12.11.2016 | 10:08
Riba kaže:
JOHN kaže:
Oh znači, itekako. Naravno da ćeš paziti kome plaćaš za uslugu. Jednostavna je činjenica da ako imaš bilo kakav problem sa besplatnim Gmailom možeš se slikati i ne možeš doći do žive osobe koja bi ti pomogla. Meni je do sada rijetko trebalo ali kada je dobio sam brzu i stručnu pomoć od svojeg plaćenog providera. O sigurnosti ne bih, to ne postoji online i to me ne brine.
ma bi ja najradije polomio noge i ruke. I onda kad mi netko kaže da bi bilo pametno još platit za mail servis. Mislim da ću povratit. Nije to Riba ništa osobno protiv tebe, no, realna slika je sasvim drugačija i nikako nejde u prilog korisnika, samo deri po džepu.
Ok, vidim da te neka priča sa softverom uzrujala. Moje je iskustvo da što je softver skuplji, to je veće govno. Konkretno, shareware od 20 dolara će raditi bolji posao i dobit ćeš bolji suport od kojekakvih "enterprise" rješenja koja koštaju 30000 eura, plus dva puta toliko godišnji "maintenance", a alat ne bi ni pas s maslom pojeo ali je eto jedan od standarda u industri
Moram reci…jedan jedini put kada sam imao problema sa gmailom, kliknuo sam opciju “call me”(ili tako nekako) i za 20-tak sekundi mi je zazvonio mob na kojem je bio ultramrakprvaliga ljubazni Travis.
Osim sto mu je zavrsetak SVAKE recenice bio “Awsome”, ljubazni decko mi je rijesio problem u rekordnom roku, nazvao me za nekoliko sati da provjeri jel sve radi i cak me pitao kakvo je vrijeme u Zagrebu.
To ovdje nisam nikad dozivio sa jebeno placenim servisima, privatnim i drzavnim!