02.11.2014 | 19:14
Da vidiš, ja pak s BUG-om nisam imao problema iako sam jednom morao raditi Restore purchases i to je prošlo ok, ali s VIDI-jem nikako na zelenu granu. Za problem sam im javio još 15.10. i do sada nisu ništa napravili da poprave situaciju.
Inače, imao sam prije problem sa iGamer, platio sam godišnju pretplatu, a onda su oni nakon par brojeva odlučili jednostavno prekinuti izdavanje tog časopisa, tako da sam umjesto novog broja dobio samo obavijest. Naravno, reagirao sam odmah i javio se na Apple support i oni su bili vrlo ljubazni i vratili mi preostali novac.
Također sam imao problem sa GEO magazinom. Iako mi je pretplata još vrijedila, pitalo me da platim novi broj. Javio sam im i oni su mi nekako omogućili da ipak skinem taj i još jedan broj, a onda opet sranje. Novi se brojevi više uopće nisu ni pokazivali da se mogu skinuti. Ne znam da li su prestali objavljivati jer nikad nisam dobio obavijest, a jednostavno mi se zbog još jednog broja nije dalo s njima gnjaviti nego sam prestao s pretplatom.
Nije tu naravno kraj. Bio sam pretplaćen i na Electronic House, a oni su mi najbolji. Usred pretplate su jednostavno izdali novu aplikaciju, tako da se u staroj više nisu pojavljivali novi brojevi, a u novoj sam trebao ponovo platiti ono što sam već platio. Tu baš nisam dobio neku pomoć, pa sam i tu pretplatu ukinuo, ali taj puta nisam dobio lovu nazad usprkos ljubaznosti Apleovoj. Nisam radio frku jer je godišnja pretplata bila u vrijednosti dvije kave, ali iskreno, nemam baš neka lijepa iskustva sa Apple Kioskom