27.06.2006 | 03:25
Da odma odgovorim na ovo s bogacenjem. Ne mislis valjda da cu ja biti prvi koji ce se obogatiti na tome.
Mislim ono, samo pokusavam prosirit poslovanje.
No da, da ne pisem sve skupa nanovo, evo jedan copy&paste s drugog foruma.
Version Cue je strasna stvar kod projekata di postoji potreba za kolaboracijom. No to je prvenstveno produkcijsko rjsenje, pomocu njega ces tesko pratiti financije i masu drugih stvari. Ja pak pricam o poslovnom rjesenju.
Tu bi se prvenstveno radilo o, hmmm, Customer Relationship Managementu(?). Znaci, pracenje klijenata, poslova koji su radjeni za te klijente, troskovi koji nastaju tokom odrade projekta, ponude, racuni, eventualno sudjelovanje pojedinih ljudi unutar odredjenog projekta itd.
Najvece preklapanje s VersionCueom bi bilo u biti samo to sto bi se iz same baze mogli pregledavati projekti (privjui), i to je u biti sve. Tako da nekog velikog preklapanja s njime nema. U tom smislu to bi bila \"specijalizirana\" aplikacija za tvrtke koje se bave \"kreativnim\" procesima.
Obzirom da izrada takvog softa zahtijeva poprilicno vremena da bi sve skupa bilo solidno, ipak sam si dao truda pa pokusavam dobiti nekakvu povratnu reakciju. Naime, zaista nemam namjeru ububati minimalno pola godine ili vise vremena u cistu nepoznanicu. Mene bi osobno zadovoljilo kada bih dobio desetak zainteresiranih. Ne kazem desetak kupaca, nece niko reci \"kupujem\" za nesto kaj je trenutno samo u mojoj glavi. Znaci, desetak studija/agencija koje bi rekle, nama bi tako nesto trebalo/vec duze vremena tako nesto trazimo.
Druga solucija za agencije je izrada rjesenja po narudjbi, no to si tesko jedan prosjecni studio kod nas moze pristiti.
Zadnja slicna stvar koju smo odradill je bila aplikacija slicnog tipa za jednu autokucu. Stvar je trenutno jos uvijek u fazi implementacije, i uspros, na zalost ne malim porodjajnim mukama, stvar se pokazala ucinkovitom. Kako po pitanju ubrzanja poslovnog procesa (sto se u \"kreativnoj\" bransi nebi bas previse osjetilo) tako i po pitanju izvodjenja nekih suvislih zakljucaka na osnovu dobivene statistike. A na osnovu nje se pak moigu kresati troskovi na pravim mjestima. I to sve skupa u svega pola godine.
No kako sam vec rekao, takva custom rjesenja su vecini domacih studija izvan dosega (aplikacija i njena implementacija za cca. 10 radnih mjesta su u rangu cijena >50 000 Kn. Agencije koje si to mogu priustiti uglavnom vec imaju svoja rjesenja. No na trzistu kronicno fali aplikacija takvog tipa opce namjene (znaci ne striktno vezane uz potrebe odredjene firme). Zasto fali? Pa vjerojatno zato jer je i agencija puno manje od racunovodstvenih servisa i racunovodstvenih odjela u velikim tvrtkama. Izradom i najlosije racunovodstvene aplikacije ces vjerojatno pokrtiti troskove njena razvoja. No za aplikaciju ovakvog tipa je uopce upitno koliki interes postoji. Dobar dio malih studija se nekako snalazi sa svojim rjesenjima napravljenim u Excellu. No Excell definitivno nije nesto sto bi moglo zadovoljiti potrebe prosjecnog studija, kak rekoh, to je uglavnom krpanje.