Ljetno vrijeme dopustit će hardverski test kakav vjerojatno još niste čitali. Hardver nam je na test ljubazno ustupio švicarski Apple Premium Reseller. Za potrebe ovog prikaza morao sam angažirati i kolege iz Jabučnjak uredništva kako bi test bio što objektivniji. Data Quest dolazi u neočekivano malenom, ali elegantnom pakiranju. Oznaka "15g" nije skraćeno pisan kapacitet u gigbajatima, već oznaka težine, a to je za ovakvu vrstu proizvoda bitno. Ono što će mnoge zbuniti je što se Data Quest s okusom jabuke ne isporučuje u standardnoj 8-bitnoj izvedbi, već dobivamo punih devet bitea! ;-) Naime, deveti je tzv. kontrolni bit, slično kao kod ECC memorija koje imaju dodatan "error correction" bit radi što pouzdanije uporabe u serverima. U našem slučaju deveti bit možemo shvatiti kao degustatorski. Pozornost posvećena detaljima je primjerena. Boje jabuka odgovaraju logotipu, s prevladavajuće crnom. Zbunio nas je krivi broj zelenih i plavih jabuka - naime, stvar dosljednosti bi bila da se u kompletu dobiju tri zelene i dvije plave, a ne obrnuto. Naravno, mi sa zelenog Jabučnjaka bili smo dodatno razočarani sa svega dvije zelene jabuke. A sada ono najvažnije - okus! Nisam gurman, pa mogu dati samo površan opis: mene okus najviše podsjetio na štrudlu s jabukama, ne onu vrhunsku domaću, već kupovnu, ali neku solidnije kvalitete. Brzo se tope i poželiš još, ali količina u pakiranju je nedostatna za pravog ljubitelja slastica. Zamolio sam kolege iz uredništva da mi pomognu. Tako je kolega Šehović, poznati Apple Final Cut profesionalac, dao strog i suzdržan komentar: "Pomalo hlade, vjerojatno sadrže mentola. Bolji su mi Haribo bomboni. " Kolega Paulin, zen-informatičar, dao je kritiku na razini koja se i očekuje od sladokusca njegovog kalibra: "Ugodni baršunasti dodir, odlična mekoća, ali pregenerički okus jabuke, sličan okusu jeftinih jabučnih sokova." A cijena? Data Quest s okusom jabuke ne može se kupiti! Njega zasluže oni koji pohvale osoblje Apple trgovine ili ga dobiju oni nezadovoljni uslugom - kao znak pažnje i želje da se kupcu da do znanja njegovo mišljenje važno, tj. kako na paketiću piše: "Hvala na vašem mišljenju! Volimo pohvale, a kritike nas čine boljima". :)
Za:
Protiv:
|
Komentari