22.10.2021 | 13:40
Moja Insignia aktivno regulira duljinu snopa. Svaki put kad upalim auto primjetim da to korigira. Vidi se najbolje u garazama shopping centra.
Ako opteretis zadnji dio, kompenzira naprijed duljinu snopa, mijenjajuci kut fara u odnosu na kolnik.
U zavojima farovi prate krivinu, al to mislim da imaju sva auta sa xenonima. Postoji i pomocna lampa koja se pali u krvinama, za dodatno osvjetljenje prilikom parkiranja. Ono sto WV emulira paljenjem maglenke
Osim toga aktivno se mijenja i sam snop dugog svjetla, ovisno o brzini voznje. Obllik, jacina, duljina i sirina snopa. Automatski se gase duga svjetla kada auto dolazi u susret ili ako sustignem nekoga. Ili ako udjem u naseljeno mjesto. Auto ima kameru, prati i znakove i ulicnui rasvjetu pa valjda zna kada je u gradu, tada se automatski ne aktiviraju duga svjetla.
U gradu na pjesackom prijelazu, stanem da propustim pjesaka, rasiri snop farova masimalno lijevo desno, da posvijetli meni ili njemu. Nisam jos skuzio sta je ideja
Nova Insigna ima jos naprednije farove, LED sa puno vise zona i kontrole, ali to nisam probao. Vjerujem da su jos i bolji.
Zamjerka je recimo kada vozim u danu na dnevnim svjetlima. Udjem u mali neki tunel, treba sigurno 5-6 sekundi da se upale kratka svjetla. Dok mi se upale farovi, ja skoro izasao iz tunela ili podvoznjaka. Postoji neka zadrska dok se upale ti farovi, od momenta kada senzor detektira mrak.