21.12.2021 | 20:16
m@xym kaže:
IMHO Električni automobili bi se znatno brže proširili na tržištu i zamijenili automobile sa motorima na unutrašnje sagorijevanje kada bi svi proizvođači koristili jednu (ili najviše 2-3 različita modela) standardiziranu bateriju (istog oblika dimenzija i električni karakteristika), što bi omogućilo brže "punjenje" baterija, jer bi se na "pumpnoj stanici" istrošena baterija mijenjala drugom, punom baterijom, a ispražnjena se stavila na punjenje i instalirala u drugi automobil, kada se napuni.
A, kada baterija odradi svoj životni vijek, "stanica" je šalje u reciklažu, a nabavlja novu bateriju od proizvođača.
Naravno, u ovom sustavu, vozači bi sa cijenom struje morali plaćati i amortizaciju baterija koje se potroše, ali ne bi bili vlasnici baterija (vlasnici bi bile "pumpne stanice"), i ne bi morali misliti što raditi kad baterija dođe do kraja radnog vijeka ili se pokvari.
Ali, vjerojatno da se nešto ovakvo dogodi, ravne su nuli, tako da će električni automobili ući u modu tek ako se uspije riješiti problem "krepane baterije" nakon toliko godina da cijena nove baterije višestruko premašuje vrijednost automobila, ili će električni automobili biti samo privilegija bogatijih ljudi.
a gdje je onda tu zarada, auto industrija gura elektricna auta radi vece zarade na njima ,,,, jbs njima za ekologiju, samo situaciju iskoristavaju u svoju korist...
pogle malo trziste benzinaca, poceli su ukidat sva mala vozila i mijenjaju ih elektricnima.... samo sto je recimo svako elektricno duplo skuplje.... al to njih nije briga... malo mi je smijesno da se prema vozilu od 30 000€ ili vise netko ponasa kao da je "elektricni" auto iz Turbo limaca... pa kad nema garancije jbg.... baci ga il kupi drugi...