21.10.2018 | 11:48
Gle, što se tiče kave, pića, marendi itd, moje je načelo da to nitko nije dužan ikom plaćati. To je stvar dobre volje. Ako sam ja nekom platio, to je bilo iz dobre volje, a ne protokolarnog razloga.
Ali, ako pričamo o telefonu, tj. mobitelu, to je sredstvo za rad, i to vrlo važno u našem poslu. Davno, prije dosta godina, dok su još mobilne usluge bile puno skuplje (i bilo je bitno da li zoveš nekog tko je u istoj mreži kao ti, i koje je doba dana, itd.), radili smo dosta intenzivno s jednom firmom čiji je vlasnik imao fiksaciju kako ga njegovi ljudi potkradaju na svakom koraku, pa tako i na mobitelu. I onda im je podijelio mobitele na bonove, a doplaćivao im je na račun kad bi on procijenio da je vrijeme, a ne kad im je trebalo. A trebalo im je svaki dan. Ja sam mu osobno, pa onda i moj direktor, rekao desetak puta da se zbroji i prestane zajeb... jer na ovaj način posao pati. Ovaj se nije dao krstiti. Na kraju je propao, nakon nepune dvije godine, njegovi ljudi su osnovali firmu i nastavili raditi.
Poanta je - meni isto prepaid telefon u poslovne svrhe ne štima kao rješenje. Ali mislio sam da je ta praksa nestala prije više od 10 godina pa me sad čudi da Žabac o tome piše tako ljutito, kao da mu se još uvijek događa...