25.09.2013 | 14:08
Pozdrav svima!
Evo priče...
Iphone 4 (8 GB) kupljen u VIP-u s pretplatom na 2 godine ali je ničim izazvan zapeo u recovery modu...slao sam ga u dva servisa(jedan je bio iCentar Hrvatska) ali kažu da se ne može popraviti(mobitel je do tada uredno radio, nikad mi nije ispao iz ruke i nema mehaničkih oštečenja).
Mobitel mi se pokvario nakon 13 mjeseci korištenja...i sada ono najbitnije....imam li pravo na korištenje garancije iliti jamstva i popravka ili zamjene mobitela u VIP-u???? Naime, kako čitam, Apple daje garanciju operaterima na 1 godinu ali operateri u skladu s domaćim zakonodavstvom moraju imati garanciju na 2 godine na sve mobitele tako i na iPhone......!??
Molim za pomoć oko daljnjeg postupanja s garancijom ili mogučnosti popravka mobitela.
Hvala unaprijed!!
email
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript