08.06.2019 | 15:04
Ne znam šta se tu ima objašnjavati, dovoljno je znati razliku između kreiranja i dodavanja postojećeg accounta:
- ne jedom te istom iOS uređaju možeš kreirati, napraviti (dakle ne konfigurirati, postaviti, izmijeniti) najviše tri nova accounta
Primjer, obitelj od četiri člana kupe jedan iPad. Ako nitko od članova nema postojeći Apple ID, na tom iPadu će samo tri člana moći sebi napraviti novi Apple ID account. Četvrti član obitelji neće moći napraviti svoj Apple ID na samom iPad-u, nego mu preostaje isti napraviti preko iTunes-a ili on-line putem nekog browsera na Apple ID home-page-u.
- na bilo kojem iOS uređaju možeš neograničeni broj puta promijeniti AppleID
Primjer, kupiš novi iPhone, stari backupiraš, obrišeš i daš ga svojoj gospođi, ona se uredno na njega prijavi sa svojim (postojećim) Apple ID-om koristi ga neko vrijeme i zaključi da i njoj treba novi iPhone.
Preda ga svom djetetu, koje se opet uredno prijavi sa svojim (postojećim) Apple ID-om i koristi mobitel. Nakon nekog vremena, obitelj odluči prodati iPhone, pa dijete backupira svoj account na iCloud, obriše mobitel i proda ga nekome. Taj, nepoznat netko se uredno prijavi na tom rabljenom iPhone-u sa svojim Apple ID-om, a ako ga opet nekome odluči preprodati, osoba koja ga kupi će be problema moći postaviti svoj Apple ID.
Zašto postoji limit broja novokreiranih Apple ID-ova na jednom iOS uređaju, nemam blage veze.