18.07.2014 | 16:16
@ Zdravac, nije dobila, jer sam slao SZK Vip i nisu odgovorili, te sam napisao drugi s drugim nazivom i za toga su poslali potvrdu da su ga primili a za prvi nisu. Čak sam im napisao da je taj drugi mail jer neznam jesu li prvoga dobili. Danas se javili na telefon i potvrdili prijem drugoga te se ispričali i stornirali jedan račun u ime isprike za grešku prilikom uključenja usluge i to račun na veći iznos.
Moram priznat da su se korektno ponijeli. Jedino, što sam morao reklamirati, jer samoinicijativno to vjerovatno ne bi napravili. "Eppur si muove", kako bi Galilej rekao.
Sad, zanimalo bi me gdje je mail nestao, ali kako se stvar povoljno riješila, mogu zanemariti. Eto da bude i jedan plus za VIP, kraj svih tih minusa.
DOPUNA: S današnjim mailom od Vipa vidim da su ipak dobili prvi mail, kojeg nemam u arhivi. Znači ipak je otišao. Premda mi nije jasno, ali možda negdje iskrsne taj mail, pa se javim.