24.06.2016 | 00:31
Koliko ja vidim na oba screenshota, pokusavas aktivirati iPhone sa SIM-om koji se ne poklapa sa Activation Policy telefona. Na prvom screenshotu, buduci si spojen na wi-fi, ti upravo to i kaze, a na drugom ti je iskljucen wi-fi i normalno da ne moze do servera za aktivaciju.
Svaki telefon ima Original Activation Policy, Current Activation Policy i Next Activation Policy. Mislim da nema potrebe objasnjavati Original i Current, Next je Activation Policy nakon full restorea.
Ako je telefon kupljen u T-comu i pokusavas ga aktivirati sa bilo kojim drugim SIM-om, obrati se T-comu da ti prvo otkljuca telefon. A ako ga pokusavas aktivitati sa T-comovim SIM-om, zovi AppleCare i oni ce ti moci vidjeti koja je zapravo Current i Next Activation Policy.
Da li je telefon mozda bio servisiran (u sluzbenom servisu), ako da, telefon koji imas je najvjerojatnije zamjenski telefon. Zamjenski telefoni po defaultu dolaze bez Activation Policy, ali to ne znaci da je otkljucan, nego da je Original, Current i Next Activation Policy EMEA Service (ili ovisi iz koje regije je telefon) i dok god ne dobije Activation Policy nece ga niti jedan SIM moci aktivirati. Kad ovlasteni servis zamijeni telefon, duzni su poslati Appleu serijski broj tzv. replacement chain i tad taj zamjenski telefon naslijedjuje Activation Policy od originala. Greske se desavaju i ovlasteni servis moze zabunom poslati krivi serijski broj i time ces ti dobiti telefon bez Activation Policyja, a Apple ce imati krivi Replacement Chain. U ovom slucaju AppleCare ce ispraviti Replacement Chain, ali morat ces im poslati nekakvi Proof of Replacement sa originalnim i zamjenskim serijskim brojem ili IMEI-em. A prije nego krenes sa pitanjem kako je radio do sad, zamjenski telefoni dolaze u vecini slucajeva predaktivirani, tako da nece traziti aktivaciju dok god se telefon ne restora ili u nekim slucajevima cak i samo updatea.