u tih 8 godina. Mojim režimom korištenja, to bi bilo nešto kao 400.000 km. Ako uzmeš da je u nekom prosjeku 400 km = 1 charging cycle, to bi bilo 1.000 ciklusa punjenja. Da meni kažu nakon 1000 ciklusa da je baterija za zamjenu, ne bih bio sretan, ali sigurno ne bih bio revoltiran jer je to već u zoni očekivanog (ako i jest neželjeno). Samo bi potražio 3rd party opcije ili prodao auto nekom tko ima vremena i volje da se igra time.

Konkretno ovom Audiju kojeg sam spomenuo - čovjek trenuno ima ponudu za popravak (van garancije) na 12.000 €, a ne znaju mu sa sigurnošću čak ni reći da se kvar neće ponoviti. Ovo "bilo koji servis" neću ni komentirati. Vjerojatno je značajan dio problema baš u tome.

znaci vrijeme elektricnih auta ce doci, al moraju rijesit jos jako puno djecjih bolesti.


Naravno. A koje to bolesti rješavaju mainstream automobilski proizvođači? Dječje sigurno nisu. Da nisu gerijatrijske? Bit će da je njihovo vrijeme prošlo i sada je, evo, na zalazu...


taj kvar od 12000€ na Audiju je vjerovatno do tvornickoga opoziva, samo sto on sa time izgleda nema srece... i Starom su rekli da mora mijenjat radilicu o svome trosku, dok su mu u njemackoj sve rijesili bez problema....
21.12.2021 | 20:28
Vidjeli ste što Finci misle o Tesli kada se pojavi problem s baterijom?

21.12.2021 | 20:31
Robert_84 kaže:

a gdje je onda tu zarada, auto industrija gura elektricna auta radi vece zarade na njima ,,,, jbs njima za ekologiju, samo situaciju iskoristavaju u svoju korist...


Zarada auto-industrije je u tome što bi se postojanjem takvog sustava, električni automobili prodavali bržim tempom nego što je to sada slučaj.

A naravno, i dalje bi zarađivali na baterijama, samo ih ne bi prodavali direktno vlasnicima vozila, nego firmama koje su vlasnici "punionica" elektromobila.

Problem bi mogla biti cijena "punjenja" takvih baterija (el.energija + najam baterije) ako bi ona bila ista ili viša od cijene "tankanja" automobila sa klasičnim motorima.

A, da ne govorim o tome da bi se auto-industrija teško dogovorila oko standarda baterije.
21.12.2021 | 22:44
Nije ništa od toga problem kod koncepta izmjenjivih baterija. S tim se eksperimentiralo i prototipiralo još prije 15-20 godina. Standardizirani izmjenjivi baterijski blok ne može stajati, kao npr. kod Tesle Y, sav posložen plošno po dnu automobila, od nosa do repa, niti na ikoji način koji bi bio povoljan u smislu težišta vozila, raspoloživosti prtljažnog prostora, i sl. Moraš ga staviti pod prednju haubu ili u stražnji bunker, na način da se rukom neke hidrauličke dizalice da zakvačiti i izvaditi, odnosno vratiti. A radi se o velikoj masi, koja onda znači jako loše vozne osobine takvog auta, a također i potpuni izostanak suvislog prtljažnog prostora.
22.12.2021 | 08:29
@smayoo,

Jasno mi je da je s ovim povezan čitav niz problema, pa je i mala vjerojatnost da će se nešto takvo napravit u budućnosti.

S druge strane, nitko ne želi kupiti automobil za koji zna da će nakon 5-6 godina korištenja morati uložiti pola cijene tog vozila da bi ga i dalje mogao koristiti.

Možda je rješenje u car-sharing-u (u velikim gradovima), gdje ćemo imati male gradske automobile a svakom koraku, i nakon korištenja prepuštati drugima da ih koriste, a za duže ture korištenje rent-a-car-u.

Čini mi se da je o nečemu sličnom govorio Rimac u jednoj emisiji, ali nisam siguran.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 12 sati, 36 minuta
  • ^SuperUnknown^: Jel to samo meni potrgan layout Oglasnika? :)
  • smayoo: Nije to baš besplatan način. To sve tako radi kako si opisao, ali windowsi te upozoravaju da nisu aktivirani
  • ping: @VanjusOS ima. Downloadiraj DEMO version parallelsa za M procesrore. To će ti downloadirati windows for arm kao .iso file. Instaliraj UTM virtual machine i windowse koje si skinuo.
  • JOHN: izuzev telekom operatera i sl.
  • JOHN: to je sve ilegala
  • JOHN: Pazite se skime imate aranžamne
  • JOHN: Čini se da više neće biti IPTVa, za đabalesku ili ga više uopće neće biti u ponudi.
  • smayoo: [link]
  • stefanjos: podsjetnik svim dobrim ljudima za iparty :)
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.53 Seconds

Provided by iJoomla SEO