13.04.2014 | 06:36
Primijetio sam unazad nekoliko mjeseci da mi mjesečni paket data prometa (1 GB) "iscuri" već u prvom tjednu (srećom je flat pa samo padne brzina).
Pogledom u Mobile Data Usage utvrdio sam da je za to krivac Skype! Uvijek sam ga držao stalno aktivnog kako bi bio dostupan, a problem s "žderanjem" data prometa pojavio se tek nedavno. Uredno "troši" oko 50-tak MB po satu i kad se ne razgovara!
Na community.skype.com forumu niašao sam na izjavu korisnika koji je kontaktirao korisničku podršku:
"Ryan R", the real-person chat-based helper i connected with at Microsoft was really helpful,
but could only offer that "the developers are looking at it" and that
"the only way to avoid this is by logging out of the program".
Dakle, problem je poznat, "radi" se na rješenju, a do daljnjeg jedino preostaje odlogirati se i ugasiti Skype nakon završetka razgovora.
Nije tragedija, ali tako se gubi dio funkcionalnosti jer treba osobu prvo "cimnuti", npr. SMS-om, da upali skype.
Ako netko ima svježa saznanja o ovom problemu, svaka informacija je dobrodošla!