27.06.2014 | 22:06
Egerio kaže:
iPhone je bio u Agramu preko Vipa. Oni nisu uočili kvar. Aktivirao sam samo iCloud, bez obnove sigurnosne kopije. Stvar s pozivima je ista. Odjekuje još gore i češće. Uređaj se jednostavno ne može koristiti. Što činiti? Ponovno slati?
Evo službenog odgovora:
Navedeni kvar nije uočen. Prema uputama proizvođača : Napravljena tvornička promjena operativnog sustava 7.1.1 - testiran u radu s našom SIM karticom u 20 dolazno-odlaznih poziva te nije uočen navedeni nedostatak - radi ispravno **** uređaj je nakon umetanja SIM kartice i unosa PIN-a potrebno SPOJITI NA ITUNES I NAPRAVITI AKTIVACIJU ! **** **** na uređaju je bio prije slanja na servis instaliran novi software iz DFU moda i izbrisane sve instalirane aplikacije pa nije bilo moguće testirati da li neka od instaliranih aplikacija uzrokuje prijavljeni problem (npr. VIBER, SKYPE, WhatsApp, Vtok,Battery doc…. ) koje često stvaraju poteškoće na iOS uređajima, a kako se ne radi o Apple aplikaciji, proizvođač uređaja ne garantira ispravan rad s aplikacijama drugih proizvođača. *** L1
Po mome stoka iz servisa nije nista napravila niti ga pregledala, meni su indeticnu poruku vratili za sasvim drugi kvar ( u vezi kamere ), kada sam im slao sa dokazom našli su neke navodne znakove oksidacije