28.10.2015 | 09:40
Moguće da serveri nisu bili "dostupni". Možda je bio pokušaj zloupotrebe.
Recimo, kad se logiram na iCloud, na kompu, momentalno mi pošalju poruku kako se netko logirao preko računala. Poruka se zanemari, ali se može preko te poruke i resetirati račun. Ako nekto slučajno stisne, možda uđe u neku proceduru pa zapne.
Server sigurno prati kad se i s čega logiralo na uslugu i ako prođe xy vremena od jednog do drugog logiranja na recimo kompu, tada se poruka ponavlja.
Kako je poruka na engleskome, treba je do kraj apročitati.
Poruka je tipa:
Poštovati ime korisnika
Tvoj Apple ID (....@....) je korištena za prijavu na iCloud preko WEB preglednika.
Idu dan i vrijeme ...
Ako vam je ovo poznato zaboravite ovu poruku.
Sad dlolazi onaj dio koji očito zbuni.
Ako se niste spojili na iCloud i mislite kak je netko drugi pristupio vašem računu, možete resetirati lozinku ma My Apple ID (adresa).
Pogotovo ako je slučaj da jedan ID koristi više osoba.
Moja preporuka je da jedna ososba koristi jedan ID, osim recimo djece koja mogu ići na obiteljski ID, ali se tada trebaju uređaji podesiti kako djeca ne bi koristila kreditnu katricu za plačanje.