21.12.2014 | 10:45
Bphoto, ponajprije, žao mi je da uopće imaš problema (neovisno o tome koji im je uzrok).
Nije mi, međutim, drago da koristiš Jabučnjak za izražavanje nezadovoljstva na tu temu jer Jabučnjak nije imao baš nikakve veze s nastankom tvojih problema.
Ali shvaćam zašto to radiš i bilo je već sličnih situacija. Ne kažem da nisi u pravu (štoviše, i potrudio si se cijelu stvar opisati umjereno i bez suvišne emotivnosti pa si tim vjerodostojniji), ali ništa što si napisao zapravo ne dokazuje da jesi. Čak i uz pretpostavku da tvoj subjektivan pogled na stvar ne odstupa jako od subjektivnog pogleda druge strane (koju nismo čuli).
Da sad ne odem u neku metafiziku, mogu ti samo reći kako se *meni osobno* u mom poslu *nebrojeno* puta dogodilo da nas klijent optuži (bez ikakvog argumenta, jednostavno na temelju vremenske koincidencije) kako smo svojom intervencijom prouzročili kvar.
"Jučer je sve bilo u redu, onda ste vi radili na tom sustavu, i sad nam to (nešto treće, što jest vezano s tim sustaovom, ali ne i s nama) ne radi. Nema što drugo biti, vi ste nešto pokvarili."
Mi bi onda potrošili dodatne čovjek-sate na istraživanje i dosadašnja je statistika takva da u 90% (DEVEDESET POSTO) slučajeva nije bio problem povezan s nama, nego s nekim drugim, s nečim što je netko od korisnika učinio, ili jednostavno s činjenicom da se radi o opremi koja nije nova i koja se, eto - kvari. Što smo onda svaki put i dokazali. I naš je dokaz bio prihvaćen. Ali baš nijednom nisam čuo "oprostite, pogriješili smo", a kamoli da nam je netko platio dodatno utrošeno vrijeme na dokazivanje nevinosti.
Tako da i u ovoj tvojoj priči prepoznajem slične elemente pa, nemajući detaljnijih informacija, naslućujem da je ista vjerojatnost (90%) primjenjiva i ovdje.
Da li si *siguran* da problem s mikrofonom nije postojao i prije predaje telefona na servis?
Da li si *siguran* sa se u međuvremenu zaista nije ni teoretski moglo s telefonom dogoditi nešto da izazove takav kvar?
Da li je moguće da se s mobitelom *prije* nego si ga nosio na servis dogodilo nešto što je uzrok kvara, samo što se kvar nije manifestirao dok servis nije uređaj otvorio i zatvorio?
Da li je moguće da se radi o kvaru koji se jednostavno s određenom vjerojatnošću - dogodi, bez obzira na ikakve vanjske okolnosti?
Zašto je sama činjenica da si kvar uočio nakon što si uređaj preuzeo sa servisa - u tvojim očima dokaz da su oni prouzročili problem?