09.07.2013 | 18:32
Pozdrav svima,
Imam problem s iTunes App Storeom dok Mac App Store radi uredno.
Naime, ništa ne mogu kupiti jer mi iTunes uporno "odbija" ispravan password. Kada kliknem na neku aplikaciju, pita me za password i upišem ga. Dijalog se makne i nakon par sekundi se ponovno javi. I tako u krug. A password je 100% ispravno upisan. Za svaki slučaj sam resetirao password i nije pomoglo.
Sa istim passwordom mogu kupovati na iPhoneu, iPadu i MacBooku, dok se problemi javljaju samo na iMacu i AppleTVu. Svi uređaji su vezani na jedan te isti AppleID sa istim passwordom.
Kao privremeno rješenje, aplikaciju sam kupio na iPadu. Pa sam se vratio u iTunes i probao provjeriti da li imam nove downloade (Opcija Store --> Check for available downloads). Za tu me akciju tražio password koji je opet bio odbijen. Međutim, logiranje u account info je prošlo (u sučelju iTunesa u gornjem lijevom uglu gdje je email --> Account). Na vrhu stranice mi je bila obavijest da imam dostupne downloade i klikom na Download Now gumb uredno je započelo skidanje sadržaja.
Pošto se problem javlja samo na određenim uređajima, pretpostavljam da je problem u postavkama, ali nisam siguran odakle početi.